God søndag morgen fra Bangkok

Re: God søndag morgen fra Bangkok

Når du kommer ut av terminalen har du Radisson Blu liggende litt til høyre. Det er vel kun 2 til 3 minutter å gå til resepsjonen. Den er dyrest. Til venstre under tak hele veien ligger Park Inn. Noe billigere som regel en 200 kroner eller noe sånt. Ikke langt dit heller, en 6 til 7 minutter gange tenker jeg. Det er de to hotellene med en mulighet å gå til uten å være avhengig av busstransport, derfor dyrere kanskje? De andre rundt er nok rimeligere ofte, men da har du ikke friheten til å gå til terminalen. Håper det hjalp deg litt? :) Denne var til LN-RTP.

Flott, da blue det oppklart, Park inn er det hotellet jeg har brukt før, fin liten gåtur. Bodde på et Comfort Inn 2 år siden, men kronglete med å vente på buss i en halvtime og hotellet lå ganske så øde uten noe annet valg for mat eller drikke, som å bo på hotel i Sibir.
Noen som har erfaring med Thon hotellet på Gardemoen? Prisen er attraktiv for en som ikke reiser på firmaets regning, men er det også langt unna?

Flott, da blue det oppklart, Park inn er det hotellet jeg har brukt før, fin liten gåtur. Bodde på et Comfort Inn 2 år siden, men kronglete med å vente på buss i en halvtime og hotellet lå ganske så øde uten noe annet valg for mat eller drikke, som å bo på hotel i Sibir.
Noen som har erfaring med Thon hotellet på Gardemoen? Prisen er attraktiv for en som ikke reiser på firmaets regning, men er det også langt unna?
Thon hotellene ved OSL (det er 2 stk ved siden av hverandre halvveis til Jessheim) er ok for overnatting før videre reise. Kostnad for å komme seg dit vet jeg ikke, men det er vanskelig å gå dit.
Guggle mapps: https://www.google.no/maps/place/Th...2312e4f840!8m2!3d60.1651724!4d11.154901?hl=no

Om man bor på Thon eller noen av hotellene på vestsiden av flyplassen, er uvesentlig, tror det er omtrent like lett/vanskelig å komme seg til samtlige. "Fordelen" med Thon må være at det ligger en McD rett i nærheten.

Buss til hotellene rundt OSL koster 70,- hver vei. Varierende frekvens.

Kan være like greit å ta toget til Lillestrøm (12 min. reisetid - kr. 73,- med NSB hver vei ved kjøp på automat/app) hvis man vil overnatte et sted med litt liv ved siden av

Dtac (Telenor) er også et godt alternativ med god dekning og 4G.

Bruker alltid DTAC i Thailand, fungerer helt greit.
Telenor trenger all støtte de kan få i sin Asiasatsing...

Buss til hotellene rundt OSL koster 70,- hver vei. Varierende frekvens.

Kan være like greit å ta toget til Lillestrøm (12 min. reisetid - kr. 73,- med NSB hver vei ved kjøp på automat/app) hvis man vil overnatte et sted med litt liv ved siden av

33 kroner hver veg med lokalbuss i området rundt OSL ved kjøp i app. Varierende hvor godt det funker til de forskjellige hotellene.

Da gikk det den veien høna sparker med hotel bestilling på Gardemoen.
Thon ble fullt over natta, så ble Park Inn.
Måtte bare hoppe på Gardemoen Bed & Breakfast til $127 daler før det også ble utsolgt.
Noen erfaring på det stedet?
(Skal bare sove og spise frokost, blir vel for sliten til å lete etter natteliv og slikt, har vel vært våken 26 timer innen jeg kommer dit)
Skulle ha tatt Thon til $88 daler isteden. You snooker, you loose. :((

Back