God morgen, da var det mandag igjen...

Ruby

Tomleskolt
Medlem
God grytidlig morgen fra hula i Bergen. Her ruller U2 med Mary J Blige fra YouTube mens det surfes på nett. Det er fjerde og siste nattevakt nå. Det har vert noen kraftige regnbyger ute gjennom natten, men ser ut som det er opphold nå.
På morgen kvisten står "gamlingen" for turen til BGO og bolaget for ferden videre til SVG hvor en uke turnusfri skal nytes.
Ha en nydelig uke :)

Glad mandag fra Ris. Kaffe og aviser før hjemmekontoret åpnes om en snau halvtime. Satser på å få beveget meg litt under dagens teams møter samt en treningsøkt innendørs i kveld. Ha en bra start på uken…den skal bli bare bedre og bedre!!!

Bonjour her fra Tourrettes. Litt småjobbing fra bassengkanten før ferien fortsetter. Ha en fin dag

God morgen fra Kongsberg. Tåke og rundt 10 grader her på morgenkvisten. Dagen starter som vanlig med litt antibiotika og blodprøver. Ingen store planer for dagen ellers.

Morn fra T-banen på Kolsås, straks avgang retning jobb for første gang på halvt år. Spennende med ny arbeidsplass og nye arbeidsoppgaver, så får vi se hvor fornøyd minstemann er i barnehagen og hvor lenge man får vært på jobb

Mandag fra bortekontoret.. De helge-timene gikk fort. Litt støl etter en ganske kjapp tur til Fuglemyrhytta i går som er et herlig sted med relativt lite folk, selv på en nydelig søndag.

Var litt mer overskyet oppe i lia i dag tidlig, men håper det klarner opp.

God morgen fra Lillestrøm. Ferien er over og det er den sedvanlige mini-kontoreringen hjemme før snuta settes inn til bortekontoret igjen.

Er alltid greit med en kaffe eller to og mulighet til å sjekke litt mailer og sånt før man drar til bortekontoret. Da er man liksom litt mer avslappet og har litt oversikt, for på bortekontoret er det vanligvis en million ting folk skal spørre meg om, snakke med meg om... Så pussig nok er det sånn at når man er på jobb får man ikke gjort særlig "jobb". Selv om det også er jobben. Ellårno'.

Men altså. MANDAAAAAAAAAAAAG. Beste dagen i uka!

Happy mandag fra bortekontoret

Fikk spadd og flyttet nesten 3 tonn pukk i helgen, bare et par hundre kg som venter i ettermiddag.... rimelig tung, men god trening. Etter gårsdagens innsats ble det å levere kids hos min mor så de kunne ta en bonustur til Liseberg i dag. Så da er det bare å få unna dagens arbeidsoppgaver så en kan få et par timer med trillebår og spade.
Men, det er mandag, og da er det bare to dager til Onsdag, og da er vi halveis i uka :)

S

Hei og hå fra bortekontoret.

Litt "brå" overgang til at nesten alle plutselig er tilbake fra ferie, og gjør sine egne oppgaver, så jeg har plutselig mye mindre å gjøre.

Ellers ble helgen brukt til å snuse på hvor man skal befinne seg rundt den tiden man blir et år eldre. Husker faktisk ikke sist jeg planla tur til et land hvor jeg faktisk må ha pass.. (Vent litt.. der kom jeg på det..). Eller med widebody. Måtte teamleader få ut fingeren med å få godkjent den feriesøknaden.

Ha en god en :)

Mornings fra Oslo, ikke no spesielt på tapetet i dag. Lillebror gifta seg i helga på et bortgjemt høyfjellshotell , så det var stas. Jeg tror jaggu jeg må nærme meg gullkort på Valdresekspressen iallefall da det ble brukt som transport hjem. Ja etter jeg kom hjem i går kveld var jeg på sånn vinsmaking og så kjente det litt i hodet her i sted.

God formiddag fra Herning , Danmark,
Noen dager ferie her nede på flatlandet for å være tilstede og følge med på WEG som pågår denne uken.
Etter litt kontorering på morgenkvisten går nå turen til Boxen for se verdenseliten i dressur og sprangridning.
Ha en fin dag

God formiddag fra Oslo. Snart klart for tog til Gøteborg, og to dager der. En liten forlengelse av sommerferien, som da blir på totalt 2,5 uker.

God formiddag - back in business her. Dessverre ikke noe mer spennende enn det på planen.

Hepp hepp .. som nevnt, mandag er ukas beste dag! Bare synd at den også er siste fridag før man må grave seg gjennom vpn-tunnellen igjen. Sikkert blitt masse spindelvev og skit. Og jeg som hater edderkopper og andre krypdyr.

Velvel, bil nummer to må gjennom ‘EU-kontroll’ for første gang. Må fylle tanken også. Bensinen er nede i 3.22 per gallon nå og forsetter det i dette tempoet er den gratis om en 10 måneders tid. DET hadde vært noe!

Genesis på radioen. Ha en ypperlig mandag!

Last edited:
God noksaa trett morgen fra Bainbridge, det er utvilsomt mye lengre fra Maui enn til Maui. Trist aa forlate paradiset - etter en lang barbent joggetur langs stranden paa Wailea, med en nydelig svoemmetur paa slutten (sorry Sixt, det ble noksaa mye sand pa teppene i X3’en - haaper dere har stoevsuger med Turbo).

Levering av leiebil og innsjekking tok 10 minutter inkludert aa gaa fra leiebil senteret, men saa var det braastopp(tm) 45 minutter i Security koe tildels utendoers. Maui har ingen Premium koe og uten TSA Pre (note to Self soerg TSA Pre for oss begge selvom vi reiser sjelden).

Hawaiian var like bra hjemover, hadde seter ved noedutgang (full size doer), bagasjen kom som vanlig etter 15 minutter og vi satt i Land Roveren 20 minutter etter touchdown.

Men med ferge forsinkelser var klokken 02:10 foer vi kom i seng, da er det noksaa hardt med foerste moete 07:30.

Dagen blir langt med «jobb nummer 2» nytt kjoekken blir levert i morgen, det er ganske mye deler som maa gates over og demontere det gamle.

God ettermiddag fra Forus. Jobber kveldsvakter denne uka så da kan man ligge å småslumre i senga en god stund før man står opp. Fikk unna en treningsøkt før jobb i dag. Ellers er det alltid noe å gjøre her på bruket så man kjeder seg ikke. Ha en fin en! :)

Back