Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Da har jeg også vært en tur hos Darryl, som er en kollega av martin, og sendt en pakke til Mosjøen. Regner med at Martin sørger for smertefri transfer på OSL.![]()
Da går jeg ut i fra at det jeg tipset om virket?
Tror nok dc-8-63 må ta et par kopper kaffe til så vil han se at de 2 cruiseskipene tilhører Costa Cruise i Italia.![]()
Det beviser både at kontorkaffen har sine begrensninger ...
Her har man vært hos Martins konkurrent og sendt avgårde 10 kg bøker til gamlelandet.![]()
$59
(ikke si jeg kunne fått det billigere hos dere?)
Det var da altfor billig? Ikke engang jeg med min rabatt kunne sent 10 kilo så billig fra Florida til Norge med FedEx.
Hvem sendte du med?
Ja, det er ikke så gæærnt.. USPS med "Large flat rate box" max 20 lbs (som ved nærmere ettertanke faktisk er 9 kg, ikke 10)
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.