Da har Joachim fått seg (leie-)leilighet i CPH. Jøje meg. Får jeg meg jobb også nå, så begynner det å se bra ut!
Hvor endte du opp?
Da har Joachim fått seg (leie-)leilighet i CPH. Jøje meg. Får jeg meg jobb også nå, så begynner det å se bra ut!
Hvor endte du opp?
Iron Maiden og en flokk demonstrerende bønder (som gikk rett forbi her nettopp) i Oslo i dag altså. Ja, det er litt av noen prøvelser lokalbefolkningen skal utesettes for. ^_^
Iron Maiden og en flokk demonstrerende bønder (som gikk rett forbi her nettopp) i Oslo i dag altså. Ja, det er litt av noen prøvelser lokalbefolkningen skal utesettes for. ^_^
Som Norsk gullmedlem får du president club gratis. Sikker platinum også. Du kunne jo bare endret adressen Tommy - mye enklere å holde på elite plus-status også.![]()
15 transatlantic points(og du får dobbelt point i BF) gjør en Europeer til Platinum. Og en Europeer får complimentary presidents club membership når han når gull. I følge flyertalk kreves 5/10/15 transatlantic points for silver/gold/plat.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.