God torsdag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
I dag er jeg litt sånn her
bliss.gif

og litt sånn her;
hamster.gif

(Og ja det har med fly å gjøre....)

Ellers er det t minus 26 timer til første eksamen, og jeg skal faktisk ikke åpne boka til dette emnet i dag. Det man ikke har lært til i dag det kan man ikke godt nok. Repetere litt i hodet tenker jeg. Sola skinner selvfølgelig og hadde jeg ikke hatt eksamener hadde jeg vært på telttur i fjellet for lenge siden.... Men men, den tid og den "belønning" - det kommer så snart 7 juni har passert meg.

Ha en flott dag :)

God dag fra wroclaw. Ekstremt hyggelig her, spesielt i går på spiz og barer - har sjelden møtt hyggeligere folk! Blir i godt humør av det. Men katastrofemeldinger fra jobben legger en demper på dagen... Nuvel. Avgang 1935 med de blågule.

jaja - den ungdommen, den ungdommen ....

Her borte skin sola .. har kommet meg helskinnet gjennom tortutrening og frokost og sitter her med kaffen og skuler mot de 43 meldingene i innboksen ...

Det positive med å gå på treninga er jo at jeg er i ferd med å bli oppdatert på podcaster, og i registrerer at et forhenværende (evt ikke så veldig aktivt) forummedlem vant en nesehårstrimmer i siste sending av Misjonen ... Den kommer sikkert godt med. :cool:

Da var man sjekket inn til morgendagens retur til Norge. Sete 4A på SK4686 og sete 2F på SK281 er valgt. Blir nok en fin tur hjem. Håper bare det er en eks. BU maskin som flyr, ettersom beinplassen er bedre der på 4A, og jeg strengt tatt liker de setene bedre enn SK sine.

God ettermiddag fra Berlin, og Hotel Berlin. Her skinner sola og en bedre middag står for tur i kveld med hyggelige mennesker. Air Berlin innfridde absolutt i dag. En godt bevart hemmelighet for nordmenn flest!

................. registrerer at et forhenværende (evt ikke så veldig aktivt) forummedlem vant en nesehårstrimmer i siste sending av Misjonen ...

Det dukket han faktisk opp i Roger Waters-tråden ... med nybarbert nese?

Wroclaws flyplass er ikke så mye å skryte av. Men ny terminal skal komme. 16 kr halvliteren er dog positivt nok.

Det første som slo meg var "Hoppende glad luremus" :lol:
(Så så lur ut den musa :p)

Det er en hamster, viktig forskjell.....!! ;)

Ble følgende oppladning i dag, foran eksamen i morgen, fjelltur i 15 varmegrader og strålende sol.

4645193272_a57819b8a8.jpg

...forøvrig gikk det bittelitt galt da jeg prøvde meg på "elvekryssing". Lesson learnt: aldri stol på gammel snø.

4644545817_2720994e6b.jpg

Last edited:
Da var man sjekket inn til morgendagens retur til Norge. Sete 4A på SK4686 og sete 2F på SK281 er valgt. Blir nok en fin tur hjem. Håper bare det er en eks. BU maskin som flyr, ettersom beinplassen er bedre der på 4A, og jeg strengt tatt liker de setene bedre enn SK sine.

Det ser ut til at jeg tapte i lotteriet denne gang. LN-RRA BCN-OSL. Dermed blir det SAS sine nye slimline seter. Jaja, får manne meg opp før avreise, da. Fikk i hvert fall ex-BU på siste legget til BGO, LN-TUL. Hadde definitivt satt mer pris på om de to byttet plass!

EDIT: Der sjeglet jeg bra, ja. Dette var selvsagt i dag, og det ser ut til at jeg er blitt hørt. LN-TUM skal fly til OSL og LN-RRA til BGO. MYE bedre! :)

Last edited:
Da har kveldsroen senket seg etter nok en god , men travel dag.
Ble ferdig i tide til å nå SK4616 og LN-TUH'en tilbake over vannet.
Positivt med godt belegg idag på hjemturen.
Donald Trump's B727 med winglets var på Aberdeen besøk idag og kjerra hans sto parkert på østsiden av plassen oppdaget jeg ved avgang.
Jeg trodde Atlantic City var mer interessant enn Aberdeen for han!?
En fin tid i Skottland når rapsen får farge og skaper fargeklatter i landskapet.
Satser på en rolig og kort dag på hovedkontoret i morgen før helgen.
I neste uke blir det igjen gjentagelse av ukens reisemønster.
Ha en god kveld og godnatt alle.

Attachments

• DSCN9388.jpg
    DSCN9388.jpg
    65.3 KB · Views: 45
  • DSCN9390.jpg
    DSCN9390.jpg
    61.6 KB · Views: 45
  • DSCN9392.jpg
    DSCN9392.jpg
    57.2 KB · Views: 45
  • DSCN9393.jpg