• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God torsdag

God morgen. Her har jeg alt kommet meg ut på det rurale Østland, og er klar for dagens arbeidsoppgaver. Ser også ut som jeg får brukt bookingfingeren og har funnet meg en vei hjem fra London til vinteren som innebærer et leg med ganske stor widebody. Så får folk gjette hva. Ha en fin dag

Minis 0,5 i Oslo nord - frosset i graset - nesten blå himmel og godt å se lysene på flyene som skal lande 01 banene på Gardermoen denne morgen.

Ha en fortryllende dag.

Jan

Attachments

• 301014.jpg
    301014.jpg
    4.5 KB · Views: 224
God morgen fra Haugesund. Her nytes en riktig god frokost på Rica Maritim, uten at det klarer å oppveie for at det litt triste enkeltrommet kostet 2100 for ei natt.

G'morgen! Her i Budapest er frokosten overstått. Radisson Blu Beke er helt OK, ingen maur å se (ble advart) og fikk et stort rom med balkong. Riktig stas. Wifi'en er ustabil, men heldigvis er det kabel på rommet, og den er grei.

Nå venter to dager i et inneklemt møterom før turen går nordover i morgen kveld.

Morn frå våte Trondheim. Siste dag på jobb i ei meget hektisk veke. I morgon går turen til det våtare vestlandet og det blir JetTime og ATR for første gang. Det blir jo ganske spennande. Ha ein oppryddande dag, det skal iallefall eg.

God torsdag. Ingen telefon fra Hamar i går heller, så da får en vel straks finne vegen ned til Skedsmo og få sendt noen pakker ut av landet i dag også. Har sånn smått begynt å glede meg til helgen, siden jeg skal ut å fly. Blir første gang på jeg-kan-ikke-huske-hvor-lenge at jeg flyr fra OSL uten adgang til kantine. Med mindre Optiontown slår til, da.

Ha en god torsdag :)

God formiddag fra Køben. Det kan se ut til at dagens møte blir ferdig i god tid før hjemreise. Da ligger det an til smørrebrød og snaps i Nyhavn:) Ha en aldeles fortreffelig dag!

God ettermiddag fra Forus,
Travel uke , kort intermesso på kontoret før neste "utflukt".
Sete 2F er kjøpt på SK4629 i morgen tidlig for neste møte syd på øya i vest.
Men det er da kjekt likevel å ha travle dager med innhold.
Ha en fortsatt fin dag folkens.

God ettermiddag fra Stavanger. Deilig med en fridag hvor man faktisk får gjort noe nyttig. Først et besøk hos barbereren. Deretter fikk man selv besøk av familie. Kjekt gjensyn. Så har man fått sjekket ut til helgens londontur. Denne gangen med LH via FRA til LCY som blir ny flyplass på lista. Litt klatt med å få valgt seter via OLCI. Men det ordnet seg vet at jeg først sjekket inn og deretter fikk jeg byttet sete. Så vet vi det. Nå gjelder det bare å ikke forsove meg i morgen da. Skal vel godt gjøres med fjorten alarmer på telefonen. ;)

Ha en god aften forumister!

God torsdag. Ingen telefon fra Hamar i går heller, så da får en vel straks finne vegen ned til Skedsmo og få sendt noen pakker ut av landet i dag også. Har sånn smått begynt å glede meg til helgen, siden jeg skal ut å fly. Blir første gang på jeg-kan-ikke-huske-hvor-lenge at jeg flyr fra OSL uten adgang til kantine. Med mindre Optiontown slår til, da.

Ha en god torsdag :)

god tur. Hvor en i verden du har tenkt deg nå da;)

God ettermiddag fra studentbyen. Dagen@IFI på gang så man har vært busy hittil idag. Oculus Rift + Prepar3d (en flight sim) fant jeg ut at er noe jeg trenger i livet mitt da det var megakult. Tilbake til IFI igjen rundt 20-tiden for stand-up, før man trår til med senskift i bar. Blir nok seeent idag ja...

God kveld fra Nittedal.
Her nytes ferieuken. Hadde litt til overs så greit å avvikle litt :)

Så nå et hagen straks tømt for siste løvbladene og diverse indretjeneste avsluttet.
Klør også veldig i bookingfingeren. Er nok redd for at jeg går på en smell i morgen og booker en liten tur.

S

Back