• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God torsdag!

Concorde98

ScanFlyer member
Medlem
Morn morn!
Kort natt men gårsdagens flytur i solnedgangen var helt fantastisk! Fikk venstresetet og styrte flyet litt også. ;) Det var skikkelig tøft!
Ha en fin en alle sammen! :)

God morgen fra Hvalstad. Barn er levert i både barnehage og skole, så da får jeg klemt inn en espresso i solen, før det skal Teames med de der peppern gror. Dessuten må det også både vaskes bil og løpes. Ha en fin dag

God torsdag fra Forus. Det ser ut til å bli en fin dag i dag også gitt! Ha en fin en!

God formiddag fra Trondheim
Sykle til jobb i 20+ er herlig altså....måtte det bare vare :cool:
Seinvakt på jobb idag - blir nok en varm affære, men får kjøle meg ned med en kald dusj når jeg kommer hjem.

Ha en trivelig torsdag :):):)

Du store skinkebaladurf! Det er fjongt vær altså. Og snart helg igjen. Det er så innmari fint.

Storsmurfen er levert i barnehagen så nå blir det en kjapp dusj før dagens eneste Zoom. Kommer noen luringer for å bytte varmtvannsbereder her rundt lunch også. Greit å gjøre før den plutselig "overrasker".

Utover det... pent lite. Fikk booket overnatting og fly hjem fra Tromsø i går også. Blir bra ting!

Ha en fjong dag

Du store skinkebaladurf!

Hva er en skinkebaladurf?

God torsdag fra gjemmekontoret. Skremmende lite å gjøre.
Dagens utfordring er å forklare en sjåfør at han sal hente fra to lagerporter til venstre for der han pleier. Bør vel gå bra andre gangen...?

Ha en god en :)

Bjaff fra det Sørlandske!
Siden det ikke ble jackpot i Viking Lotto i går, må det hjemmekontoreres i dag også, dessverre. Var en strek i regningen det, men sånn går det. Dessuten er det jo gråvær og det regner ute, så da kan man jo like godt bli sittende her......

God torsdag ønskes....

God sommertorsdag fra Skaun!

Her ble gårsdagen brukt til å spikre sommerens reise til varmen! Tilbake til Dubai et par uker, slipper frykte for temperaturen og sol da i hvertfall. :)

Herlig å slippe karantenehotell og å være fullvaksinert innen den tid.

Flyfri noen dager nå, før runde sør og vest neste uke. :)

Kim

Googlet "skinkebaladurf". Ingen treff. :D

Du bruker feil geogle. Baladurf er en klassisk deiligkatesse. Hadde laksebaladurf til lunch i går. Per Hafslund var også glad i diverse baladurfer. Mener at Ingrid Espelid hadde et program med baladurfer en gang og - men da måtte hun jukse litt ..

G'morgen, forøvrig. Allerede igang med trykkoker'n. Det er bikkjematdag i dag, så bikkjene er ekstra klengete. Snart må jeg fyre opp VPN'en også, så jeg uhindret og smittefritt kan forflytte meg til Mosjøen.

God eftan fra Stavanger. Nydelig vær, god temperatur men det blåser stiv kuling. Det er Stavanger det :D
Straks settes kursen mot SVG og BGO til sommerkalas med jobben, satser på mindre vind der.
Ha en nydelig sommer-torsdag :)

God torsdag kveld fra sør!

Ble for noen timer siden dratt inn i det som trolig er norgeshistoriens første live-sendte redningsaksjon da en god venn falt og ødela beinet på vei ned fra fjellet, og hele redningsaksjonen ble strømmet direkte på Twitch. DOC59 er for øyeblikket på vei tilbake til Bergen etter å ha løftet han av Rossnos i Odda og levert han til ambulansen, en takk må rettes til et utrolig proft crew - som til og med lette etter hans Airpods mens de ventet på at helikopteret skulle finne et sted å lande!. Nå blir det å finne senga her, var ikke gøy å se noen man bryr seg om hakke tenner som en gal på en fjelltopp i over en time uansett humør.

Back