• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Good Tirsdag

Morn fra kysten litt nord for Cape Town.

Nattens surfing på QR profilen gav avkastning.
Plutselig var det åpent for oppgradering på torsdagens hjemreise. Så nå blir det Biz på A350 til DOH på min jomfrutur med det flyet.

Ellers skinner solen her sør

Sent from my iPhone using Tapatalk

Glad morgen fra Røros. Klar for en ny dag med både interne og eksterne møter. Skikkelig vinterstemning her...mye sne og to minus. Ha en fin tirsdag du også.

Mornings fra Hvalstad. Allerede vært handy om morgenen og omsider fått det fordømte «julehjertet» i vinduet til å henge rett. Nå venter vi bare på barnehagen skal åpne. Ellers går vel dagen til bleieskift og hjemmekontorering, samt ferdigstillelse av et Ikea prosjekt, etter jeg måtte ta en tur til det svenske helvete i går å klage på en del jeg ødela under montering. Heldigvis er de fleste møblene levert ferdig montert fra Huseby. Ha en fin dag

15220652bbf0c4c28ec5428500fca29c.jpg

Her i Kristiansund blir det en rolig dag tror jeg. Fikk nettopp fylt 100 liter bensin....:drunk:

Morn fra kysten litt nord for Cape Town.

Nattens surfing på QR profilen gav avkastning.
Plutselig var det åpent for oppgradering på torsdagens hjemreise. Så nå blir det Biz på A350 til DOH på min jomfrutur med det flyet.

Ellers skinner solen her sør

Noen får en fin fin tur med andre ord:) Skal dere inn til kai først, eller blir det rett ut på site og crewbytte med heli?

Mornings fra Groruddalen - her er mørk ute - pluss/minus 1-2 grader - og forventer med bare sol og pluss 3 grader utpå dagen - sånne dager trenger vi - solen gir oss D vitamin.

Ha en flott tirsdag videre.

Jan

Noen får en fin fin tur med andre ord:) Skal dere inn til kai først, eller blir det rett ut på site og crewbytte med heli?

Har store forventninger til hjemreisen. Mest pga de andre jeg reiser med sitter i baksete [emoji51]

Skal ha en pit-stopp hvor vi blir liggende ved Robben Øya. Bunkring, crew bytte med helikopter (tidenes korte tur) og div tester.

Så utover på feltet om et par dager.

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen fra et kaldt Stavanger.
Her har en hatt frokost sammen med yngste jenta og hun er reist til skolen. Nå nytes nytraktet kaffe mens diverse nettsider tråles.
I går fikk en også bekreftet booking av en januar-tur til Asia (broderen sin CT :D) og derved er første kvartal fylt opp med 3 interkontinentale reiser, så får vi se om vi har tid til å arbeide litt innimellom.
I morgen blir det en todagers jobb tur til Oslo, og det på mine fridager :D :D blir solid cash i kassa det.
Ha en glitrende flott tirsdag :)

God morgen fra Lillestrøm. Her har nå bonuskontoen fått kjørt seg skikkelig i det siste. Snart er den faktisk helt likvid igjen og klar for neste år.

Til og med sitteplass på toget i dag. Wooohooo

Ha en brillefin en

Last edited:
God morgen fra Trondheim!

Det kommer til å bli travle dager på St. Olavs, for regnet blir til is. De som har litt halvveis dårlige hofter har stor fare for å få helveis dårlige hofter på grunn av isdanning og påfølgende ramling.

Kontormessig blir det møte, møte, mer møte og atter møte. Og så skal jeg tappes for blod og få en mummikopp.

Ha en flott dag alle sammen :)

God morgen fra Klepp. Våknet til 2 blå og tog så forsinket at det ikke var mulig å rekke jobb på den måten, så da ble det bil og skraping av ruter. Men på jobb ble vi bare stående med henda i lomma og gjøre ingenting, for det var ingenting å gjøre. Juleribba skal jo tross alt være fersk, ikke frossen... :p
Nuvel, fikk dra hjem igjen. Passer godt, for madammen tråkket hardt over i går, og har fremdeles vondt. Så da er det husarbeid på dagens program. Må se om jeg ikke også får satt meg ned med noen jobbsøknader igjen.

God formiddag fra Comfort Karl Johan!

Fin tidlig-flight ned fra TRD i dag, kun ett møte på programmet i dag, og en lunsj i morgen. Blir rolig og fint. :) Var småglatt på vei inn fra Skaun til Værnes i dag tidlig, men unngikk trøbbel.

Julemarked, gløgg og en liten matbit neste.

Kim

God formiddag fra det Osloske!
Ankom med SAS her i morges. Men si meg dere som bor her, hva er vitsen med å spre ut den hvite snøen når jeg kommer på besøk? Fikk dere ikke raideren min som sier at jeg ikke liker snø?

I kveld blir det både håndball og fotball på TV. Så nå gjelder det å finne et sted som viser begge deler.

Starten på en maraton uke dette med 4 land, 5 hoteller og 8 flighter. Er det rart jeg drikker??

God tirsdag ønskes!

Back