God torsdag morgen

Da har man sjekket inn på OSL. Flight Documents og Flight Plan er printet ut. Det er OY-KBDårlig som flyr SK995 ikveld. Men enn så lenge er det ingen som har ringt meg og sendt meg hjem igjen. Lover bra!
Flytid 8:24.

Da har man sjekket inn på OSL. Flight Documents og Flight Plan er printet ut. Det er OY-KBDårlig som flyr SK995 ikveld. Men enn så lenge er det ingen som har ringt meg og sendt meg hjem igjen. Lover bra!
Flytid 8:24.

Men flyet ditt tok av på tiden kan jeg se! Så da er du vel kineser i morgen?

BF:cool2

Men flyet ditt tok av på tiden kan jeg se! Så da er du vel kineser i morgen?

Når du var i Thailand nylig: Var du Thai da?

Moren min kom nettopp hjem fra Spania: Har hun vært spanjol en uke?

Og hvorfor reklamerer man med at "Det er deilig å være norsk i Danmark", når man tydeligvis da plutselig blir dansk, og strengt tatt ikke er norsk i Danmark..

Alternativ grillmat, som et tips. Klippfisk blir godt på grillen. Nylig nytt med kald rødvin til....:spin

Attachments

• Klippfisk 011.jpg
    Klippfisk 011.jpg
    55.8 KB · Views: 72
Hva er den brune klatten som ser ut som bæsj??

Hehe. Aubergine-pureen er ikke så veldig fotogen. Det er en bakt aubergine, kjørt med stavmikser sammen med hvitløk, litt olje og sitron. Veldig mild og fin til den barske klippfisken. :)

God ettermiddag fra sommerMinneapolis.

Flott flight hit paa morran selv om det var fryktelig tidlig for 3. gang denne uka

Her er man situert godt i en megasuite paa Westin Edina og slapper litt av foer man setter kursen mot Target stadion og Twins- White Sox sammen med kunder.

Veldig lite soevn denne uka, kun 3-4 timer hver natt i tillegg til tur over dammen mandag.

I morgen baerer det rett til San Diego for helgem, skal bli godt aa slappe av og sove litt

Puh .. da var man hjemme igjen etter tre dager i den Tenneesee'ske fjellheimen. Garmin sendte oss på en riktig så interessant kjørerute gjennom dalstroka innafor, og jeg er sikkrr på at jeg hørte banjo flere ganger .... :wow: **I bet you can squeal like a pig. Weeeeeeee! **

Men nå er vi trygt hjemme og nå skal det slappes av et par dager.

Back