God torsdags morgen :)

Jepp, nå blir det å påse at asiatene får fisken sin. Begynner i fraktbransjen.

S

Hva? Er det slutt på oversherrifmesteriet på BA? Når er det du forlater passasjerbransjen?

God torsdag fra FedEx. Her er man litt forsinket på plass, og til litt redusert mannskap. Håper det ikke merkes for mye i dag. Snart helg, og det ser man fram til.

Skavissee.. Så var det om Outlook ville åpne seg, da..

God torsdag ønskes.

Hva? Er det slutt på oversherrifmesteriet på BA? Når er det du forlater passasjerbransjen?

God torsdag fra FedEx. Her er man litt forsinket på plass, og til litt redusert mannskap. Håper det ikke merkes for mye i dag. Snart helg, og det ser man fram til.

Skavissee.. Så var det om Outlook ville åpne seg, da..

God torsdag ønskes.

Han er da fortsatt i passasjerbransjen, bare det at passasjerene er usevanlig rolige og medgjørlige :)

Uansett, gratulerer med ny jobb Learjet!

Martin - vi blir nesten naboer. Jeg blir å finne i 3 etg i nabobygget. Og det fra 1 november er planen.

Thomas - ikke RF. Skal jobbe med den største og fjongeste damen som flyr til OSL :)

S

Martin - vi blir nesten naboer. Jeg blir å finne i 3 etg i nabobygget. Og det fra 1 november er planen.

Borte i SAS Cargo-bygget? Vel, da blir vi naboer enn så lenge hvertfall.
Så får jeg prøve å finne vegen til/fra gaten på egen hånd den 10 og 11. desember ^_^.

Thomas - ikke RF. Skal jobbe med den største og fjongeste damen som flyr til OSL :)
S

Gratulerer med ny jobb. Fnate mumler at han vil savne deg stort.

God morgen fra Denver. Her skal det rigges til elektronikk messe idag. Hadde forresten tidenes beste flight crew fra LHR-DEN med BA igår. Vi var ganske få i Club, og Purserinnen må ha nistirret på Aviator. Hun utstrålete all den glamour man kan huske fra filmer om gamle dager.

Etter take-off hørte jeg henne allerede to seter bortenfor "Aaaaaaaaaaanders! How absolutely delighted we are to have you back on board again...". Så satte hun opp en himla "Pan Am pose" og anbefalte ulike filmer fra AVOD. Og slik gikk timene. Flere av crewet så ut til å ha riktig glede av å gi god service. Da blir det fint å være på tur.

Ha en gi dag alle sammen.

Det høres ut som CSD (Cabin Service Director) hadde sin nye ipad. Har tittet litt på dem og de gir ganske mye kul info. Og den oppdateres jevnt når de er på bakken.

S

Det høres ut som CSD (Cabin Service Director) hadde sin nye ipad. Har tittet litt på dem og de gir ganske mye kul info. Og den oppdateres jevnt når de er på bakken.

S

LHR-DEN flys av Mixed Fleet, og da heter det ikke CSD, men CSM (Cabin Service Manager) - så det så.. ;)

Hørtes ut som en utrolig bra flight. Jeg hadde nok tatt turen innom ba.com/welldone, samt lagt inn en liten tråd på Flyertalk - spesielt med tanke på at Mixed Fleet har fått sin dose pepper der.

God morran fra AA1708. Avgaarde foer rute med en vakker dame fra Long Beach. Oppgradering, wifi og god frokost er slett ikke verst.

Moete i Denver foer retur i ettermiddag.

LHR-DEN flys av Mixed Fleet, og da heter det ikke CSD, men CSM (Cabin Service Manager) - så det så.. ;)

Hørtes ut som en utrolig bra flight. Jeg hadde nok tatt turen innom ba.com/welldone, samt lagt inn en liten tråd på Flyertalk - spesielt med tanke på at Mixed Fleet har fått sin dose pepper der.

Tenkte også det var Mixed Fleet pga hattene og at de var ganske unge alle sammen.

Welldone melding er allerede gitt. FT sin BA avdeling er jo tett på et galehus, så jeg får tenke meg litt om før jeg poster noe der.

Goood torsdags kveld fra Forus. Over gjennomsnittet travelt på jobb i dag. Men nå har det definitivt roet seg. Og det er bra. For nå lader man opp til friuke og flytur i morgen. Sjekket inn på første flight allerede og har sikret meg nødutgangsete og vindusplass. Hvordan er statusen på Cityline fortiden? Får man øl på flaske eller boks?

God aften fra Roma. En noe skuffende tur foran gardinet hos sas brakte meg hit. Lett skyet og rundt 20 grader i kveld. Onsker allen god kveld videre. Hvem kunne vite at noen sas-fly ikke har vindu pa seterad 1????? Det var en gedigen nedtur. Er heller ikke overbevist om at en blodig tjukk biff er det beste a servere business-passasjerer like overst kl 10 pa formiddagen. Men det var da gratis vin.....;)

Last edited:
G'aften fra Denver. Her er vi litt delAAyed paa returen, saa det ble en ekstra time i admiralkantina i dag.

Fordelen er at middagen er klar ved hjemkomst. Bakdelen er at man har bilen paa ORD, saa det blir daarlig med pjolling ombord :(

Back