God torsdag

Someone

Moderator
Medlem
God morgen. Her er matpakken nettopp smurt, så ser ut som jeg er på track på prosjektet mitt om og bytte ut en av ukens kantinelunsjer med matpakke. Straks går ferden ut i skogen for dagens jobb. I kveld må det pakkes før morgendagens tur. Ser ut som det blir endel håndbagasje da to stykker bunader må være med over fjellet. Ha en fin dag

God morgen fra Park Inn Heathrow, om noen timer er det SQ 380 som skal ta meg til Singapore til møter, detetter bærer det videre til Dubai. Satser på å ankomme uthvilt

God morgen fra Forus. Merket at det var noe tungt å stå opp i dag morges. Men så lenge man kommer seg opp og inn i dusjen pleier det som regel gå greit. Hadde en hyggelig kveld i går med gode venner på middagsbesøk. I tillegg fikk man avklart at ferie i oktober er i orden. Så da blir det SFO/Cali som planlagt og en London-tur (som begynner å bli tradisjon) i månedsskiftet okt/nov. Booket billetter hos WF denne gangen. Da ble det LH via FRA. Og jammen blir det en ny flyplass også. Gleder meg til å lande på LCY. Travle dager fra morgen til kveld. Gleder meg til søndag for da skal jeg sove lenge!

God morgen fra Trondheim
Trodde ikke det fantes så mye vann i verden, men det gjør det tydeligvis. Her har det regnet uavbrutt siden igår, jeg er sååå glad for at jeg jobber inne :p :p
To dager til BCN - skal bli godt med litt luft under vingene igjen :D :D

Ha en tørrere dag :rolleyes:

God morgen fra innenriksloungen på gardermoen. Første test og synes egentlig den duger helt ok. spartansk servering, men det koster i det minste ikke noe.

Venter på SK4017 som skal ta meg over fjellet og hjem til gullkysten!

Ha en fin dag gutter og jenter

God morgen fra gullstuen på OSL.
Første stopp FRA før UA902 flyr meg i 2. etg til SFO. Blir utrolig nok første gang med UA i BizFirst. Bare flydd F fra Seoul og innenriks med UA tidligere.

Ha en flott dag! Det skal jeg ha :)

God formiddag fra Forus!

Nå regner det katter og hunder hvis jeg ser ut vinduet. Godt jeg jobber innendørs da! Smått og stort er unnagjort allerede. Gled deg til LCY Twin Otter. Ikke en "spennende" flyplass, men en ganske så effektiv liten en...

Ha en fin en! :)

God morgen. Her er matpakken nettopp smurt, så ser ut som jeg er på track på prosjektet mitt om og bytte ut en av ukens kantinelunsjer med matpakke.

Her er det noe jeg ikke skjønner... Kantinelunsj er jo noe av det beste som finnes. Og om du er flink så kan du bære rundt på deler av den resten av livet. De fordeler seg nogenlunde jevnt utover.

God morgen fra Lillestrøm... Dagens tema er underholdning, da jeg skal være Oslo&Bolags-LOS for gjester.

Ha en fin dag

Her er det noe jeg ikke skjønner... Kantinelunsj er jo noe av det beste som finnes. Og om du er flink så kan du bære rundt på deler av den resten av livet. De fordeler seg nogenlunde jevnt utover.

God morgen fra Lillestrøm... Dagens tema er underholdning, da jeg skal være Oslo&Bolags-LOS for gjester.

Ha en fin dag

Ikke glem at kantineluncher fort kan bli en ganske dyr lunch, sånn sett er man heldig om man har en arbeidsgiver som subsidierer kantina. Studentkantinene til SiO holder ihvertfall overpris i forhold til kvalitet så selv i studentvennlige kantiner er det dyrt.

Ikke glem at kantineluncher fort kan bli en ganske dyr lunch, sånn sett er man heldig om man har en arbeidsgiver som subsidierer kantina. Studentkantinene til SiO holder ihvertfall overpris i forhold til kvalitet så selv i studentvennlige kantiner er det dyrt.

Jepp, er mest med pris og gjøre, da jeg uansett veldig ofte velger salat.

Jepp, er mest med pris og gjøre, da jeg uansett veldig ofte velger salat.

Ok. Den ser jeg. Har også irritert meg over salatprisene. Men min brødskive med leverpostei koster 11,50 og det er det liksom verd. Varmrett er 25,-. Det er det også verd, for dem som liker slikt. Salat blir fort 50,-

Glemte uansett å si god dag. Nå er det vel passende med god ettermiddag. Her har man hatt hjemmekontor og jobbet litt med skole og diverse ting som må gjøres. Limousin til Emirates er booka så det er for en gangs skyld litt hyggelig å lande på Gardermoen og bli plukka opp til en flyplass.

God kveld fra SIN

Her har man nettopp ankommet fra SYD, i en av SQs A380'er. Ganske greit med det, med god plass i andre etasje. Fant noe pent å se på når jeg kikket mellom de 2 setene foran meg :cool: ;)
Under take-off og landing altså! :p

Her blir det ikke store planene, annet enn å få seg noe mat, OLCI på flightene hjemover i morgen. Dessverre så må jeg vente til etter midnatt før OLCI åpner :(

Varmt og klamt her nede, ikke helt til min smak, men skal bare være her en dag. Så holder nok ut.

Ha en fin torsdag forumister :)

God ettermiddag fra hovedstaden.

Her er man straks ferdig med dagens arbeidsdag og skal snart hente Sparkende Foting i barnehagen. Deretter bli det vel en tur på Ultra siden det er trippel-Trumf :)

Ok. Den ser jeg. Har også irritert meg over salatprisene. Men min brødskive med leverpostei koster 11,50 og det er det liksom verd. Varmrett er 25,-. Det er det også verd, for dem som liker slikt. Salat blir fort 50,-

Her koster kantina 200 kr i måneden. Eat all you want av varme og kalde retter (og is) :D

God ettermiddag, det går unna og snart må man lide seg gjennom en helg, eller var det fredagen man må lide seg gjennom? Anyway - i morgen har jeg planer om :drink :drink så får ta fredagen og helgen som den kommer.

G'moooorgen fra vestsørøst. Siden vi er inne på kantiner. så er kantina her gratis. Det er bare å gå i kjøleskapet og spiskammerset og forsyne seg. :p

Travel dag, men har en firedagers helg å se frem til. Deretter blir det to dagers jobbing før en femdagers helg og tur til Myrtle Beach for Labor Day.

Sol, varmt (31 grader), mulighet for en tordenbyge... typisk sørstatsvær.

God kveld fra Park Inn Berlin. EM i svømming gjør at man må dele heisen med svømmerinner fra Slovenia. Finnes verre. Siste feriedag i morgen. Lurer på å søke om en avrusningsuke... :-)))

Back