God torsdag!

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Her herjer feberen fortsatt så det blir nok en dag hjemme i en slags febertåke. Ha en friskere torsdag!

God morn fra Trondheim.
Her meldes det om 3 grader,gråvær og duskregn. Påskeferie for noen straks, mens andre(meg) må være på jobb.....ja ja trøster meg med at jeg holder hjulene i gang i landet ;) ;)

Ha en strålende dag folkens :D:D:D

God morgen fra en av Ruters grønne på vei mot Oslo. God bedring til EB! En uke til neste flytur og snart påske. Påskas 5 flyturer blir alt i lufta ut april, en tur måtte flyttes til mai. Men mai er lovende. 16 flyturer blir bra da. ;) Ha en svevende torsdag! :)

God morgen fra Arendal! Klar for et par møter her i dag. Blir bra :)
0 flyturer booket, men det kjennes faktisk overraskende greit. Til gjengjeld har jeg reist over 5 000 km med buss de siste 3 månedene.

Snart litt påskefri!
Ha en god torsdag :)

God morgen fra kontoret nord/Øst i Oslo - på tide å gjøre seg nesten ferdig med kontorarbeidet, så det kan bli noen kortere dager de 2 første dagene til uken - fær Påskeferien er i gang :)

Jan

Denne Utsikten våknet jeg opp til i dag. Kjørte fra Drammen i går og skal ha møte fra 9 til 11 på dette hotellet i dag. Noen som kjenner igjen Utsikten?
63cae947a7023445fdf8e7176af7c08e.jpg

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

God morgen fra Snillfjord. :)

Som er tilbake i beste velgående. Endelig på nett igjen etter at TV-og internettleverandøren vår HemneNett fikk orden i systemene sine, etter at de kladdet det skikkelig til sist torsdag ettermiddag.
Her er altså planen å scrolle seg igjennom ca 170 e-poster, oppdatere FB+ ymse annet og å få betalt regninger som skulle vært betalt for et par dager siden.

Ha en fortreffelig en! :)

Denne Utsikten våknet jeg opp til i dag. Kjørte fra Drammen i går og skal ha møte fra 9 til 11 på dette hotellet i dag. Noen som kjenner igjen Utsikten?
63cae947a7023445fdf8e7176af7c08e.jpg

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

Dette må være Utsikten Hotell, 4480 Kvinesdal.

Her på Forus er det foreløpig en rolig start på dagen. Det merkes på aktivitetsnivået at det nærmer seg ferie. Kun dagens økt samt morgendagen gjenstår før jeg tar påskeferie. Det skal bli digg!

God morgen fra trikken. Her har jeg alt rukket påskefrokost i barnehagen, så neste punkt på agendaen er da jobb. Får vel kanskje pakke litt i kveld, sette på skistativ på bilen og litt forberedende aktiviteter før påskeferien starter i morgen. Ha en fin dag

God morgen fra Lillestrøm. Nå er det bare å hæle ut 2 kontordager, før det er ferie.

Fytti katta, nå er jeg så sinnsykt klar for det altså. Ååååh, så innmari lei etc.

Ha en fin en.

God bedring til EB, og et kraftig "kos deg" til Fluxie på Ritz i Kvinnedalen.

Ferie? Hahaha ....

G'morgen fra Amerika Sørøst. Her var det rock'n'roll hele dagen i går, men heldigvis ikkeno' ekstremt og ingen strømbrudd. Siste tordenvær døde stille ut ved midnattstid. Lite moro å jobbe på nærflyplassen dog - Delta alene hadde visst nærmere 400 kanselleringer. Sikkert en del etterslep også ..

Satser på en fredelig kontordag i dag.

God ettermiddag fra Tunhovd!
Når jeg er på hytta tar jeg meg alltid god tid til å kose meg med å lage middag fra bunnen av.
Ha en flott aften :)

Attachments

• 20170405_180536.jpg
    20170405_180536.jpg
    104.9 KB · Views: 136
Grrr .. ser det er kake på jobben i dag ... nå må noen for blåsvarte snart finne opp en VPN-forbindelse som kan transportere kake. Ikke rettferdig at vi ute i provinsen ikke får være med på sånt.

Grrr .. ser det er kake på jobben i dag ... nå må noen for blåsvarte snart finne opp en VPN-forbindelse som kan transportere kake. Ikke rettferdig at vi ute i provinsen ikke får være med på sånt.

SKANDALE!!!

Dette er garantert Alex Cruz sin feil

Videokonferanse-kake er kjipt... Har prøvd mange ganger.

Sent from my iPad using Tapatalk

Back