• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God torsdag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Ny dag - nye muligheter. Er glad CK`s drøm ikke har gått i oppfyllelse - det blir tog om et par timer til Hamar... Men først skal jeg ha to anbudsmøter (mye som skal være ferdig til nyttår)... Ha en bedre torsdag - NÅ er det snart helg...:spin:

Replying to Topic 'God torsdag morgen...'

Hei EB! Har ikke sovnet ennå, daen er ennå ung her:D

Attachments

• Bilde 114.JPG
    Bilde 114.JPG
    34.6 KB · Views: 16

God og kald morgen fra Beijing i dag. Minus 8 grader her, og det er jo ikke levelig ...:D
Kom inn fra Osaka i dag, og springer rett i møte nå på ettermiddagen. Halv tripreport fra dagens flyging er lagt inn, så får jeg se om jeg får ånden over meg i kveld til å ta resten.

god torsdag - nesten - kjedekollisjon på Høvik i dag, så E18 var landets lengste parkeringsplass. Asker-FBU tok over én time i dag! Hurra! Sandviksbroen tok det et kvarter (!!) å komme over. Det skal bli godt å kunne ta av FØR Sandviksbroen fra neste uke når jeg skal på kontoret...

Ellers ser jeg at mine spådommer om at Dagbladet MÅTTE kline noen pupper utover førstesiden i dag etter gårsdagens dom i Høyesterett ble bekreftet:
A_forside_4.jpg

unge Rasmussen er vel ikke en morgenfugl....:wow:

Glad torsdag morgen! Snøen har lavet over Drammen, men mildvær sørger for mesteparten smelter... unntatt på LN-SEK's del av byen, på Konnerud ligger snøen som vanlig i store hauger - og blir vel der til fellesferien. :)

I likhet med EB skal jeg også til Hamar utpå dagen, men det blir asfalt i stedet for skinnegang for min del. :hi2

og en gang i tiden gikk det fly - WFs Twin Otter - mellom Oslo (FBU) og Hamar.... Those were the days!:nor

God morgen fra Alpharetta hvor tempen faktisk er godt paa plussiden til en forandring! Men det skyldes nok nedboeren som visstnok er paa vei ...

Fruen er syk, saa det blir nok aa leke sykepleier idag ...

Og julelysene er paa ... slik ser det ut hjemme hos meg:

Attachments

• julehus.jpg
    julehus.jpg
    79.4 KB · Views: 7

Sånn, da er jeg snart klar til å dra på jobben. :p

Jøss MOW - bor du i et pepperkakehus? Det var da et veldig idyllisk sted dere har fått dere.

Gratulerer til dagens jubilanter, forresten!!! :cheers:

God ettermiddag folkens :)

Tilbake etter noen dager med kurs og rettsak.

Flott hus MOW :D

Det er ingen muligheter for spotting de neste ukene. Mye jobb og korte dager gjør det håpløst. Men jeg kommer sterkere tilbake med bilder når våren gryr :)

Ellers skjer det ikke så mye. Fikk med meg at det blir lov å se porr i norge også, Det var på høy tid :D . Norge er vel det eneste landet i den vestlige (og sansynligvis det eneeste ikke-muslimske landet) som har hatt ett slikt forbud. Men det er godt å se vi er på vei inn i det 21-århundre på den måten iallefall

Jeg skal kjøpe det første usensurerte Norske porrbladet jeg finner. Det kommer til å få god verdi etterhvert :P

Originally posted by Scanor

Ellers skjer det ikke så mye. Fikk med meg at det blir lov å se porr i norge også, Det var på høy tid :D . Norge er vel det eneste landet i den vestlige (og sansynligvis det eneeste ikke-muslimske landet) som har hatt ett slikt forbud. Men det er godt å se vi er på vei inn i det 21-århundre på den måten iallefall

vel her i USA ligger vi laaaaangt etter, i grunn er det vel muslimske tilstander, den eneste puppen det amerikanske TV publikum har sett, er Janet Jackson sin....og de reaksjonene som kom etterpaa, skulle en tro at vi befant oss i Iran:p

uansett det er en nydelig dag i Seattle ogsaa:

Attachments

• Seattle_08_12_2005.jpg
    Seattle_08_12_2005.jpg
    164.1 KB · Views: 6
Back