God morgen fra FedEx!! Sola skinner, og jeg var for en gangs skyld tidlig oppe.. Snart er det helg, og i morgen får jeg muligens et svar som kanskje kan forandre livet mitt en smule..
God morgen fra FedEx!! Sola skinner, og jeg var for en gangs skyld tidlig oppe.. Snart er det helg, og i morgen får jeg muligens et svar som kanskje kan forandre livet mitt en smule..
Det gjoer du - her har det saavidt tikket over paa plussiden - godt hjulpet av straalende solskinn. Tosifrret skal det imidlertid ikke bli ... Kom sommer ....
Har akkurat unnagjort dagens foerste moete .. neste er avlyst, saa da blir det litt tid til aa gaa gjennom og reprioritere prosjektlisten. Trakteren putrer lystig og neseborene til kubetrollene utenfor doeren vibrerer .. saa naa skal det bli fersk kaffe!
Akkurat ute med bikkja... Strålende sol og tempen på vei opp her også.. Booka akkurat en laaang weekend til FLL. Kjerringa responderte akkurat som Seinfeld: "who goes on vacation without a job?? Do you need a break from getting up at 11??"
Booka akkurat en laaang weekend til FLL. Kjerringa responderte akkurat som Seinfeld: "who goes on vacation without a job?? Do you need a break from getting up at 11??"
Go KVELD fra ENGM, vel i gang med jobbing igjen etter noen slappe dager i Madrid, er man her i full gang med opplæring av nyansatte, og den neste nyansatte er rett rundt hjørnet ser jeg av en post lengre opp her
Og CK - grattis med ny jobb - skal du holde deg innenfor bransjen fortsatt eller?