• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Godmorgen fra Venedig

Re: Godmorgen fra Venedig🇮🇹

God morgen fra Bangkok.
Her er det en times tid siden beina ble slått i dørken. Har vert en tur på 7-11 og nå nytes kaffen med terrassedøren åpen. Ute er det skyet og 28°C
Straks frokost som i dag inntas hjemme, før det blir det ut å røre på seg.
Helse appen har i de siste dager varslet om endring i trend, flere steg og masse trapper gått.
Ha en flott fredag rundtomkring :)

Glad fredag fra Ris. Hjemmekontorering med vinlotteri - mye arbeid når jeg både må selge loddene, kjøpe loddene, kjøpe inn gevinstene samt holde selve lotteriet. Belønningen kommer først når jeg vinner alt!

God morgen fra Chengdu!
Fikk testet ut en ganske så ny kinesisk doning i går fra Shanghai, nemlig Comac C919. Overraskende god opplevelse. Veldig(!) stille og rolig, god plass ver det også i China Eastern sin konfigurasjon med to klasser.
I dag er det ut å se på noen svarte og hvite bjørner og enda mer god mat.
Ha en god helg!

God morgen fra Hvalstad stasjon. Morgenrutinernog barnehagelevering gikk nok en gang nesten for effektivt så ble unødvendig lenge å vente på toget. Litt kontorering og så snart siste møte er over settes kursen mot Tjøme. Ha en fin dag

Morn fra fastlandet nord for Tjøme. Junior sendt i barnehagen og det jobbes. I kveld får man vel putte et par-tre ting i en koffert og fylle opp bilen med elektroner slik at man er klar til avreise til Stockholm lørdag morgen. Med 500 penger for parkering og en halv hundrings i strøm er egen transport vesentlig billigere enn Vy inn til OSL. Hyppigere avganger også

Gmorgen fra Knausen. Peisen brenner, nykvernet kaffe og egg med OBOS-kaviar inntas mens Dragen danser rundt i badekåpe - Hjemmekontor ass..

911en skal på siste kjøretur til Porsche Center og en lånebil skal hentes mens man ventet på den nye doningen. De har plukket frem en lånebil fra Stutgart og junior (som blir med på seansen) er rimelig snurt over det elektriske valget og håper i det minste lånebilen går på drivstoff.

i kveld er det vinkveld hos noen naboer nede i lia så da blir det nok ganske fruktig.

Glad fredag fra Ris. Hjemmekontorering med vinlotteri - mye arbeid når jeg både må selge loddene, kjøpe loddene, kjøpe inn gevinstene samt holde selve lotteriet. Belønningen kommer først når jeg vinner alt!

Jeg synes du er flink jeg. Du får ta det som dagens trim og dermed kan du nyte gevinstene med beste samvittighet.

God morgen fra toget, og apropos trening. I dag tidlig viste vekten for første gang på noen år et primtall. Det er fint. Begynner til og med å klare å ta meningsfulle serier med armhevinger. Det er leeenge siden sist. I slutten av juli tok jeg type 3 stk med knærne i bakken. :)

Så når jeg skriver meningsfulle mener jeg ikke 50+50+50. Men serier som tilsvarer ca så mange øl jeg kan drikke på en ekstra fin kveld foran TV'en med Storsmurfen smurfekroken.

Ha en best fredag!!

God morgen fra Kongsberg. Da er kona sendt avgårde til Lakselv og deretter videre mot Bekkarfjord for å besøke en venninne som har det tøft etter å ha misten mannen sin helt plustelig tidligere i år.

Det ble ansatt ny rektor hos oss i går. Jeg tror rektoren som styret har ansatt er et bra valg. Hun er dyktig og har gode resultater. Ellers ikke de store planene for dagen. Skal prøve å jobbe litt og deretter trimme litt når tåken letter. Det er også litt legetimer og diverse som skal koordineres litt. Det er rene fulltidsjobben å være syk. Tror jeg snart med å ansette en sekretær for å holde styr på alt. :D

G’morgen .. NYT Wordle gikk inn med et nødskrik, og da er det 50 strake. :)

Straks i gang med ukens siste arbeidsøkt. Ellers lite å melde.

Attachments

• IMG_1675.jpeg
    IMG_1675.jpeg
    112.3 KB · Views: 164
Back