• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God torsdag morgen

Da har jeg også vært en tur hos Darryl, som er en kollega av martin, og sendt en pakke til Mosjøen. Regner med at Martin sørger for smertefri transfer på OSL. ;)

Snart 30 og allerede tordenbyger i omegnen ....

Da har jeg også vært en tur hos Darryl, som er en kollega av martin, og sendt en pakke til Mosjøen. Regner med at Martin sørger for smertefri transfer på OSL. ;)

Da går jeg ut i fra at det jeg tipset om virket?

Litt usikker på når den kommet inn her - kan høres ut som søndag, og da er jeg ikke her. Gi meg evt. et trackingnummer, så kan jeg alltids "holde et øye" med den.

God torsdag herifra. Tidlig oppe i dag, for en frisørtime, eller det vanlige her på FedEx. Er stille og rolig nå i fellesferien. Ellers T-36 igjen til Martin-ferie ;)

God torsdag ønskes :)

Her har man vært hos Martins konkurrent og sendt avgårde 10 kg bøker til gamlelandet. ;) 32 grader på morgenkvisten er verre enn det høres ut som, mulig jeg utsetter alle dagens planer til etter midnatt når kvikksølvet forhåpentligvis bikker under 30.. Jaja det er jo lov å håpe.

Med ønske om en fin dag for alle sammen!

Tror nok dc-8-63 må ta et par kopper kaffe til så vil han se at de 2 cruiseskipene tilhører Costa Cruise i Italia.:D

Det beviser både at kontorkaffen har sine begrensninger og at jeg har svært liten peiling på Cruise skip ;-)

Mornings fra LA. Fikk inntatt en solid porsjon Alaskan King Crab til middag i gaar, og nesten saa jeg ikke behover frokost. Blir relativt mye bilkjoring idag, da planen er aa kjore til Las Vegas via Death Valley. Ha en fin dag

Trekker tilbake alle tidligere uttalelser om vær og konkluderer med at det burde ha stått september på kalenderen.
Har nå i det minste funnet et sted like utenfor Kristiansand hvor vi ikke blåser helt bort.

Det var da altfor billig? Ikke engang jeg med min rabatt kunne sent 10 kilo så billig fra Florida til Norge med FedEx.

Hvem sendte du med?

Ja, det er ikke så gæærnt.. USPS med "Large flat rate box" max 20 lbs (som ved nærmere ettertanke faktisk er 9 kg, ikke 10)

Ja, det er ikke så gæærnt.. USPS med "Large flat rate box" max 20 lbs (som ved nærmere ettertanke faktisk er 9 kg, ikke 10)

*Host* Jeg syntes du sa konkurrent?

Hvor lang tid sa de den skulle bruke til Norge? Kan du spore den?

Vår 10 kilos boks (som kan fylles med opptill 10 kilo, og koster det samme uansett) vil bruke en snau uke fra Florida til Arendal - fremme på onsdag om du hadde sendt den i dag - og ligger på 232 USD.

God kveld fra AMS! Skal si det er grått ute. Blåser gjør det og. ryktene sier at kun en rullebane har vært/er åpen i kveld. Så, vi var sene ut fra CDG. Heldigvis gjelder det også vår forbindelse. Frustrasjonen et stor fordi butikken jeg skulle innom her var stengt! Jeg som visste akkurat hva jeg skulle ha. Heldigvis er det en liten trøst at det er en 737-900 som venter ved gaten. Så det blir en first-timer for meg.

Regner fortsatt, men med sånn himmel er det litt mindre uutholdelig.

Attachments

• uploadfromtaptalk1310675421087.jpg
    uploadfromtaptalk1310675421087.jpg
    43.3 KB · Views: 51
De har ikke et tradisjonelt trackingnummer på flat rate boksene, men de har et custom nummer som på et eller annet finurlig vis skal vise meg når boksen har klarert tollen i Norge.

Henshaw: Ser ut som du lider. :p

AMS fortsatt. Siste vi så at avgang på KL1205 var satt til 2315. De venter visst på noe crew. Iflg. avinor er det ankomst SVG kl 0045. Så da snakker vi om en forsinkelse på 2 timer og 25 minutter. Pr. nå kl 2301 sitter vi fortsatt og venter på boarding....

Back