Goodie Bag for EBD

Jeg har sendt e-post til både FedEx og SAS, men ikke fått svar fra noen. Siden jeg ikke hører noe, så gjør jeg ikke noe mer med saken.

Hei,

Vi kan hermed informere om at vi har avsluttet vår gjennomgang av faktura 518798006, og at vi har valgt å vidersende saken til importavdelingen.

Det kan ta mellom 9 og 12 måneder for å få refusjon fra Toll.

Faktura er fryst og du kan se bort fra denne til du hører fra oss igjen.

Takk for forståelsen.

Ta gjerne kontakt ved eventuelle spørsmål.

Denne kom i dag, så da har vel FedEx gitt opp å kreve inn fortolling av varene til SAS EBD kunder.

Var innom Goodie Bag siden nå i kveld, så at det var kommet en ny fane med "Produkter & Events". Der lå det visstnok ute spesielle tilbud til oss EBD'ere.

I tillegg så var det nå også mulig nå å velge medlemskap i "Open Fairways" som fordel/gave fra Goodie Bagen for dem som skulle være interessert i golf.

Last edited:
Ser at det har dukket opp en ny artikkel i Goodie Bag. SAS Gadget Organizer ;)

Attachments

• SAS Gadget organizer.jpg
    SAS Gadget organizer.jpg
    32.5 KB · Views: 1,455
Jeg har nå ca 1 uke igjen av min opptjeningsperiode og det ser ikke ut til at inneholdet i goodiebagen kommer til å drastisk forbedres..
Ingen fete headphones eller noe annet interessant..

Hva har dere valgt?

Jeg har snuset litt på concierge-tjenesten men vet ikke om det har noe for seg når jeg har SAS Amex Plat Concierge. Noen som kan si noe om forskjellen på disse to?
Og, gjelder dette 12 mnd fra bestilling tilsvarende Green-fee eller inneværende opptjeningsperiode? Synes teksten er lite spesifikk på dette..

Kanskje jeg ender opp med salt- /pepperkvern..

Concierge gjelder vel i 12 mnd, har det selv, bedre enn saftmugge i hvertfall..

Kim

Jeg valgte glass fra Stelton ved utløpet av min opptjeningsperiode 30. september, men de har jeg ikke sett noe til. Etter et par purremail til support@plusdeal.dk fikk jeg i dag en mail:

Vår leverantör har för tillfället problem med ordrar till Norge, därav kan vi inte se något track and trace på din order. I nuläget väntar vi på svar på leverantören som vi har daglig kontakt med.

Flotte greier :rolleyes:

Jeg valgte glass fra Stelton ved utløpet av min opptjeningsperiode 30. september, men de har jeg ikke sett noe til.

Da kom Stelton-glassene etter to måneder. Skuffelsen var stor da jeg så hvor dårlig kvalitet de hadde. Skjemmende luftbobler i alle glassene, noe jeg til nød kunne forventet i glass kjøpt på Nille. Jeg har sendt en klage, så får vi se hva som skjer.

Da kom Stelton-glassene etter to måneder. Skuffelsen var stor da jeg så hvor dårlig kvalitet de hadde. Skjemmende luftbobler i alle glassene, noe jeg til nød kunne forventet i glass kjøpt på Nille. Jeg har sendt en klage, så får vi se hva som skjer.

Kanskje det er B-vare?

Lenge siden det har vært skrevet om goodiebagen - kanskje ikke rart, er ikke akkurat de store greiene. Vi var dumme nok til å vente for å se om det kom noe bedre... Skal denne biten bort eller hva skjer? Noen som vet?

Det ble sagt for ikke alt for lenge siden at det skulle komme flere tilvalg i Goodiebagen om kort tid. Husker ikke referanse for dette i farten.

Det ble sagt for ikke alt for lenge siden at det skulle komme flere tilvalg i Goodiebagen om kort tid. Husker ikke referanse for dette i farten.

For Pandion er akkurat nå dette de fristende valgene:

Premium leather products for Pandion members
This limited edition consists of a card wallet, a key holder and a luggage tag. The articles are produced in beautiful soft black leather with stylish and sustainable design. Elegant Pandion and SAS logo embossed on each product.

NK Personal Shopping
Personal Shopping for both women and men at NK Department Store in Stockholm. Let NK´s professional stylists help you find your style among all the fashion news. It is the best way to get a perfect wardrobe for work and leisure.

Every consultation, lasting around 2 hours, will be tailored to your individual needs. It all starts with a 20 minutes interview, where the stylist finds out all about your style, sizes and needs for your wardrobe.

At your next appointment the stylist have all the clothes ready for you in a private fitting room. The stylist helps you mix and match and put together the best combinations. And make sure that all your needs are covered. Recommended minimum spending 10 000 SEK.

If you chose this offer as your free yearly gift you will receive a free voucher code to present at NK. Ordinary price for the Personal Shopping Consultation is 2 400 SEK.

Hahaha! Personal shopping consultation, faktisk - også med recommended minimum spending da. Jo, takk for den, SAS. Jeg antar kundeservice på NK i utgangspunktet må være helt elendig.

Men det er like kreativt som det er freidig, det skal de ha.

Hahaha! Personal shopping consultation, faktisk - også med recommended minimum spending da. Jo, takk for den, SAS. Jeg antar kundeservice på NK i utgangspunktet må være helt elendig.

Men det er like kreativt som det er freidig, det skal de ha.

:D Av en eller annen grunn, så har jeg fortsatt ikke brukt min goodie bag. :)

Back