God torsdag

Hypern

ScanFlyer Rusty
God torsdag fra Oslo. En dagvakt venter også et møte og en middag i kveld. I går var jeg på et blodprøvekurs, man kan ikke si jeg er noe naturtalent i å gjøre det (bomma greit da vi testa på hverandre). Traff selvsagt på meg men jeg tror jeg kun har opplevd at en person ikke har truffet på første stikk hos meg noensinne (og det var en ganske erfaren sekretær på et legekontor). Min venstrearm er ganske god for det formålet.

Jaja ha en fin dag uten for mye bom her og der.

Sent from my SM-S921B using Tapatalk

Glad torsdag fra kjøkkenbordet hjemme på Ris. Snart klar for turen opp til toppen av byen og dagens arbeidsoppgaver. Siden jeg skal jobbe i morgen kveld blir det fredag stemning i kveld med middag fra Sjømaten på Vinderen….gleder meg allerede. Kjør på:-)

Mornings fra Asker. Fikk plutselig alt for god tid før minstemann skal følges til skolen. Litt forberedelser til ymse fremtidige saker i kveld. Ha en fin dag.

Morn fra Tønsberg. Minstemann har tydeligvis prestert å bli syk, så da blir det vel litt ekstra bæring og kos, og forhåpentligvis også ekstra søvn. Tilsvarende blir det vel heller ikke de store planene i dag da

God morgen fra kontoret i Groruddalen. Tett program med møter i dag. En god del våraktiviteter denne uka. MC på service i går, kombinert med en liten ettermiddagstur. I kveld er det på tide å få sommerhjulene på bilen, får ta en aldri så liten vask samtidig. Og plutselig blir det fredag… Fint med firedagers uke[emoji846] Ha en finfin torsdag!

God morgen fra Lillestrøm. Straks rettes snuta inn til bortekontoret hvor jeg skal filmes mesteparten av dagen. Det er stas for en halvfeit ny-narsissist som elsker kamera.

Ellers ingen store planer.

Ha en superbest torsdag. Snart er'e hælj!

God morgen fra Haugesund. En tur et stykke opp langs kysten for en hyggelig jobb/samling i dag, og fina veret, kan fort rekke litt hagearbeid før avgang og.
Skal prøve å få lurt inn noen dager ved Middelhavet kanskje allerede neste uke, så det må dyttest litt i kalenderen. Og så forhåpentligvis booke min første A330-900, ev. en B757-300 sørøstover.

God formiddag fra Kongsberg

Kona har funnet ut at det var på tide å rydde garasjen (noe som forøvrig trengtes). Der dukket det opp to kasser med mitt rot som jeg pent måtte sortere. Der var det faktisk mye spennende med gamle tidtabeller, brosjyrer fra selskaper, en flyradio samt en mengde postkort, deriblant flere av SAS fugler i Janne farger. Jeg skal se om jeg får scannet inn noe av dette i løpet av uken.

Jeg legger ved et postkort nå til ære for OJB. Dette stammer fra slutten av 90 tallet en gang.

Attachments

• UTF-8PXL_20250424_085134859~2.jpg
    UTF-8PXL_20250424_085134859~2.jpg
    215.7 KB · Views: 181
Det er stas for en halvfeit ny-narsissist som elsker kamera.

Ha en superbest torsdag. Snart er'e hælj!

Nynarcissist? Trodde slikt var innebygd, jeg .. ;).

Det er hælj hele uka. Nå skal bikkjene luftes. Deretter skal jeg ut med balja og rydde lake’n for fisk .. #evigoptimist

Halla fra London. Herlig dag i går med mye god mat og drikke - støle lattermuskler og voksende hjemmelengsel . Nå forstår jeg endelig dusjen, lysene og romnummeret så da er det på tide å sjekke ut. Lunsj, to møter og så kveldsflighten med Bolaget hjem.

Back