God torsdag.

Airbus 330

ScanFlyer Dusty
Medlem
Da er man oppe og ikke gråter i Lillestrøm, mer en klar for årets flyprat tur til Seattle.

Dagens flyturer består av OSL-FRA-SFO-SEA :spin

Ha en strålende dag, det skal vi :drink

God morgen

Da er endelig dagen her og kursen setter mot Seattle.
Fikk selvsagt lagt meg alt for sendt i går så er rimelig trøtt men hva gjør vel det når det står humlesmudi i andre enden.

Så da settes kursen mot OSL og BA videre til London.

Ha en god dag :)

S

God morgen fra Lillestrøm. Ble alt for sent OG humlesmudi igår, men endelig klar for OSL-SEA

hmmm. Dusje. Blurgh

Mornings fra Stavanger. Straks klar for en av Kolumbus grønne ut til Forus. Heldigvis går det sakte men sikkert mot helg, og planespotting i Tyskland. Hvis flyene går da. Ha en nydelig dag forumister.

God morgen fra Snillfjord! :)

Så vidt det er åpnet øynene for dagens oppgaver. Først skal derimot en håndfull rundstykker spises mens en ser nyhetene. Blir i grunn en rolig dag, men vaskemaskinen skal nok få jobbe tenker jeg. Ellers er Mars en av årets store bursdags-måneder og fremover er det bare å forberede seg på masse kalorier som deretter må trimmes vekk gjennom sommeren. ;)

Ønsker alle forumister og #avgeeks en topp dag! :D

God morgen fra Stavanger!

Her er man og oppe, og ikke griner. Unger er sendt avgårde på skole, og det er stille i heimen. Det eneste man kan høre er en svak during fra oppvaskmaskinen! ^_^

Ingen planer for dagen, annet enn å ta en handlerunde. Det er ikke bare bare å ha friuke heller....

Ha en fin en forumister! :)

God morgen fra Lech, eller Oberlech for og være nøyaktig. Dagens første utfordring blir og velge hva jeg skal ha til frokost, for her er det gode muligheter til og forspise meg. Snø og litt vind ute, men får kle oss deretter. Dessuten har de humlesmudier flere steder her

09921564a936e4ac8c198d72818f41a8.jpg

God morgen fra W London.
Ble en mindre vindfull pub tur i går med tilsvarende fin i formen i dag.
Frokost done. Sikter mot avreise til LHR og SEA for årets tur.
Sol hilsener Leicester square

God morgen fra Trondheim
Her er man også oppe , men gråter fordi jeg ikke har mulighet til å bli med til SEA :cry: :cry:
Satser på ny tur neste år og stiller mere forberedt da :D :D

Ha en fortreffelig dag og god tur til SEA-folket.TR og bilder forventes...!!!:drink:drink

Da er vi på kantina og det gåes hardt ut. Heldigvis er Helge godt merket og regner med å bli levery på flyet.

Får man sånne tagger på mennesker også?

Morn fra studentbyen. Må si SEA hadde jo vært ganske kult men lommeboka er langt fra enig så da får man bli her og sikre seg studiepoeng og fortsatt sponsing fra Lånekassa

G'morgen .. Spotterelgen sitter snurt i hjørnet sitt og gråter blod over ikke å få være med på humlesmuti- og Jet A-1-orgie i Seattle. Desverre kom det ting i veien, men mulig han kan få bli med på hemmelig oppdrag mandag morgen isteden ...

Herlig vårfeeling her i Nord-Georgia. Satt på terassen i t-skjorta (Boeing..) i går og koste meg, men i dag er det ned på jorden igjen. Freezing rain og sludd i kveld igjen .. grr ..

God dag fra Akersgata. Dagens startet med klage fra høyeste hold i dag, og avsluttes med at jeg ikke har klart å rydde opp i problemet ved arbeidsdagens slutt. Så da er det vel bare å gi opp og gå hjem. Ha en finere dag!

Back