God torsdag

LN-NGT

ScanFlyer Blue
God torsdag fra Småprat ;)

(Flyttet denne daglige tråden siden det ikke er så STOR prat, eller handler om fly, men bare flytt tilbake hvis det passer bedre ;))

God morgen fra BRU. Er ikke helt inne på flyplassen ennå, men på hotellrommet 50m unna. I dag går turen til DFW via LHR med AA i nye 77W i sete 3J. Ser riktig så bra ut på setekartet, så dette gleder jeg med til. Er litt tidligere oppe enn planlagt, men det får jeg ikke gjort noe med. Ahh, skal bli godt med ferie!!

Haaaallooooo fra Forus. Straks på vei hjem. Kun en liten nattevakt gjenstår før det er klart for to deilige ferieuker med en liten dose fly...

Ramadan Kareem.. Her er vi i andre dagen av Ramadan og været har roet seg ned betraktelig (36 grader nå). Min gode bereiste gjest koser seg i poolen hjemme naa – men ble litt paff over ikke spise, ikke drikke, ikke tygge tyggis osv til klokken 19.20 om kvelde. Gutta i bønnetårnene er også langt mer aktive enn vanlig..

Men summa summarum, så er det ”flinke” til å feire denne høytiden, selv om de ikke stresser med gaver i tre måneder, og slåss i taxi køer hjem fra Ramadanbord.;)

I dag blir det tidlig hjem ved femtiden så man får pakket litt til helgen. ETD 20.00

Nyt dagen.

Mornings. Sol og pent her i hovedstaden. På vei for noen siste timer på jobb før ferien. SK4701 til Nice venter i ettermiddag. Ha en fin dag

God morgen fra Oslo, heldigsvis er det litt mindre vind i dag enn det var i går så nå er shorts og t-skjorte svært behagelig på morran. I kveld blir det grillings på Nakholmen, pølser og øl ved Oslofjorden er aldri dumt!

Unner folket som skal ta ferie..litt over en uke igjen her!

Ha en fin dag :)

God morgen fra TRF, hvor jeg nok en gang er i ferd med å rømme fra godværet i sør. Dagens runde med WF rundt i Nord-Norge ble for øvrig kraftig redusert, da jeg bestemte meg for å tilbringe dagen på flymuseet i Bodø istedet, før nesa vendes mot TRD på WF709 senere i kveld.

God ettermiddag fra SIN. Siste etappe før man er hjemme.
Nok en oppgradering med QR i går gjorde at forsinkelsen på OSL ble champis fest :-) Flinke purseren fylte glasset mitt konstant. Så nå er det hjem til Pattaya og en tur på byen som står på planen.

Ha en flott torsdag :)

God morgen fra Asker. Et par dager fri fra jobben nå, så det skal bli deilig å slappe av. I ettermiddag/kveld venter DY1310 B787 til LGW. Retur i morgen med SK B738 før jobben kaller på lørdag.

God sommerdag ønskes alle! :)

Morgen!
Ukas eneste fridag er et faktum, kan ihvertfall ikke klage på været om dagen. Det blir muligens en liten sykkeltur om litt, før man bruker minst mulig energi i sofaen med TdF noen timer. I kveld håper jeg få spikret nok en Dreamliner Experience retning JFK med en liten avstikker til Washington før det blir høst.

Sjallabais.

God morgen fra Stavanger!

Ble litt sent i går, da man bare mååååte fullføre saker og ting i prosjekt kjeller. Om noen timer, så settes nesen mot SVG og LHR/EGSU. Kanskje på tide å finne frem en koffert og finne frem noe klær?

Ha en fin en forumister. :)

Grynt fra Tananger...

Vil helst være en helt annen plass enn her, hadde egentlig passet meget bra med ferie nå.

Fint vær ute, måker som angriper, utstyr man venter i retur og enkelte kjedelige oppgaver som må gjøres, er stikkord for dagen.
Heldigvis halvveis i arbeidsdagen.

Ha en bedre dag forumister, om det skulle være i luften eller på bakken :)

God ettermiddag

Har akkurat fått spist litt lunch så nå er det snart på tide med et bad før man kan vurdere om man skal dra inn til byen for litt middag i dag. Og det er vel det mest kompliserte valget man tar om dagen.

Ønsker alle en trivelig dag.

S

God ettermiddag fra Bergen. Har akkurat bestilt billetter til ALC på nytt, så da blir det helgetur likevel. :drink

Bør jeg velge Radisson Blu eller Park Inn ved OSL? Det er bare noen tiere i prisforskjell.

Bør jeg velge Radisson Blu eller Park Inn ved OSL? Det er bare noen tiere i prisforskjell.

Har bare go'ord om ParkInn, om mulig enda kortere avstand til terminalen enn Radisson.
Mulig sengene er litt harde, men det overlever du for ei natt ;)

Park Inn er vel lenger unna terminalen enn Radisson?

Ellers god torsdag fra hølet ved E6. Her går det i jobb, og det gjør det nok resten av dagen. Heldigvis snart helg...

Ha en god en :)

Er ikke begge under 5 minutters gange fra terminalen? I så fall er ikke det viktig, da er rommet, sengen, frokosten og personalet av større betydning. Og hvor det evt er størst sjanse for oppgradering med CC-gold.

Hadde gått for Radisson Blue jeg, Peppep!

God lunsj fra den sørlandske skjærgård forøvrig.

Litt ferie nå og hva er vel bedre enn å tilbringe den på hytta. Nydelig vær og vind fra riktig retning gjør det veldig behagelig for øyeblikket.

Straks blir det iskald lunsj-chablis!

Life is good nå!

BF:cool2ImageUploadedByTapatalk1373539736.617255.jpg

Back