God torsdag

eql1zr

ScanFlyer Silver
God torsdag fra Air New Zealand-lounge på Sydney flyplass. Veldig fin lounge, likte den godt! Klar for årets første flytur til AKL.

God morgen fra Sandaker. -11 ute og kan konstatere jeg slapp forsove meg i dag også. Alt vært oppe en stund og sitter med et ingefærbrygg og forsøker kurere noe begynne gruff, det er ennå fem minutter til vekkeklokken skal ringe. Hjemme alene i kveld, så blir vel fort svært lite produktivt som blir gjort da. Ha en fin dag

Morn morn. Langt frå å forsove meg eg også. Truleg av same grunn. Problemet er at eg ikkje får teke ut "gevinsten" til å komme meg tidleg på jobb heller.

Budapest i februar? Kaldt og fælt?

God morgen fra en kald Oslo nord - hele 14 minus og litt kald trekk fra øst - det merkes godt på kroppen en tidlig torsdag morgen.

Ha en flott torsdag videre.

Jan

God torsdag fra Trondheim
Her er det ca 7 blå, rimelig sliten da man aaaaldri kommer seg i seng :)

Håper alle får en fin dag :) :)

Hoy torsdag fra Sola. Her har en hatt inne dag så langt. Godt er det, for ute er det kaldt med lett vind. Da blir det grisekaldt. Ellers har en ervervet seg endel Euro Bonus poeng idag.
4,57 poeng pr krone, en god deal vil jeg si.
Ha en stålende flott dag :)

Hoy torsdag fra Sola. Her har en hatt inne dag så langt. Godt er det, for ute er det kaldt med lett vind. Da blir det grisekaldt. Ellers har en ervervet seg endel Euro Bonus poeng idag.
4,57 poeng pr krone, en god deal vil jeg si.
Ha en stålende flott dag :)
'

Hva hvor får man det fra?

God ettermiddag har det blitt fra Oslo - ut gidder jeg ikke å gå - det er for kjølig.

Mye syting om kulde! Her nord i Japan er det konstant mellom -8 og -15, og med litt vind < -20. Forskjellen til Norge er at fuktigheten er lav, og at det dermed ikke er så kaldt som Norge (med samme temperatur) :) Forventer nye 20-30cm i natt, herlig! Natta! ;)

G'moorgen! 3-4 grader her nord i Georgia i dag. Ser ut til å bli en ok dag. Ingen tok Powerball i går, så da er vi oppe i 7-800 mill i neste trekning. Da blir det veldig trangt i bankkontoen min ... Menmen .. tar det som en mann hvis det skjer. Statan skal jo ha 60% ...

Fire dager til helg ....

God ettermiddag fra Snillfjord. :)

Mørket faller på og nok en dag ebber ut...riktig nok er klokka bare 16.10. Ute har landskapet fått et tynt påfyll av hvitt stoff og man får bare respektere høyere makters vilje. :D Dagen har stått i husarbeidets tegn, og mens støvsugeren nå hviler etter en lang dag er det vaskebøttens runde i morgen.

Sjeldne fugler er alltid spennende, og dagens AY5 HEL-JFK flys av Hi Fly for Finnair, og da med intet mindre enn en A345 med reg CS-TFX. :)
Om kort tid må man ned på gårdsplassen og hente naboenes hund som skal holde meg med selskap da de selv stikker over grensa til Østersund for en langhelg med ski og shopping. Kjekt med litt selskap i et ellers så tomt hus, og man får med det neppe ligge til 09.30 i morgen for å si det slik.

Ha en fortreffelig kveld videre! :)

Last edited:
God ettermiddag fra offshore Kongo. Seilasen er nettopp startet, neste stopp Las Palmas.
Siden "skuta" er firkantet og uten pene linjer er det ikke mye fart vi får for de ca 12.000 KW vi bruker til fremdrift. Fart: 4,6 knop. Når liksom ikke v1 her i gården. Allerede begynt å glede oss til LPA som er 28 dager unna.

Været, 29 grader og sol.

Kos dere i kulden der hjemme.

God ettermiddag - i dag blir det hviledag ifht. skigåing, må tenke som proffene og ikke ta meg helt ut :) Mye annet viktig forefallende som må fikses, bl.a. en tur på Meny for trippel-trumf, myse mer på BA-tilbudet etc.

God kveld fra BGI. Her står BA2152 for tur til LGW med buss videre til LHR. Dermed er det slutt på ferie for denne gang. Håper vi ikke blir alt for forsinket herfra, slik at bussen går fra meg.

Back