Discus Galley Slave Medlem 17 Oct 2013 #22 Høsten har kommet, det er kjølig og bladene faller til marken! Ha en fin kveld uansett om du sitter med snag i Nice eller har degreit andre plasser.
Høsten har kommet, det er kjølig og bladene faller til marken! Ha en fin kveld uansett om du sitter med snag i Nice eller har degreit andre plasser.
TOS ScanFlyer Mile High Club 17 Oct 2013 #23 LN-MOW said: Jaha - så traff man en gammel kompis ... London Calling ... Click to expand... En pint med London Pride er aldri feil...
LN-MOW said: Jaha - så traff man en gammel kompis ... London Calling ... Click to expand... En pint med London Pride er aldri feil...
Discus Galley Slave Medlem 17 Oct 2013 #24 TOS said: En pint med London Pride er aldri feil... Click to expand... To er enda mindre feil :lol:
TOS ScanFlyer Mile High Club 17 Oct 2013 #25 Discus said: To er enda mindre feil :lol: Click to expand... Det er også helt korrekt...
LN-MOW Flyklapper Medlem 18 Oct 2013 #26 Det ble flere enn det ... tror konsentrasjonen i bunkeren under VISA Europe's HQ fredag blir laber ...
Det ble flere enn det ... tror konsentrasjonen i bunkeren under VISA Europe's HQ fredag blir laber ...
G Glean EBG ScanFlyer Gold 18 Oct 2013 #27 Da er det klart for en tur ut, jeg har ikledd meg min nye LH pyjamas og forcet med en ny venn fra FRA i loungen og i minibaren.
Da er det klart for en tur ut, jeg har ikledd meg min nye LH pyjamas og forcet med en ny venn fra FRA i loungen og i minibaren.
G Glean EBG ScanFlyer Gold 18 Oct 2013 #30 Someone said: Så feil var den da ikke Click to expand... Postet jo på god torsdag på Lørdag det er vel feil nok men får skylde på at anda hadde fått alt for mye Alc. Men den skulle vere vant til det den kommer jo fra FCT@FRA
Someone said: Så feil var den da ikke Click to expand... Postet jo på god torsdag på Lørdag det er vel feil nok men får skylde på at anda hadde fått alt for mye Alc. Men den skulle vere vant til det den kommer jo fra FCT@FRA