God vintersøndag fra hula i Bergen

Ruby

Tomleskolt
Medlem
God vintersøndag fra hula i Bergen

God morgen fra hula i Bergen. Her går det i kaffe, store mengder som sådan. Det gjelder å holde seg våken. Utom hus er det relativt kjølig eller rettere sagt, grisekaldt men noen kaller det nydelig vintervær. Ellers så surfes det litt på nett. Når dagen gryr skal det spaseres ned til hybelen og soves kraftig før siste natteøkt tar til på kvelden.
Ha en knitrende flott søndag :)

Re: God vintersøndag fra hula i Bergen

Herlig vårdag her i vestsørøst. Fått gjort endel arbeide på eiendommen, og etter at vi fant bakterier i drikkevannet, har brønnkompaniet vært på besøk og desinfisert brønnen. Og mandag kommer de og ‘løfter’ den så problemet forhåpendtligvis forsvinner.

Blitt mye uforutsette utgifter i det siste.

Nå er vannet udrikkelig frem til lunchtid i morgen, så da er det bare å desinfiserere med litt skotsk myrvann.

Superbolle i by’n. Holder meg godt unna ....

Mornings fra Hvalstad. Fikk brøytet store deler av gårdplassen, igjen, i går, men får vel gjøre jobben ferdig etterpå. En tur ut med arvingen bør vel gjennomføres, så får vi se om det blir ski eller aking. Ha en fin dag

God dag fra PNH

Kinesisk nyttår på mandag og min retur til BKK med Thai Smile (WE) i øko uten fast track kan bety lang venting. Panikken kom krypende nå som Bangkok Flightservice har sluttet å selge Meet&Greet til pax med øko billett. Kun Biz og First som får kjøpe nå.
Trodde de fleste med Biz fikk Fast Track uansett.

Ikke rart det drikkes hardt nå [emoji481]

d5add377401064c6ad5284ff058cbfff.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

God Morgen fra Orchid hotel, Deira, Dubai. Flyturen ned med DY gikk helt etter boka. Vi var Airborne i ca 6t15min. Det var 181 pax om bord+ 3 spedbarn. Ett av de 5 ledige setene var ved siden av oss, så vi hadde litt ekstra plass, men sov ikke så veldig mye alika vel. Knapt noe annet fly på terminalen, så vi skled rett gjennom alt. Nå er det ut å bese Dubai i varmen. Det er ca 22grader disig og litt vind. Skal regne litt i ettermiddag.

Morn fra Oslo. Tenker det er på tide å jobbe litt. Men drar ikke ned på kontoret, blir hjemmekontor. Er noe greier jeg må få gjort unna før arbeidsdagen starter i morgen. Fordelen er at jeg tar meg litt fri i morgen da det er Superbowl i natt

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

God morgen fra Ris. Gårsdagens tre måkerunder kjennes på kroppen...i dag behøver vi kun å koste bort noen snenugg. Over gårdsplassen for å leke litt med nevø og niese nå. I ettermiddag går turen med noe lite grønt noe til Røros. Ha en fin søndag der du er.

God formiddag fra Grønland. Brunch og kaffe unnagjort før turen går til opphavet på Kongsberg. Der står det ei snøskuffe og venter... ellers nærmer det seg overtakelse av ny leilighet, så her blir man ikke arbeidsledig de nærmeste ukene. Ha en finfin søndag[emoji3]

God søndag fra Snillfjord. :)

Skyet opphold og -15 på denne kanten, så heller kjølig m.a.o.

Her sitter man og betaler noen regninger i mens man sterkt vurderer en liten treningstur til det nærliggende steinbruddet.

Nattens begivenhet mellom Rams og Patriots får kjøres på opptak og sees senere da man skal på ut døren 06.15 i morgen tidlig.

En fortreffelig en ønskes. :)

Superbolle i by’n. Holder meg godt unna ....
Be dem ta seg en bolle.

God søndag fra United Club i vestsørvest. Del 3 av Disaster tours 2019 går mot slutten. Denne gangen var det høljregn som gjorde susen. Da det endelig klarnet litt opp i natt kunne jeg se at jeg hadde en av de beste utsiktene i byen:
attachment.php

Siden jeg hadde en problembooking som har sendt meg frem og tilbake mellom support hos United og SAS ble jeg både nektet online innsjekking og innsjekking da jeg på flyplassen. Jeg ble bedt om å ringe SAS igjen da billetten de hadde ikke stemte med bookingen. Etter flere runder på telefonen og konferering med kolleger sa han at han skulle "gjøre noe" og med SAS support live på telefonen fikk jeg endelig sjekket inn på flyplassen. Nå står det på sidene til SAS "Vi har ikke gjort ferdig billettene for alle flygningene i denne bestillingen. Vennligst fullfør betalingen eller kontakt SAS Sales & Service for hjelp." Så jeg får meg sikkert en ny overraskelse i New York. Og forresn så har listingen av mine bookinger på sas.no nå ikke fungert på en måned... men alt dette vil sikkert ikke forhindre noen for å si at jeg overedriver eller at jeg har gjort noe feil.

Skal i alle fall fly A380 over til vestkysten. Det er lenge sien jeg sist fløy den typen.

Ha en god en alle som kun booker med ett flyselskap om gangen, for samarbeide og koordinering er tydeligvis noe de ikke klarer.

Attachments

• marina.jpg
    marina.jpg
    112.9 KB · Views: 318

Be dem ta seg en bolle.

God søndag fra United Club i vestsørvest. Del 3 av Disaster tours 2019 går mot slutten. Denne gangen var det høljregn som gjorde susen. Da det endelig klarnet litt opp i natt kunne jeg se at jeg hadde en av de beste utsiktene i byen:
attachment.php

Siden jeg hadde en problembooking som har sendt meg frem og tilbake mellom support hos United og SAS ble jeg både nektet online innsjekking og innsjekking da jeg på flyplassen. Jeg ble bedt om å ringe SAS igjen da billetten de hadde ikke stemte med bookingen. Etter flere runder på telefonen og konferering med kolleger sa han at han skulle "gjøre noe" og med SAS support live på telefonen fikk jeg endelig sjekket inn på flyplassen. Nå står det på sidene til SAS "Vi har ikke gjort ferdig billettene for alle flygningene i denne bestillingen. Vennligst fullfør betalingen eller kontakt SAS Sales & Service for hjelp." Så jeg får meg sikkert en ny overraskelse i New York. Og forresn så har listingen av mine bookinger på sas.no nå ikke fungert på en måned... men alt dette vil sikkert ikke forhindre noen for å si at jeg overedriver eller at jeg har gjort noe feil.

Skal i alle fall fly A380 over til vestkysten. Det er lenge sien jeg sist fløy den typen.

Ha en god en alle som kun booker med ett flyselskap om gangen, for samarbeide og koordinering er tydeligvis noe de ikke klarer.
Hehe. United og SAS sine systemer snakker ikke så godt sammen. Hadde et problem med det fra ATL for to år siden. Jeg fikk ikke sjekka inn på Osloflyet før i EWR.... måtte rett og slett sjekke inn på gaten i EWR... Ja jeg gikk til skranka tom på ATL for å se om de kunne løse problemet mitt men neida. Motsatt vei var det ikke noe problem. Da fikk fyren på OSL skrevet ut boardingkort hele veien... fikk feilmeldinger online hos både United og SAS

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

Back