God torsdag morgen.

FBU 4EVER

ScanFlyer Dusty
Det regner på Nærsnes. Bag'ene er pakket og det blir noen timer i CPH før ferden går videre til BKK, 30 grader++ og regnbyger. BKK er oppskrytt spør dere meg. Men fikk ikke byttet bort turen, så nå er det til pers.
Ha en fin dag.

God morgon frå Trondheim! Snart helg jo! Bare halv fredag denne veka, så no er det ikkje mange timane att -bare ein dag og litt :colgate: Det blir meir feilsøking i dag og, så får eg sjå om eg finner nokre uendelige løkker eller liknande ;) Ha ein fin dag alle saman!

Grå torsdags morgen i Trondheim. Blir godt med helg snart, og tror jeg gjerne skulle ha byttet bort Trondheim med Bangkok i helga ;)

God morgen fra bygrensen vest i Oslo - her er det høstvær i dag også. Lite feilsøking eller BKK-tur her i dag, men jeg får nok dagen til å gå allikevel. Med ønske om en bedre dag, særlig utover ettermiddagen.

Regntung Torsdag i Telemark. Hørte ett snev av torden nå, med andre ord ikke flyvning i dag. Men men med flynytt i postkassa i går, skal dagen gå greit;) Ha en god dag!

God ettermiddag fra avdeling veldig langt øst. Har akkurat kommet frem, og har igjen halvannen time med jobb før jeg kan begynne å tenke på å finne bingen. Det skal bli godt!

God morgen fra Bislett. Begynner dagen med litt hjemmekontor før det blir tid for den årlige C-checken hos tannlegen. Triple-date med sushi og kino i kveld. Ha en fin dag

God morn fra Trondheim #3

Deilig dag å våkne opp på :) "Gnaget" ble sendt hjem med halen mellom beina i går kveld, trekning i morra for siste runde før CL

Idag blir det en tur til opphavet for å pleie arven og få seg grillmiddag :D

Ha en strålende dag forumister :nor :nor :nor

God morgen!
Stille dag på jobb, men uansett nok å holde fingrene i da jeg har tatt over arbeidsoppgavene til tre kolleger i dag, i tillegg til mine egne.

I ettermiddag blir det å få sendt noe avgårde noen papirer med ekspressfart til kjerringa på andre siden av kloden, før jeg forhåpentligvis får besøk av henne om en måneds tid.

Med ønske om en god torsdag :)

God morgen fra Stavanger!

Samme planer som i går, ut i hagen og bygge ferdig, men først må man få seg mat og en kaffekopp og to....

Ha en fin dag forumister! :)

God morgen fra et grått oslo!

Lettere til sinns av RBKseier og tanken på min første reise i F til NY imorgen!!! :)

ha en strålende dag!

Åhå, da har man fått innsjekkingsmail og jeg kjente det knyte seg bittelitt i magen.... På en god måte, går jeg ut i fra :colgate:

Well well. Skal ganske sannsynlig en tur på jobb i dag. Have a nais one peeps! :)

Åhå, da har man fått innsjekkingsmail

Ingen sånne mailer her, men jeg fikk faktisk mail fra conciergen på et hotell jeg skal bo på om noen uker, der de tilbyr seg å hjelpe meg med å gjøre mitt opphold mer "memorable". Minner meg i det minste om at det er T-36 til min neste flytur :fly

Ellers er man straks klar for nest siste arbeidsdag denne uka, og man gleder seg til helgen, selv om B-mennesket i meg kan bli satt på en liten prøve på lørdag.

God torsdag ønskes alle :)

God eftermiddag fra Norges solkyst :p
Akkurat kommet tilbake fra en begravelse - alltid vemodig å ta farvel, denne gang med en nabo på over 80.

Planene for resten av dagen er å få gjort unna noen ærender i banken, samt kjøpe inn litt proviant til helgens feiring (av meg selv :p )

Ha en god dag!

G'moorgen fra semitropiske strok .... 31 effektive allerede og det blir nok 10 til før det gir seg. Det er meldt torden i ettermiddag, så da holder det seg nok pent - det synes å være trenden. Heldigvis har man aircondition, men det er blitt mye penger til elektrisitet denne sommeren ... En måneds tid til, så begynner det forhåpendtligvis å roe seg.

Lite spennende som skjer i dag ... men det er travle dager så lite tid til å kjede seg.

God ettermiddag fra kontoret i Oslo.

Morgenen begynte tidlig med egg og bacon sammen med samboeren.
Så den sedvanlige spaserturen til kontoret for å unnagjøre den siste dagen før ferien!
10:55 sjekkket jeg inn på morgendagens flight med SK til NCE og fikk valgt mine foretrukne seter.

Kvelden blir delt jobb og pakking.

Ha en videre fin dag!

God ettermiddag fra Forus/Tananger,
Kurs uke , sertifikatene skal fornyes , det blir travel med hele dagen på kurs pluss noe jobb som må taes igjen på ettermiddag/kveld.
Vel , det er bare å bite tennene sammen og bli ferdig.
Ha en fortsatt fin dag Forumister.

God Ettermiddag fra Bodø,

Var på jobb klokken 6 i morgest, og tømte 4 Containere fra Tromsø. En av de kunne vi latt vær, hadde det vært vår egen container da vi bare lastet ut av den, og lastet alt inn igjen i ny container.

Kom ganske bra med brus i dag, 19 Europaller med "plukk" (altså, som vi får sent samlet fra Mack i Tromsø og sorterer i Bodø)

Riktignok var det for varer som skulle ut både i dag og i morgen, 3 av pallene var det ølfat på, og 2 var ren med sprit/vin. Tydelig det festivaler på trappene...

God kveld fra enda lengre nord ;)

Befinner meg for tiden i Tromsø. Fløy LN-WFC og LN-WDJ fra SVG via TRF og BGO. Fikk følge av samme flyvertinne helt fra SVG av! Men 9D er ikke der man får mest utsikt i en -300 ;)
Det ser ut til at det blir en interessant helg ;)

Jeg har også fått innsjekkingsmail, ikke bare en, men TO! Kanskje jeg får en til før jeg legger meg i kveld? :p

Ha en fin dag forumister ;)

Back