• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God torsdag

Someone

Moderator
Medlem
Mornings fra Skogen...tilbake etter ikke alt for lang tid hjemme. Ja ja, man fører timer.
Får vel handle inn bursdagsgaven jeg ga kona for noen uker siden: speilreflekskamera. Så da kommer disse overtidstimene godt med.
Pakking for morgendagens avreise til Antwerpen i kveld. Ha en fin dag

God morgen fra Tananger

Her går dagene sin vante gang, masse å gjøre og liten tid å gjøre det på.

I dag er det, som i går, noe rart og uforklarlig på himmelen: Null skyer... :drunk:

Gleder seg til lørdag, da skal ny flyplass testes ut, nemlig TXL.

Ha en fin dag forumister :)

Morn morn fra bartebyen
Man driver ikke dank selv om det er torsdag.Normal dag forventes, og overraskende nok var det snø på bakken i morres.2 grader med forventet stigning ila dagen fjerner den kjapt.

Ha en alldeles strålende dag :D :D :D

God morgen fra selveste toget. Tredje siste morratog inn til byen på 20 dgr.

Travel dag i Amundsens fotspor idag.

Kos døkk!

God morgen fra TOS hvor det er litt solgløtt mellom snøbygene :-)

Her er det akkurat sjekket inn på flyet til Oslo i morgen kveld (18:40) siden fruen fant ut at det var lenge siden vi hadde vært i Tigerstaden. Så det blir en liten helg på RadissonBLU Scandinavia på 2-1 raten.

Men nå litt prosjektledelse for dagen og morgendagen. Og så er det Sentinel-1A oppskyting kl 23:02:26 i kveld som må følges med på.
Gjør klar for Europas nye miljøsatellitt

Den er faktisk ganske gammel, så gammel at den egentlig skulle ha vært nedlagt ;)

God torsdag fra Berger. Hamar ringte ikke i går, så da ble det å dra tilbake på jobben i dag også. Ellers nærmer helgen seg, og da skal det flys, til en veldig gammel flyplass (;)).

Ha en god en :)

Her drev jeg desperat og lette etter "endelig fredag"-tråden før jeg kom på at det jo faktisk bare er torsdag. Sånn går det når man skal ut og ha det moro ikveld og det er mildt sagt meget mulig at det blir inntak av slike alkoholer.
Før det får man vel alt-tab tilbake til Eclipse og fortsette med javaprogrammeringen

God ettermiddag fra gullstua. Fælt så rare SAS personalet skulle være i dag. Prøvde først i gullskranka, men han sa jeg måtte gå til billetluka fordi reservasjonen min ikke var åpen og lurte på hvor jeg hadde kjøpt den billetten. Da jeg kom til billetluka fikk jeg kølapper med 2000 numre for lave og det gadd jeg ikke å gjøre noe med så jeg gikk til en automat som spyttet og boardingkort og bagasjelapp til Shanghai. Gikk så til Plus skranka for å sende denne bagasjen, her var det ingen problemer og ønsket meg en fin tur. Spurte han om dette da, neida han så ingen problemer med reservasjonen. Jaja sånn går nu dagan

God ettermiddag fra Gullstuen på OSL.
Fin overfart med SK4006 og SE-DNX. Ferden går videre med SK841 til Zurich med overgang til SWISS Zurich - Wien i kveld.
Det blir forhåpentligvis en fin langhelg i den Østerriske hovedstad.
Ha en fin dag Forumister

Da fikk jeg slått ihjell tiden med å kjøpe 2 stk Norwegian Dreamliner's 1:200 skala.
Fine saker. Glassskapet hjemme i Tananger begynner å bli fullt!
Men nå ; ZRH neste.

God kveld fra TRD gate 30.
Fikk PRIORITY påskrevet bagtags fra automaten og fikk testet den nye fast tracken :-D

Jeg så ikke helt hvor FT-kørn begynte, så jeg gikk derfor som jeg vanligvis gjør til securitasen for å scanne boardingkortet. Han sa ingenting. Jeg så fremdeles ikke hvor FT-køen startet så jeg gikk bare under sperringen. Mens jeg ordnet til håndbagasjen fikk jeg beskjed om å gå ut for å scanne boardingkortet. Scanning av boardingkort for FT er altså automatisk på maskin med sluse og denne finnes helt til venstre før man vikler seg inn i den vanlige kølabyrinten.

Ingen folk i FT, notmal kø ellers :-)

God morgen fra Tananger

Her går dagene sin vante gang, masse å gjøre og liten tid å gjøre det på.

I dag er det, som i går, noe rart og uforklarlig på himmelen: Null skyer... :drunk:

TXL: Ny og ny

God aften. TXL er som Flesland, bare at her kan du gå rundt og rundt hele tiden uten å snu. Ellers så har de en taxebane med en jævlig nedoverbakke.

Den er faktisk ganske gammel, så gammel at den egentlig skulle ha vært nedlagt:)

Gammel og fin. Ikke mye gåing og lange avstander der. Var nok perfekt til trafikken for 40 år siden.

Last edited:
Back