• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Godere soendag!

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Da sitter jeg og fakturerer med en halvliter ved siden av meg .. maa gjoeres det ogsaa.
En fin dag paa Fort Benning, letthandlet flight, skulle oenske alle var slik.. :p

Og gjett hvor 753'en jeg hadde var i gaar ....... :D

Attachments

• 560grafitti1.jpg
    560grafitti1.jpg
    23.5 KB · Views: 14
Replying to Topic 'Godere soendag!'

Heisann, kom akkurat tilbake fra en lokal "Fly&Vin" her i Houston hos Nick, en tidligere arbeidskamerat som jobber for Volvo Aero. Vi hadde noen fine ribeye steaks... medium rear... og "polerte" tre [3] Chileian Santa Helena Cabernet Sauvignon. Utmerket rød vin, fyldig og god, som passer godt til kjøtt, men kan også gå til grillet fisk...

:up: :up: :up: [Three thumbs up]

Dag

Glad søndag... Klokken er 05:30 i gamlelandet og det er ny arbeidsdag/uke på gang. Ser ut som om det kan bli en vintertur til Seattle på denne gutten i løpet av ikke alt for lang tid... :spin: Ha en bedre start på uken...

Og jeg har en ny spottermobil til den som ønsker det....

Attachments

• Bilde 069.jpg
    Bilde 069.jpg
    54.6 KB · Views: 25

Og god natt fra NYC

Attachments

• Bilde 102.jpg
    Bilde 102.jpg
    22.8 KB · Views: 25

God morgen fra vinterstormlandet! I dag sitter vi inne og stormfyrer igjen, etter at Narve har rullet over farmen med uvanlig styrke. Heldigvis ble ingen av de 13 bygningene vi har her skadet, mens et lite lager med Europaller ble kastet utover. I dag er det nytt uvær på gang, med kuling og relativt tett snøvær, som gjør at det er knapt 10 meter sikt i de verste vindkulene. Da er det en god dag å være inne med familien.
Nå skal jeg booke meg et par reiser for de neste ukene. Neste uke blir det en liten svipptur til CPH, mens uken derpå trolig bringer meg til New York.
Ha en finfin søndag

God morgonfrå Ørsta, her vart det tidleg frukost, forum og fyr på peisen. Prinsesse Aurora Sofi ligg i leikegrinda og søv, og ute snøvar det lett. Ha ein fin søndag folks!!

Originally posted by Farmer

God morgen fra vinterstormlandet! I dag sitter vi inne og stormfyrer igjen, etter at Narve har rullet over farmen med uvanlig styrke. Heldigvis ble ingen av de 13 bygningene vi har her skadet, mens et lite lager med Europaller ble kastet utover. I dag er det nytt uvær på gang, med kuling og relativt tett snøvær, som gjør at det er knapt 10 meter sikt i de verste vindkulene. Da er det en god dag å være inne med familien.
Nå skal jeg booke meg et par reiser for de neste ukene. Neste uke blir det en liten svipptur til CPH, mens uken derpå trolig bringer meg til New York.
Ha en finfin søndag

Ikke noe vits i å ta med vinterklær hit, alt kan kjøpes!

God söndag från Monaco!

Solen skiner och idag är det sista dagen av Ralley Monte-Carlo vilket betyder att det är ett mindre kaos för oss bofasta.

Dagen kommer att ägnas åt studier, städning och vila.

Just nu är det 13,3 grader på balkongen och jag tror att det blir lunch ute.

En fin avslutninng på helgen tillönskas er alla.

Og etterkvart som vi nermer oss kølaholmen og Dundee synker temperaturen... Va jækla kalt å gå over dekk for å kommer seg på jobb i dag....

I morgen kveld er den seks veker seilasen fra Australia over, det blir Nordsjøen fra til august. Da skal vi til Vest-Afrika...

Og god ettermiddag fra Nordens Paris. Her er masse folk, WF sliter litt i nord i dag, og BUSK har noen forsinkelser, sikkert derfor det er endel folk.

Når det er sagt , så håper jeg alle har en fin søndag ettermiddag/kveld.

:nor

God kveld fra Alta

Ganske rolig her oppe nå og så er det rene sommetemperaturen nå med -8 grader. Men det var ganske så friskt før i dag, med snøbyger kraftig vind og vesentlig lavere temperatur. Kone og barn kommer med SK4434 senere i kveld, så vi får håpe det ikke begynner å blåse å snø igjen slik at de ikke kommer seg hjem.

Back