GOOOOD Morgen - Forum

Replying to Topic 'GOOOOD Morgen - Forum'

Faktisk ikke helt dum tankegang det, først og fremst slipper man momsen, og så sparer man på kursen. Her er det tusenlapper å spare, Trety! ;)

LCH78 & Blubird: Den tanken har faktisk ikke streifet meg, takker for tips. Må sjekke dette litt ut...

Har vært en uke med en del flyging. Hadde en tur til Vamdrup for noen dager siden og en tur til Everum hvor jeg var forrige torsdag. Den 5/7 fløy jeg formasjon med LN-TEX, jeg hadde en fotograf fra Bergens tidende med og han tok en del bilder av Havarden med loop og roll ved siden av meg. Torsdag var jeg med i en større formasjon med Bird-dog, Harvard,Yak 52, Reynolds Wild Cat, Saab Safir, Pa 18-180. vi fløy over Os og Bergen. Sotra med landing på Flesland. jeg fløy cuben i formasjonen. Wild cat brøt ut av formasjonen der vi hadde noen kjente og tok noen øvelser med røyk,det var flott å se på. tidligere på dagen var jeg på Starmoen. der traff jeg to unge gutter som var elev på seilfly og hadde sommer job på senteret,de skulle ta utsjekk på glassfiberseilfly og ventet på slepe flygeren som jeg hadde med fra Bergen. Gøyt å treffe personer som er glødende interesert i flyging. Wild cat hadde over nattet der før den fløy til Ulven.Han hadde et lite show der før kurs til ENUL. Meg og faderen skal ha en tur til Danmark for å ta en sjekk av radioene og en ny radio. etter på tar vi en tur i Danmark,Sverige med en C172.har kamera med men er ikke flink til å ta bilder mens jeg flyr.Det kommer et nytt sjøfly i Sandviken idag. LN-FFF en C206. Nordhordalandflyklubb har planer om en C172 på flottører, de har en Pa18-150 LN-HHI. jeg har ca 8:00 timer på den maskinen

Back