God torsdags morgen :)

737-405

ScanFlyer Gold
Riktig god morgen her fra Bergen !

Klokken er dessverre ikke så mye enda, og en ny skoledag venter.
Utenfor er det kun 2 grader.. :drunk:

Tenker det blir skraping av bil i dag ja..

Ønsker dere alle en fortreffelig torsdag - det er SNART helg :)

Mornings fra Oslo. Siste dag før en drøy ukes ferie venter, så har endel på tapetet som må fullføres. Kofferten må vel også pakkes. Ha en fin dag

Jetlagen slipper taket og forkjølelsen setter inn, muchos gracias!
Sitter på Gærningmoen å holder styr, flott høstvær ute dog noget kaldt med kun +2 grader. Om 9 timer er det helg! :stir

Go morn fra barteland :)

Gårsdagens lille trønder-treff var hyggelig det, spm.om julebord ble tatt opp og vi får se om det kanskje blir et "trønder"julebord i januar.... ;)

Ellers er det snart helg, og bacalao-fest.

Ønsker alle sammen en hyggelig dag :) :) :)

God morgen fra Hardanger!

Flott høstvær dersom det hadde vert litt varmere ;)
Snart settes kursen retning BGO for en liten tur til PRG via FRA. I PRG er de vel kjent for øl og surkål, så blir en flott kombinasjon ;)

Ha en videre flott dag alle sammen!

God morgen fra Tananger

Oppdaget et nytt symbol i displayet i turtelleren idag, så ut som en snøfnugg...
Bilen ville ha det til at det var ca 2,5°C ute...
Opphold i hvert fall...

Bør vel tenke på å skifte sko på den snart...

Ja ja, det lille det har vært av sommer i år er i hvert fall over :cry:

Ha en fin dag forumister :)

Good morning fra Kløfta, her er det et fantastisk høstvær og jeg har mest lyst til å finne fram turskoa og ut å gå i marka.. Men den gang ei..

Jeg har logget meg på et unevnelig program, excel og IFS er opp å kjører og verden ser grei ut inne i serverne våre..

I dag bærere det til Oslobygda sammen med fire nye selgere som er her på ei ukes intensivkurs. De må få gjøre noe anna enn å sitte å høre på teknikere som maser om detaljer, salgssjefer og markedssjefer. Så etter de er ferdig med tegnekurs i ettermiddag skal vi gjøre Aker brygge utrygg, spesielt latter vil ikke være noe sted for små uskyldige englebarn i kveld.

Ellers har jeg nok en gang erfart at det er litt utrygt å gå fra PCen pålogget i denne bedriften, da det alltids finnes kollegaer som utnytter muligheten til å gjøre ugang på en ubevoktet PC.. I dag var det en relativt uskyldig utgave, da jeg ikke hadde rukket å logge meg på tulleboka enda..

En god dag til dere alle!

Attachments

• ketil.jpg
    ketil.jpg
    6.5 KB · Views: 183
Go morgen fra Stavnger ! (Mosterøy for de som er kjente rundt Stavanger)

SItter og har vert oppe i 1 time selv om det er ferie. I dag skal dagen brukes til flyspotting ! Skal snart ta meg en brødskive og gjøre meg klar for og ta bussen. Bussen går klokken 09:58 så her gjelder det å være presis når den skal nås.

Ha en fin dag alle forumister !

Og ja, bilder kommer :)

God morgen, dagen ble startet med morratrøtt bikkje som ikke ville lempes ut av senga og forsinka tog til jobb. Doh, nå er hvertfall kaffekoppen fylt med ferskbrygget kaffe og jeg pusler med et internt evalueringsskjema den neste tiden med forumet i bakgrunnen :)

Ha en fin torsdag folkens, snart helg!

God morgen fra Stockholm.

Kurs står på programmet idag og imorgen før man setter kursen hjem til kone og helg :)

Ha en fin dag alle sammen!

God formiddag fra Søndre Nittedal.

En fantastisk høstdag. Barna levert i barnehage og skole. Frokosten inntatt og avisen er skummet.
Nå er det litt indretjeneste som gjelder før en får ta seg en tur ut.

Kjenner jeg kommer til å savne disse fridagene i fremtiden. Blir en litt annen hverdag når en gir seg med skiftarbeid.

Ønsker alle en trivelig dag

S

God formiddag fra Oslo. Meldingene tikket inn om en godsak som lander 1424 på OSL. Den er så lang at vidvinkelen blir med på jobben :cool:

Som sagt, arbeid i ettermiddag og da er det bare å håpe at IFS og det unevnelige programmet er samarbeidsvillig. Tenk hvor enkel jobben hadde vært med kun epleprodukter i hus ;)

Ha en fortsatt fin dag der ute.

God dag fra kantinen på CPH. Grei tur ned med SAS, men A321'ene er utrolig trang! Gratis te og kaffe var det i hvert (trodde ikke det var innført ennå), så det var da hyggelig det. Litt merkelig sak like før landing, dog. Satt omtrent midt i flyet, og to CA møttes omtrent der og meldte "cabin checked". Da var 3 av seks stolrygger på raden foran meg, og like ved der de sto, lagt helt ned, og forble slik under landing. Jeg trodde dette var en av tingene de sjekket før landing?

God morgen fra Sagalandet. I går var en lang men hyggelig dag der vi fikk oppleve det nye operabygget i Reykjavík. Må si jeg ble hakket mer imponert av arkitekturen i forhold til operaen i Oslo. I dag blir det fyll og spetakkel pluss en hårklipp.

Hyggelig gjensyn med TOS_EBG i gullstuen i går forresten. :)

Ønsker alle her en god dag! :)

God morgen ifra den minste Mjøsbyen. Ute var det rimete på plenen så da er dagens gjøremål å få skiftet sko på bilen. Humøret stiger i takt med tempraturen etter å ha gjort ett kupp på SAS minusauksjon, med OSL-LIN for 2 for 19.tusen EB poeng.

Last edited:
Bikkjejævelen holdt baluba i natt - så god morgen fra meg... Sist jeg så på klokka var den 06:30, så jeg sovnet vel etter det en gang. Godt jeg har fri i dag.

Eller hjemmekontor, hvordan man nå ser det...;) skrive intoduksjon til prosjektoppgaven og lese om konturitter må gjøres. Le juhu.

Have a nais one!!

G'morgen fra et vått og mørkt Toronto. Her gjenstår en halv konferansedag før vi setter oss i et par busser for litt networking og vinsmaking ved Niagara Falls. Livet er hardt ... ;)

Tilbake til ATL i morgen klokken oh-six-ten - and what does the oh stand for? Oh-my-God-It's-early ....

Back