• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Gonsdag!

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Da var jeg hjemme fra Ft. Benning etter aa ha lekt med mine to fly. Tristaren kom rett fra C-sjekk - og selvsagt var APU'en u/s da den kom til oss. Heldigvis hadde basen to airstartere .. ellers hadde det blitt vanskelig aa faa kjerra igang ... Er ikke nok med en til et slikt beist!
Rampen var full ... fire 'Cartman'er' og tre Herc'er i tillegg til oss. ganske saa trangt bortetter ... desverre ingen bilder. Det var moerkt.

Rapporter er sendt, pilsen er tom, naa gaar jeg til sengs!

Replying to Topic 'Gonsdag!'

g'onsdag fra mørket på FBU! Masse bilder i køen på AirPics.com nå fra søndagens spottertur på OSL.

God Morgen ja.. her oppe i nord begynnet lyset å komme tilbake på himmelen og man har vært våken siden 0400 og på jobb siden 0430 *gjeeeeeeeeeeeeeeeesp*

Glad onsdag... Hadde skikkelig Seattle treff i går. 6 personer som enten bor der eller har bodd i Seattle de siste årene... Ha en bedre onsdag - det er snart helg!

God morgen fra Alta.

Rundt 0 grader her oppe i dag og såpeglatt på veier og sykkelstier. Ikke akkurat noe fornøyele å sykle til jobb. Får håpe det tiner opp litt til jeg skal hjem.

Goddag her fra Kristiansund også, skikkelig dritvær i dag med plaskregn passer jo bra når barna skal være ute på skolen hele dagen med grilling etc.... :(

God onsdag fra SVG,
Værmannen lovet godt med nedbør på vestlandet idag. Det viste seg å holde.Det kommer nedbør i tonn pr dekar i øyeblikket. Monsun kalles det ute på østen.
Godt det er flatt her på Jæren, liten fare for leirras som varslet lenger nord på vestlandet.
Ingen grunn til utendørs aktiviteter idag.
Ha en fin onsdag

God ettermiddag fra FBU :)

Da er alt klappet og klart for ferie og undertegnede blir borte halvannen uke fra imorgen.

Lørdagens show på Nellis ser ut til å bli aldeles dritmorro så det kribler allerede

Ellers lite å meddele

Kos dere folkens :)

Da var 5 timers trening for ryggen unnagjort... Nå skal jeg slappe godt av i et varmt badekar - med siste utgave av BIL og OBOS bladet...:)

Back