God varm søndag fra Bangkok

Ruby

Tomleskolt
Medlem
God varm søndag fra Bangkok

God morgen fra Bangkok!
Her nytes en frokost utomhus på Landmark Bakery & Cafe. Endel støy siden dette ligger på fothauet på Sukhumvit men samtidig magisk å sitte her å slappe av mens millionbyens travle liv suser forbi. Relativ kjølig nå på morgenen, bare 24*C men det blir raskt bedre utover formidagen.
Her skal en nyte en varm og flott søndag, uten snø :D

c46db3a1ac5b4eb7b3d073ba305aba36.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: God varm søndag fra Bangkok

God morgen fra vest, her er man ferdig innsjekket til en by litt sør for Ruby, sålangt den lengste flyturen jeg skal ut på - estimert 17:50 flytid sa Appen - ny variant A350-900ULR - LAX -SIN. Langt å fly for 2 dagers jobb.

God tur, sier vi til han ... har ingen ambisjoner om å slå den rekorden. Skrotten min foretrekker korte turer, selv om arbeidsgiver nyter å torturere meg i trange KLM-seter. Velvel, neste tur skal foregå med Dreamliner så krysser fingrene for hakket mer komfort. Men det er først i mars ...

Kom pakke i posten i dag som bl.a. inneholdt to stk Salmiakki sjokoladeplater, o’lykke! Nå er arbeidshelgen reddet.

God morgen fra Renaissance Warsaw Airport Hotel. God frokost spist og straks utsjekking fra hotellet. Fin runde i byen i går med nesten 19000 skritt. Nu hjem med LOT. Ha en fin dag! :)

Glad søndag fra Vegglifjell - her har det kommet mye, mye sne i natt. Blir frokost, skitur før retur til hovedstaden i ettermiddag. Ha en digg søndag du også.

God morgen fra vest, her er man ferdig innsjekket til en by litt sør for Ruby, sålangt den lengste flyturen jeg skal ut på - estimert 17:50 flytid sa Appen - ny variant A350-900ULR - LAX -SIN. Langt å fly for 2 dagers jobb.

Her forventes det en liten rapport.. god tur.

Morn fra Color Magic.

2-døgn fylla cruise nærmer seg slutten. Det skal bli veldig greit. Håper eg kommer meg til OSL uten videre seremoni så SK kan fly meg hjemover.
Blir hjem å pakke før det er langtur med QR i morgen.

Amen.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Her var det da veldig stor aktivitet en søndags morgen. Har et håp om å slippe svømmebasseng på morgenkvisten. Satser på en spasertur i Notting Hill på formidagen før østeuropeere fra sas Irland flyr oss hjem. Novotel vi bor på tilbød faktisk utsjekk til 17.00 og Champagne til gullmedlemmer

Mornings fra Hvalstad. En espresso er innenbords, så får vel sette i gang på kjøkkenet så familien får seg frokost. Snart skal duften av bacon bre seg i huset. Hele svigerklanen og vel som det kommer på besøk, så da skal vaffeljernet få kjørt seg. Selv er jeg innvilget fri i kveld, så får da ta ski og hodelykt å komme meg ut. Ha en fin dag

Velvel, neste tur skal foregå med Dreamliner så krysser fingrene for hakket mer komfort. Men det er først i mars ...

Eventuelt hakket trangere sete? [emoji13]

God morgen fra Oslo. Skulderen kjennes bedre ut men tror likevel at skitur droppes. Får vel bedrive litt indretjeneste istedet.

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

God formiddag - her er kaffen på plass, musikk på høytalere og sporten surrer i bakgrunnen på TVen. Litt småplukk og elektronisk rydding på planen i dag. Ble en god skitur i går kveld i nydelig vinterføre. Ser ut som dagens plan er:

13.png
13.png
13.png
13.png
13.png
13.png

Bare la det komme! Ha en fin dag med eller uten regn i fast form.

God formiddag fra Bergen. Her bedrives også indretjeneste (med andre ord er det satt opp noen stoler fra gulvet og tykket Clean på telefonen). Snart er den vel ferdig med å bråke så jeg kan få se på TV i fred! :)

God morgen fra Tenerife og et av favoritthotellene våre, Villa Cortes. Vi må være noen av fsvorittgjestene deres også, for vi fikk et supert rom med privat courtyard i toppetasjen. :)

Nå skal vi straks ut på rusletur med opphavet, for å finne oss en øl og VG.

Ha e fin en
353247e2d46f46938add2217b333e504.jpg

Sent fra min SM-G955F via Tapatalk

En god en fra Snillfjord. :)

Klart og kjølig på denne kanten + en frisk vind.

Her har man fått unna både en treningstur til det nærliggende steinbruddet og diverse huslige plikter innendørs. Nå skal en siste klesvask unnagjøres, middag lages og kommende uke planlegges før undertegnede skal la søndagen gå sin gang i ro og mak.

Kommende uke byr på minst 3 dager med vasking i kommunal tjeneste, så det blir greit det også.

Ha en fortsatt fortreffelig en. :)

Back