God Torsdag!

Tommy777

ScanFlyer Mile High Club
God morgen fra Chicago!

Er vel snart noen som er oppe i gamlelandet.

Tidlig kveld naa for aa flakse litt i morra.

I morgen baerer det til CLE og deretter til DTW for kundemoeter. Overnatting i Detroit paa Westin paa flyplassen, retur grytidlig paa fredag.

Booket akkurat billett paa nettet til Omaha NE klokka 0600 neste torsdag... At man aldri laerer...

Ellers kunne Dag melde at de hadde faatt kjempemunnkurv om de nye BF setene da de ble informert for litt siden. Markedsavdelinga dreit skikkelig paa leggen da bildene og infoen glapp i dag :lol:

Og dersom noen lurer: Det ER plass til 2+2 paa 757!

Ha en fin dag!

God mornings fra STS her på OSL! :)
Hatt en travel natt på jobb, men det er jo da man føler at man lever! :)
Er ferdig klokken 07:00, og da er det bort på verkstedet og rive girkassen av bilen til Silentwing.
Deretter hjem og få seg noe søvn, før jeg klokken 16:30 skal møte en kollega og montere nye høytalere i dørene på mitt kjære DieselMonster! ;)

Ha en flott dag folkens!

God Morgen fra Nord også. Her oppe har dagens første flight akkurat taxet ut (05:22) for avgang mot Mehamn (WF933). Har regnet i natt ser jeg så det er vått på bakken. Satser på en fin dag i dag uten for mye lavt skydekke :)

Og der tok jaggu første flyet av (05:25)

Hard jobbing inatt. Satt å leste om piston engines frem til kl 04, da ble jeg trøtt. Så var det bare å fyre opp Football manager. Snart blir det hjem i køya. Stille og rolig på Karl Johan, så lenge det varer....

God morgen fra Lilletorget. 18 grader og noe lett tåke om morgenen. Senere blir det utepils :)

Hvordan er forresten stemingen i Bergen i dag? :cool:

Glad torsdag fra Vestfold... Morgentåke - men solen kommer snart og det blir vel nok en strålende dag. Snart morgenbad og så frokost. Ha en bedre torsdag...

Hehehe

God morgon ja! ;) Eg ser at det er mange som liker det fine resultatet som er vagt nevnt i www.bt.no og www.ba.no, og eit tema på diverse radiokanaler.

Stor applaus til Molde. Ikkje så uventa igrunn, så dårlig som Brann spela mot Aafk på lørdag heller, så det var nok greit fortjent med tapet.

Ellers er det stilt og rolig, sola skinner, og jeg har det bra :)

Ha ein flott dag alle saman :)

God morgen fra MJF. Fremdeles noe regn i lufta, men nå håper jeg det finværet alle skryter av også skal komme oss i midt-Norge til gode! Takker ja til varme sommerkvelder med 25 grader + jeg :cool:

Blir her til i ettermiddag jeg, så får vi se om jeg får kappet ferdig utforinger til dørkarmene i kveld, drittarbeid :8:

E!

Gudd mauining fra Forus!

Da var det torsdag og snart helg! :D

Blir vel en rolig dag på jobb i dag og, da stort sett hele Norge er i feriemodus på en eller annen måte, enten de er på jobb eller ei...... og det er jeg og ;)

ha en fin dag folkens i finværet! :)

God morgen fra Maura. Tidlig oppe i dag - eller strengt tatt sent oppe fra i går...
Har akkurat dyttet i meg litt eggerøre, og sitter og nyter været, samt leser forum på iPoden.. Snart ut å lufte bikkja, og etterhvert ned til OSL og mishand... eh, jeg mener sende ut noen pakker..

Ønsker ellers alle en god dag, enten de er bergensere, moldensere eller hvor de nå måtte komme fra i verden.

God morgen fra STO. Ble en ekstra time på puta i dag - man får nyte muligheten til å dra seg i senge mens man kan - neste uke er det ferie og da regner jeg med at frøkna vekkes pappa i god tid før 8 hver dag. Her i STO er det nok en dag med strålende sol, og det spås 27 grader i den svenske hovedstaden. Mysigt! I kveld blir det løpetur i parken og pakking av koffert. I morgen er det tidlig opp - en liten forsyvning av arbeidstiden slik at jeg kan dra tidlig ut til ARN og komme meg hjem til familien og en ukes ferie. Får håpe været på Sørlandet blir like deilig neste uke som det har vært denne uken (i følge de daglige rapportene fra familien)

En guten morgen världen från Sigtuna!

Efter gårdagens "airline" dag på ARN har jag nu första av fyra dagar ledigt och ikväll går turen med SK165 på 01A till Göteborg för några dagars rekreation på den svenska västkusten. Med lite tur blir vädret bra också!
Ha en flott dag!

God dag her fra kontoret på Hasle. Etter en noe sén aften i går med diverse cognac ble ankomsten litt senere idag. Men nå er sommeren tilbake, og det betyr kald øl i haven i Asker i ettermiddag/kveld. Vin til maten, etc, det blir bra, rett og slett!

God morgen fra Oslo. Da har også jeg komet meg opp av sengen. Idag blir jeg nødt til å få gjort litt husarbeid før det blir å spille fotball med noen kamerater i kveld. Ha en fin dag

Hei, det er fra Hamar! -Meldingen de fleste av dere skulle ønske over telefon på en lørdag ettermiddag tenker jeg!

Skal en tur til Hedmarkmuseets fotoavdeling og se på negativer fra Hamar Flyplass' åpning, og evt andre bilder fra historien til plassen i tillegg. Ha eine god dag!

Mornings fra Lørenskauen! Blir kanskje en liten tur bort på Kjeller i dag! Sola skinner, blå himmel og det eneste man kan skimte av skyer er noen cirrus i det fjerne. kan det bli bedre? Have a good day;)

Last edited:
Da har Joachim fått seg (leie-)leilighet i CPH. Jøje meg. Får jeg meg jobb også nå, så begynner det å se bra ut!

Back