God torsdag morgon

Savipix

ScanFlyer Rusty
God morgon från Sverige!

Snart går turen ut till ARN och SK945 där jag får sällskap av LN-RMX med följe.
I Chicago väntar "mannen från nord" för vidare resa med party flight 2 aka UA929 mot SEA och årets första julbord. Min lever skriker redan av skräck ;)

Ha det gott alla forumister, I know I will!

God tur!

Her koser man seg med ett par pils mens Alice snorker tungt paa sofaen brevid.

Kofferten er pakket, trynet barbert og man er klar til avreise.

Blir en tur innom frisoeren i morgen foer man tar turen til jobben og naar Stockholmsbussen buzzer kontoret mitt, setter jeg kursen mot flyplassen der det blir loungeparty

God morgen. I dag får jeg kjenne på hvordan det er å være billøs. Bilen ble levert på verksted i går kveld så da MÅ jeg stole på at Kolumbus klarer å levere meg helskinnet på jobb til klokken 7.

Normal kjøretid til jobb med bil: 7-10 minutter.
Forventet kjøretid til jobb med buss: ca 45 minutter - Inkludert bussbytte.

Ikke har jeg fleksitid på jobb heller.... Bah....

God morgen fra Oslo..
Da har man fått stått opp, rota frem no frokost - og klar for den.
Om ikke så lenge for man sette kursen mot jobb, hvor diverse gjøremål ligger å venter på en..

Ha en fin torsdag alle sammen :)

God kveld fra Westin Wall Center ved YVR

Her blir det en tidlig kveld da jeg ikke har sovet på over et døgn, og ikke mer enn 1-1,5 timer natten før... Imorgen blir det dæsj til SEA, hvor det kommer til å bli liv og røre :p

Ha en fin dag forumister :)

God morgen fra Oslo Lufthavn Gardermoen!
Månen lyser opp den vakre åsen i vest som skiller Akershus og Oppland. Omtrent minus 14 grader og trafikken går bra bortsett fra ett par mindre incidents.

Siste arbeidsdag/kveld før en liten ferie light, ble ikke SEA på undertegnende, men får trøste seg meg en langhelg i New York med Central Park suite på Essex House, BMW 750li som transport og exitrow på KLM sin 772.

Mornings fra Oslo. På tide å brette opp ermnene og hive seg over power point. Middag på Pizza da Mimmo etter jobb med dama for feiring av sju månedersdag før jeg må stikke til OSL hvor SK223 skal ta meg til KRS for natten....fremme såpass tidlig at jeg rekker litt børst i baren også :drink

Ha en fin dag og god tur til alle på reise :)

God morgen fra Forus!

Da var man kommet seg på jobb og hentet seg en kaffekopp.

Kjenner på kroppen at det ble sent i går, ble vel ikke mange timene søvn i dag gitt, og ikke blir det tidlig seng i sag heller da det blir Teambuilding i dag med øl, mat og curling! Det blir gøy! :colgate:

Vel, da var det å komme i gang og løse sakens donter! :)

Ha en fin dag forumister :)

God morgen fra flytoget retning Skøyen!

En rolig tur nedover med "nattflyet" fra TOS, SK 4403. Møter i området rundt hovedstaden idag og i morra, så skal få prøvd Park Inn for første gang.

0 grader i Ishavsbyen i morrest, så det var bikkjekaldt her sørpå, men månen var fantastisk pen over åsene vest for OSL.

Skål til forumistene på julebordstur i vest!

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Go morn fra Trondheim :)
Siden zico77 er på julebord, får jeg åpne morrahilsenen fra barteland. Her er det varmt idag,5 røde på termometeret, og det er glaaaaaatt.
Idag er det svangerskapskurs faktisk..... :)

Ha en strålende dag folkens :D :D :D

Kos dere i SEA folkens, blir med neste år ( håper jeg ) :)

og her i sør er det 3 kalde. Bakvendtland??

Jaja! Kontoret er funnet og arbeidsdagen er i gang. Dessverre ingen fine flighter til langbortistan på meg denne uken (eller måneden) heller. Hørte ikke noe fra Hamar i går merkelig nok. Var så overbevist om at det var min tur denne gangen.

Ellers drar deg seg heldigvis mot helg, og i dag skal bandittene til farmor for overnatting, så da skal det bli en deilig fredelig aften i heimen!

God fornøyelse til dere reisende flynerder! :lol:

BF:cool2

God dag fra Gamle Oslo. Nyter fruktene av helgejobbing, og har fri til mandag kl 1730. I dag skal der ryddes litt i heimen, og klargjøres til nytt TV-bord og "designfot" på den nye skjermen. Men 80-kgs-TVen er jeg fortsatt ikke kvitt...

Dessverre har jeg ikke fått forelagt en skikkelig turnus i den nye jobben, så jeg kan ikke bruke dagen(e) på litt senvintersreiseplanlegging. Colombia-turen ryker, så må finne på noe annet. Men men, kan jo alltids drømme litt...

God morgen fra Bergen. 2 varme og oppholdsvær, nyter en fridag og klargjør kroppen for helg en dag på forskudd. Ha en fin dag forumister!

Og da fikk man beskjed fra den amerikanske ambassaden: Programmet ligger nede. Vennligst forsøk senere. Ja, ja, får vel det da. Og lykkes jeg med å fylle ut søknadsskjemaet idag, så får jeg vel ta en tur til polet å kjøpe en flaske sjampis å feire med.

Megafrokost, egg, bacon, toast, bønner, tomat og stekt sopp, er inntatt. Den bør holde til middag føles det ut som! Må hente noe tøy fra renseriet, kanskje en tur innom IKEA for å kjøpe en ny, og bedre, kontorstol. Lønningsdag betyr en økt med Nettbanken og diverse regninger.
Ha en fin dag.

G'morgen fra Alpharetta! Her er ogsaa kofferten pakket og saa fort Gutttungen er paa beina og frokosten er fortaert, baerer det nedover mot Hartsfield. Blir nok litt bilkoe, saa jeg starter litt tidlig ..
Delta stiller med 767 i internasjonal konfig i dag, saa ingen wifi eller live TV. Derimot BF-sete (Business First, ikke BizFlyer) og sikkert en del gode filmer. Har ikke sett FB-filmen, saa satser pa at den staar paa programmet.

-1 ute, og da jeg glemte aa flytte bilen i hus, ser jeg at det trengs solid deicing foer avreise .... :angry:

Man kan ikke ligge å dra seg til langt utpå dag, for da mister man denne:
5372574178_2c34afc06c_b.jpg

God formiddag fra Oslo,

Nå er alle møter unnagjort og kun et par e-post gjenstår før man kaster seg på flytoget for å rekke SK4035 til SVG.

I Stavanger blir det å sjekke inn på hotellet før man setter kursen mot restauranten hvor vi skal møte de øvrige tilreisende.

Ønsker alle en god dag :)

God ettermiddag fra hovedstaden.

Her har man kun et par timer igjen av arbeidsdagen og godt er det. En tur på MENY etter jobb står på planen siden de i dag har Trippel-Trumf. Slikt blir det jo EB-poeng av ;)

Ha en fortsatt fin torsdag!

Back