God torsdag

Chriscross

ScanFlyer Rusty
Medlem
Var i gang med å skrive onsdag, men jammen meg har det ikke blitt torsdag.

Gikk på en smell da vi begynte på Vinyl episode 1, og den var over to timer. Merker det når alarmen tuter 04.45. Overnatting i bgo og satser på at flyplass ikke stenger i morgen.

Hva ville dere vært, rockestjerne eller utenriksmenister. Det er jo sikkert litt kulere ekstrautstyr på 757?

9a9bfe1d70cba3d6ca62fbaa953c7bca.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen fra Oslo nord - dagen startet tidlig I dag også - klar for Nye oppdrag på kontoret. Ser ut som vi får beholde det fine sommerværet til over helgen.

Ha ewn flott dag videre.

Var i gang med å skrive onsdag, men jammen meg har det ikke blitt torsdag.

Gikk på en smell da vi begynte på Vinyl episode 1, og den var over to timer. Merker det når alarmen tuter 04.45. Overnatting i bgo og satser på at flyplass ikke stenger i morgen.

Hva ville dere vært, rockestjerne eller utenriksmenister. Det er jo sikkert litt kulere ekstrautstyr på 757?

9a9bfe1d70cba3d6ca62fbaa953c7bca.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg er jo Raakkestierne og det er helt ok det. Utenriksminister har jeg aldri vært, men tipper festene der er dårligere.

Forøvrig nok en møkka-CT-dag, da samtlige flighter jeg fant på Lifemiles-søk i går var utsolgt da jeg skulle ringe CT kontoret i dag

Ha en bedre en (nok en gang)

Jeg er jo Raakkestierne og det er helt ok det. Utenriksminister har jeg aldri vært, men tipper festene der er dårligere. /QUOTE]

Råkkestjerna har dumbo, mens utenriksministeren har bare en 757. Eneste andre tittel med egen dumbo, tror jeg er president av USA, og da tror jeg det er enklere å bli råkkestjerne. Derimot så må han som har den dumboen der fly den selv, så jeg tipper han ikke drikker så mye champagne om bord.

God torsdag fra Berger. Snaaaaaart ferie. #dritafullførDrøbaksundet #Bruuuuuuuuuuuuuce

Ha en god en :)

God dag fra Sandaker. Litt jobb på hjemmekontoret venter før det blir mer fotball EM. Satser på og rekke barnehagehenting i pausen til den første kampen. Ha en fin dag

Råkkestjerna har dumbo, mens utenriksministeren har bare en 757. Eneste andre tittel med egen dumbo, tror jeg er president av USA, og da tror jeg det er enklere å bli råkkestjerne. Derimot så må han som har den dumboen der fly den selv, så jeg tipper han ikke drikker så mye champagne om bord.

Men både presidenter og råkkestjerner er jo henvist til henholdsvis eldgammel og gammel jumbo. Det er Emir man skulle ha vært så man kunne hatt en 747-8 i oppkjørselen

Dream on, jenter. Med VPN og hjemmekontor kan man få både kake og brus uten å måtte flytte seg fra godstolen. ;)

G'morgen! Straks i gang med dagens arbeid. Resten av Wales-England skal limidlertid nytes. Sol nå - tordenbyger i vente.

Glad torsdag ettermiddag. Bergen, Sandefjord, Kristiansand og Arendal er krysset av denne uken. Nå klar for en treningsøkt på Ulsrud. Ha en bra torsdag kveld.

Forøvrig nok en møkka-CT-dag, da samtlige flighter jeg fant på Lifemiles-søk i går var utsolgt da jeg skulle ringe CT kontoret i dag

BAM BAM BAM BAM! VI SKAL TIL JAKAAAAAARTA... VI SKAL TIL JAKAAAAAAARTA! BAM BAM BAM

:) tommelopp

#nesteningenpoengigjen #håperturkishikkekræsjer #kebab

Back