Gooood fredag

LN-FHU

Superflyer
Goood fredag morgen, Topic handler ikke om noe tysk fruentimmer nei....men weekend på godt norsk :p

Bestemmer meg forhåpentligvis om Seattle-tur om ikke mange dager - avgjørelser,avgjørelser..... :USA

Her er dagens vær

Ha en strålende dag i det ganske land :nor

Originally posted by LN-FHU
Her er dagens vær

Ha en strålende dag i det ganske land :nor

Her er dagens vær her:

http://www.yr.no/place/Norway/Hordaland/Bergen/Bergen/hour_by_hour.html

Ikke det helt store å skryte av. Så alle ærend taes på morgenkvisten, og så er det kontor resten av dagen.

Ellers så hører jeg rykter om at gustavf er klar for en helg forran tastene, så kansje det kommer noen endringer. ;)

-A

Riktig god morgen fra Østen, hvor arbeidsuken går mot slutten.
Her er det riktig så behagelig i dag, men 28 grader og en svak bris fra havet. Nå meldes det at det kan bli "svinkaldt" til natten, med under 20 grader, slik at her er det bare å finne fram stillongs og se om Aircon kan skrus om til å produsere varme...:lol:
Døgnrytmen begynner å ramle på plass allerede, og det er fortsatt 4 uker til vi skal reise nordvestover igjen.

Originally posted by ph-ndr

Originally posted by Farmer
Døgnrytmen begynner å ramle på plass allerede, og det er fortsatt 4 uker til vi skal reise nordvestover igjen.

Er det BKK du er i?

-A
Nei, Jomtien Beach, litt sør for Pattaya. BKK er for bråkete og skittent for oss.

God morgen ja, endelig helg. Har vært en travel uke dette her, men nå skal det smake godt med helg.

Litt vinterlig i dag, kaldt og rim på bakken.

Ha en fin dag folkens! :-p

God morgen her fra Hasle, jeg sitter og ser utover en svært så morgenblå himmel. Dagen avsluttes med tur til Valdres for årets Rakfiskfestival, det kan jo bli spennende.

God helg til dere alle sammen!

god fredag - at det går an å være så trøtt....
Søndag morgen skal det soves LENGE (tante er barnevakt for Prinsessen).
jeg har fremdeles ikke blitt venn med DNs nye magasin D2, det er en lekker glanset sak, men det gikk fort å bla gjennom den, og sende den til "file 13" (den oransje re-sirk-sekken fra Asker Kommune). Kanskje DN skulle spart seg å fylle postkassen med mere papir, og holdt seg til det eminente Magasinet på lørdag?

God fredag og jeg har Friiiiiiiiiiiiiiii. Venter på takstmann og fotograf som skal ta bilde av leiligheten. Neste helg blir det visning. Ha en fortryllende helg og kom dere ut i høstfargene før det hele er hvitt.

God morgen fra Tananger/Forus,
Første dag med is på bilen denne vintersesongen. Forøvrig en nydelig høstdag her over.
Det blir en travel oppsummering av sakene i prosjektet idag før helgen starter.
Håper været holder seg slik at det kan gå ann å dra på tur i helgen.
Siste helg regnet bort så det hadde vært kjekt med noe uteaktivitet denne helgen.
Ha en fin dag og god helg alle.

Kjør forsiktig , husk morgenglatte veier.

God morgen fra København. Jammen meg ble det "litt" mer enn 2 øl på torsdagsbaren igår. Når hodet kommer seg sånn rimelig på plass blir det å lese litt og jobbe litt på ett par jobbsøknader. Dessuten er det J-dagen idag og klokken 20:59 er det klart for slippet av årets juleøl her nede. Ha en fin dag

God fredag og god helg.

Her er været greit nok, men kunne vært varmere.
her jobbes det med å gjøre klart til Hobby-messe på Voll.
Skal stilles ut fly i 1/400 skala. Bler en utrolig bra helg.. Kan vi håpe på.

Ørjan

God fredag

Da er spiller nye piggfrie vinterdekk påsatt bilen. Glad jeg gjorde det tidlig. Når jeg kom var jeg no 1 i køen, når jeg dro sto det 6 mann og ventet.... ha ha.
Deilig å være klar for vinteren, spesielt når veien til snuppa sin barnehage går nesten rett opp igjennom skogen (naturbarnehage) Og kan være ganske spenstig på vinteren....

Nå må det handles innn før helgen hvor både svigermors og mors respektive 50 års dager skal feires litt..... Selskap med svigers på Lørdag og lunch med mor på Søndag.

Vel, en trivelig helg ønskes alle

S

Originally posted by learjet
Nå må det handles innn før helgen hvor både svigermors og mors respektive 50 års dager skal feires litt..... Selskap med svigers på Lørdag og lunch med mor på Søndag.

Når folk med mødre på samme alder som min egen mor har barnehagebarn, begynner jeg å føle meg gammel..:wow:

Ellers er jeg godt i gang med siste arbeidsdag denne uken.. Blir vel forholdsvis normal, tenker jeg.. I morgen bllir det fram med jekken, og på med piggsko på bilen, før min tante skal feires på søndag.. Forhåpentligvis blir det også litt mer planlegging av neste års sommerferie ;)

God fredag, folkens!

God fredag ettermiddag! Da er billetter bestilt for mandagsmøte på Gardermoen. Fruen reiser på ferie samme dag, så jeg skal få lov å bære bagsjen bort til innsjekkingskranken til TAP. Men før vi kommer så langt skal jeg ha en fin helg. :-p Ha en trivelig fredag-lørdag-søndag. :D

Goood fredag morgen, Topic handler ikke om noe tysk fruentimmer nei....men weekend på godt norsk :p

Helga heter jo også vår fiskeri- og kystminister og hun er fra Tana! Ha en god fredag folkens!:smile2

Originally posted by LN-MEH

Helga heter jo også vår fiskeri- og kystminister og hun er fra Tana! Ha en god fredag folkens!:smile2

vel... hu er fra Austertana da :)

Det står på Wikipedia at hun er fra Vestertana. Men nå er det sjelden jeg er borte i østfylket, så jeg er ikke så kjent der borte. Men Vest eller Aust, Tana er (litt) riktig iallefall.

God kjølig ettermiddag fra Gamlebyen. Gourmetkylling er tatt ut av kjøleskapet for litt temperering før tilbereding senere i kveld. En lettere rødvin til denne. Senere finner jeg vel fram en Caol Ila 18 fra hylla.. :)

G'ettermiddag fra Det Store Veikrysset hvor solen skinner fra klar himmel og dunsten av espresso sprer seg liflig ut av doeren og inn i kontorlandskapet utenfor ... :p

Kun 24 timer til avreise til Lisboa ... lenge siden jeg har floeyet KLM .. sist var vel i 98, tror jeg .. den gangen satt jeg 4-5 timer i en MD11 med teknisk foer jeg kom oss avgaarde ..
Haaper det gaar bedre denne gangen ...

Stinn brakke .. Orbitz sier jeg har sete - Northwest sier at jeg ikke har det .. kan man haape paa oppgradering? Stay tuned .....

.. og espressoen smaker ekstra godt i en Braathens Kaffekos-kopp!

Back