• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God onsdags morgen!

God morgen/formiddag fra Lilleaker,
Her er dagen 5 timer allerede for mitt vedkommende.Startet hjemme i Tananger 05.30 til Sola. Sur februarmorgen med kun 4grader .
SK4002 og LN-RPM gikk på tiden , lite folk på grunn av vinterferien vil jeg tro. 35mann på en -800 er ikke mye å rope hurra for.
På Hovden så det ut som alle hadde 100W lyspærer. Det skyldes nok at de har blitt innvadert med 15000 vinterturister nå i ferien. Merkbart var det i alle fall å observere fra FL290 at bygda var opplyst på en helt annen måte enn vanlig nå på vinteren.
Over østlandet var det bare Tryvannstårnet og kommunikasjonsmasta der oppe som var synlig over tåkehavet kl 07.00. Resten var bare "graut".
Ikke mye sikt på OSL idag nei.
Flytoget gikk på tiden og skapte ingen problemer for meg imorges. Observerte at vi gikk på "feil" spor fra Nationalteateret til Lysaker og skjønte at nå var det togtrøbbel igjen noe som ble bekreftet av kolleger som kom seint på jobb her idag.
Returen går med SK4035 i ettermiddag og i kveld skal vi til Stavanger Konserthus for å høre på Wien Fil. Orkester. Det blir månedens højdepunkt.
Ha en fin dag alle.

God formiddag fra Trondheim/Stjørdal/ENVA :D

Lysere vær her idag, Tiguan Track'n Field venter etter jobb, kaffen er i koppen og alt er egentlig bare flott :)

Ha en strålende dag forumister :nor :nor :nor

Brrrr .... -2 her pa morrakvisten ...

Gassflammen til varmtvannbeholderen hadde gaatt ut, saa det ble etterhvert en svaert kald dusj paa morrakvisten .... jaja .. man er da viking ... ;)

God morgen alle, og først og fremst, grattis med ny jobb Someone :nor

Her sitter man hjemme en rolig formiddag med kaffen i hånden og slapper av før man skal opp og drive opplæring av gamle Servisair-ansatte idag, vi får se om vi klarer få laget en Trafikkplanlegger av dem ;)

Tåken ligger tett utenfor her ser jeg, og dekker sikkert mye av Oslofjorden. Vel vel, kanskje kandidaten får litt å bryne seg på idag da?

Ha en strålende dag alle, og CK, det dukker vel straks opp noe av jobber for en småbarnspappa og vel? :)

God morgen alle, og først og fremst, grattis med ny jobb Someone :nor

Her sitter man hjemme en rolig formiddag med kaffen i hånden og slapper av før man skal opp og drive opplæring av gamle Servisair-ansatte idag, vi får se om vi klarer få laget en Trafikkplanlegger av dem ;)

Tåken ligger tett utenfor her ser jeg, og dekker sikkert mye av Oslofjorden. Vel vel, kanskje kandidaten får litt å bryne seg på idag da?

Ha en strålende dag alle, og CK, det dukker vel straks opp noe av jobber for en småbarnspappa og vel? :)

Bare sørg for at det er en kjerre klar for min retur , SK4035 i ettermiddag Mr Ramp.Helst med kort vei fra sikkerhetskontrollen.:)
Jeg kjører med knappe tidsmarginer for tiden.

Antakelig blir eg bare litt eitrande arg, når eg ikkje kan fatte og begripe kva som er feilen med bilda. Men, jaja......

Fant du feilen? Ser mye bedre ut nå :)

Som regel er det en ganske logisk grunn til reject.

Men neste gang, er det mye bedre å sende oss en mail, så kan vi ta det der, fremfor at du skriker på et forum....

Last edited:
God morgen fra Chicago. Enda en beinkald dag med -15.

Gratulerer, Someone! (og lykke til CK).

Her fortsetter jobbjakten, har et intervju i dag kl 1400..

Grattis til Someone med jobbtilbud. Regner med at han forteller oss "hva han skal bli når han blir stor" snart?

BF:cool2

Faatt jobb innen Business Development i et av delene til et stort norsk selskap:D

Uansett, her i Whistler er frokosten nettopp inntatt og snart skal jeg etter planen sette meg inn i et Bell helikopter av et eller annet slag for naa skal det staas paa ski

Ha en fin dag

Hu hei ... sitter her med min andre oel paa Loafing Leprechaun og ser Lyon-ManU .. Skaal kosmonauter!!

Back