God Torsdag!

Mor kvalifiserte seg til OnePass Silver i fjor på denne måten... På både mor og fars OnePass-opplegg står det "Transatlantic points" - dette er ikke det samme som EQP.
 
Mulig, men det er jo fortsatt en relativ grei deal, spesielt med doble Transatlantic points i BF. Da holder det med 1,5xt/r for å få sølv. Med 4x tur/retur i BF vil du da få totalt åtte segments x2 for doble poeng og dermed 16 transatlantic points. Det betyr at det holder å dra OSL-EWR en gang i kvartalet for å bli Plat.

EDIT: Se vedlegg - mor manglet her ca 1500 miles, men kvalifiserte til Gold(trodde det var sølv..) på trans-atlanticpoints. Eneste grunnen til at hun er såpass nær på miles er at hver transatlantic tur har vært tilknyttet domestic flights til PHX og SLC, som generer mer enn 500 miles... Dersom du bare flyr New York f.eks. er det jo en kjempeløsning. (EDIT2: Mor hadde jammen noen turer med KL OSL-AMS-OSL og av alle ting en tur i Czech C-klasse Oslo-Prague også!)
 

Attachments

  • onepass.jpg
    onepass.jpg
    26.8 KB · Views: 46
Last edited:
Men 4 t/r i BF faar du jo antall miles flydd x 150%, saa forskjellen blir ikke saa stor. Med amerikansk addresse maa du fly litt under en t/r i betalt BF dersom du utelukkende har trans atlantic points, noe man sjelden har. Regner med at MORDI hadde noen innenriks USA i tillegg.

De 200% europeiske medlemmer faar istedetfor 150% i BF/F er mye viktigere i mine oeyne enn disse trans atlantiske points

Dersom du reiser i oekonomi er forskjellen mellom amerikansk og europeisk adresse utrolig liten
 
Back
Top