God torsdag

Radisson Blu ligger definitivt nærmest sin ende av terminalen, mens Park Inn ligger lenger una i den andre enden, men du er der garantert innen 5 minutter.

Hadde nok også gått for Radisson om det bare var tiere som utgjorde forskjellen. De har vel flere romkategorier, så jeg antar at sjansene for en upgrade er større der. Også er vel Radisson en kategori "finere" enn Park Inn(?)

Park Inn er vel lenger unna terminalen enn Radisson?

Ellers god torsdag fra hølet ved E6. Her går det i jobb, og det gjør det nok resten av dagen. Heldigvis snart helg...

Ha en god en :)

Det kommer vel helt ann på hvilken del av terminalen du skal til ;)

Last edited:
Det kommer vel helt ann på hvilken del av terminalen du skal til.

Om man skal sjekke inn i "Menzies-enden", så kan det hende det er kortere å gå fra Park Inn, men det har jeg ikke målt opp.

Men fra hotelldøra til nærmeste inngang på terminalen, tør jeg påstå at Radisson ligger nærmere.

Helt klart. Park Inn er dog helt kurant, men jeg synes sengene er harde ..

G'mogen vestsørøstfra! Air conditionanlegget sviktet i går, så med 28 grader i huset er det deilig å sitte i 22 på terassen med kaffekopp, radio og katt på fanget. Servicetech er lovet i løpet av morgenen.

Malerprosjektet kryper fremover. Kun en 3x3 meters flekk igjen pluss litt touchup's, men ser ikke ut som dagen blir dagen for ferdigstillelse ... jaja .. ikke jobb før tirsdag ..

Klart og fint nå, men mer rabalder og vann er lovet før det forrige har tørket opp ...

God morgen fra Andaz 5th Avenue i New York. Fabelaktig hotell altså, og midt i smørøret for oss glade turister.

For dem som har med seg velferdsoffiser(er) er det også greit å nevne at det er fri minibar.

Dagen idag skal tilbringes med opphavet for å introdusere dem til New York.

Ha en like fin dag som det jeg skal ha!

Takk for tipsene. Hadde blingset på prisen, Radisson Blu var en hundrelapp dyrere, men gikk for det likevel.

God ettermiddag frå Flesland. Ventar på flyet til Oslo, der vi skal vidare til Tromsø og Svalbard. Ser 15 min forsinking, reknar med det går greitt. Dette blir lengste turen for oss uten unge nokon gang, gitt. Kan ellers melde at kyllingburgeren her oppe utenfor security var bra, men ketschupen er litt tynn... Det får vere dagens agurk.

Det er forresten knall at Avinor har fleska til med eduroam! Då er det slutt på tullete passord på sms for å komme seg på nett, for nokon av oss, iallefall. Og hadde eg hatt pcen med meg hadde eg fått nett på to dingsar og!

Ha ein fin kveld!

Last edited:
God ettermiddag frå Flesland. Ventar på flyet til Oslo, der vi skal vidare til Tromsø og Svalbard. Ser 15 min forsinking, reknar med det går greitt. Dette blir lengste turen for oss uten unge nokon gang, gitt. Kan ellers melde at kyllingburgeren her oppe utenfor security var bra, men ketschupen er litt tynn... Det får vere dagens agurk.
Hvis det er 45 min forsinket nå er vi på samme flight. Du får hilse på, jeg er i 16F. :)

Last edited:
Og apropos seng .. da har jeg akkurat fått ny seng i hus. Kona har litt ryggproblemer, så vi spanderte på oss en Sleep Number seng .. hvor man kan justere hvor myk eller hard man vil ha den. Også med fot- og hodehøydeinnstillinger og massasje .... Aaaahhh ... nå er jeg klar for en episk ettermiddagslur .... zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz ..

970942_10151475309376036_1654542076_n.jpg

Og apropos seng .. da har jeg akkurat fått ny seng i hus. Kona har litt ryggproblemer, så vi spanderte på oss en Sleep Number seng .. hvor man kan justere hvor myk eller hard man vil ha den. Også med fot- og hodehøydeinnstillinger og massasje .... Aaaahhh ... nå er jeg klar for en episk ettermiddagslur .... zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz ..

970942_10151475309376036_1654542076_n.jpg

Kan du justere sprett-spensten i den også? Ganske praktisk når man skal hoppe på madrassen og ha putekrig.

Bare nevner det...

Kan du justere sprett-spensten i den også? Ganske praktisk når man skal hoppe på madrassen og ha putekrig.
.

Ja, litt lett testhopping indikerer at spensten er optimal ca. ved 85%. Flyverelgen gjennomførte elegant en dobbel salto, men takhøyden gjorde at jeg måtte begrense meg til en god strekk, og det gikk fint.

God kveld fra Chur,Sveits.
En bedre middag er inntatt etter dagens utflukt med Bernina Expressen til Tirano og tilbake.
Fantastisk tur i et flott land. Denne strekningen over Albula og Bernina passet får Flåmsbana til å blekne.
Sveits er som kjent togets hjemland hva gjelder fremkommelighet.
I morgen står Arosa og Weisshorn på programmet.
Mer togkjøring og Alpeland med tilbehør.
Kjekt er det. Og så er det ingen sikkerhetskontroll man skal igjennom , tsetra,tsetra,tsetra............
Ha en god natt folkens

Back