God torsdags morgen

Fjordheim

ScanFlyer Blue
God morgen, her er det endelig leggetid og snart midnatt, Island har vært et bra sted å være så langt; veldig bra faktisk. Lurer på en ting (ikke helt 100% edru her da), men 35 minutter connection med innsjekket bagasje fra Reykjavik ved ankomst OSL på fredag når man skal videre til HAU; bør det gå bra (ikke at det bekymrer meg dog det er gjennomgående SAS billett)?

Mvh
Fjordheim
(som pliktskyldigst skal en snartur til lagunen i morgen samt skal shoppe, som er sjeldent)

God morgen fra SQ Gold kantine SIN... SQ holder standarden... Flott tur fra FRA.. Venter på neste til MNL ... Ha en topp dag alle sammen..

Da er jeg på OSL og venter på at kantina skal åpne.
Ha en strålende dag alle sammen!
Neste stopp blir First class terminal i frankfurt.

God morgen, her er det endelig leggetid og snart midnatt, Island har vært et bra sted å være så langt; veldig bra faktisk. Lurer på en ting (ikke helt 100% edru her da), men 35 minutter connection med innsjekket bagasje fra Reykjavik ved ankomst OSL på fredag når man skal videre til HAU; bør det gå bra (ikke at det bekymrer meg dog det er gjennomgående SAS billett)?

Mvh
Fjordheim
(som pliktskyldigst skal en snartur til lagunen i morgen samt skal shoppe, som er sjeldent)

Hadde samme flighter selv, holdt ikke. Ut, hente bagasje, droppe bagasje, igjennom security. Skjer ikke på 35min :)

God morgen fra Forus!

Trøtt.no er mellomnavnet mitt i dag, så det er godt at det er helg om noen dager. Ikke så mye på tapetet i dag så vi får se hva dagen bringer i dag....

Ha en fin en! :)

God morgen fra Prærieekspressen langs Ring 3. En rask kikk i innboksen tyder på at det ikke skal være noe problem å fylle arbeidsdagen i dag heller. Ha en fin dag

God morgen fra OSL og siste tur til NCE i plus på en stund tipper jeg ;)
Rolig og fredelig i stillerommet, og i dag husket jeg også passet (selv om det gikk bra uten i går).

God morgen fra Kristiansand.

Det har vært en lang natt bak tastaturet med oppgraderinger og feilretting før jeg fikk en time på øyet. Nå er det ut å få gjort dagens gjøremål (Skrape bilen) og finne ut hvordan døgnrytmen kan fikses (Handleliste: 2x energibar 3x 0.5L Burn energidrikk).

Neste stopp blir First class terminal i frankfurt.
Ta masse bilder, forventer rapport fra turen din til FAE ;)

Ha en fantastisk dag alle sammen!

Last edited:
God morgen fra 69-77 i linje L1, nok en gang fra Lillestrøm! Det er et eller annet jeg ikke liker med denne byen etter at macladern tok kvelden her kombinert med dagens forsovelse!

Nuvel, straks på jobb noen få min forsinka egentlig og etter at jeg har fått gjort unna det jeg ikke rakk igår så blir det litt flytogkjøring utover eftan / kvelden..er en stund siden forrige "cabride" så dette blir et velkomment innslag idag.

Ha en finfin dag!

God morgen og helg fra meg.. I går var det en av gutta som skulle hentes på DXB (fire til kommer på lørdag for a feire at Sud blir eldre). Kompisen hadde ETA klokken 22.35 med Norwegian og vi var hjemme hos meg klokken 23.55!! I løpet av denne tiden hadde han handlet taxfree, hentet bagasje, kjørt 38 kilometer på arabiske veier under Eid (Gumball) OG vi måtte innom Dubai Marina Mall for å ordne han en telefon med kort da han hadde glemt sin på kontoret – effektivt? JA.

I kveld er det en fantastisk Italiensk middag på programmet, med en ny Michelin kokk som har blitt importert - or i morgen strand og grill.

Nyt helgen..

Goood morgen fra kontoret på Ensjø.

Siste innsats, før turen går til CDG i ettermiddag. 4F i Go blir jeg happy av! Langhelg med vennegjengen, gruer meg til mandag.

Ha en god dag.

Fortsatt god morgen fra FCT flott plass men tungvint å komme seg hit, tipper det blir FCL på hjem turen da jeg har bare 1.30 h conection.
2enu6a5y.jpg
usagejub.jpg

Formiddag fra det Sørlandske!

Her har man kommet seg på jobb, og senere i dag skal veterinæren besøkes. Så får vi se hvor det går derfra.

BF:cool2

God formiddag fra hovedstaden.

En rutinemessig kontroll på Rikshospitalet for Sparkende Foting er gjennomført. Om en times tid er det bassengtrening for far og sønn. I kveld skal far på dagstur til PRG ;) Klarte BN1 på begge flightene så da blir jeg vel nedgradert eller flyttet til et midtsete tipper jeg... :p

Ha en fin dag!

G'ettermiddag fra den federale expressen. Ble en tur hit i dag også, siden Hamar ikke gadd å ringe meg i går. I tillegg kom lønna i dag, som var mindre enn vanlig, siden noen klarte å gjøre den for stor forrige måned. Hurra :rolleyes:

Bedre torsdag ønskes :)

God ettermiddag fra loungen i Nice. Her en man på gullkort-tur i plus, og skulle vært på vei hjemover for halvannen time siden. En pushbacktruck har vært borti flyet, så her sitter vi og blomstrer. Foreløpig ny avgangstid 1440. Vi får se hva som skjer...

God ettermiddag fra Hardanger badet i sol.

Tok en fridag i dag for å omsider få levert gamlebilen til spikerproduksjon. Dette burde vert feiret med noen kalde,men grunnet siste døgn av vaktuke får det spares til i morgen :)
Nå blir det lett middag og planlegging av kveldens fotballtrening, tips anyone? ;)

Ha videre en herlig dag alle, hvor enn dere er!

God ettermiddag fra loungen i Nice. Her en man på gullkort-tur i plus, og skulle vært på vei hjemover for halvannen time siden. En pushbacktruck har vært borti flyet, så her sitter vi og blomstrer. Foreløpig ny avgangstid 1440. Vi får se hva som skjer...

Ser at flighten er innstilt...

Hadde samme flighter selv, holdt ikke. Ut, hente bagasje, droppe bagasje, igjennom security. Skjer ikke på 35min :)

Har klart det på 20, med taxfri. Frista dog ikkje til repetisjon...

Kvelden frå TOS! Har hatt ein dag i snøen på Andøya, no set eg på Picnic og et hipster-burger. Er litt missunneleg på ein kollega som hadde bestillt seg retur med WF om Bodø og hoppetihopp nedover kysten til TRD, istadenfor å sitte her å vente i TOS i tre timar, for å så komme heim to timar seinare. Jaja... Godt det er helg snart!

Ser forresten at BRI (med JetTime) har hatt seg tur nordover her idag på gjestebesøk for SAS for å flyge til Oslo. Fekk desverre ikkje bilde, då eg såg det for seint.

Ha ein bra kveld!

Back