• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God torsdag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen... I dag snur solen og vi kan begynne nedtellingen til jul... Dagen fylles vel opp med møter før det blir grilling ved sjøen til kvelden. Ha en bedre St. Hans!

solen snudde vel egentlig for to dager siden, men det ser ut til å bli en fin dag og kveld, som skal tilbringes med familie og venner, noen kilo reker og ditto liter hvitvin

del2-800.jpg

Her er man forferdelig trøtt i trynet etter R.E.M.-konserten i går, men ellers bra. Har faktisk ingen spesielle planer for kvelden - er det noen som vet om det er noe bra på tv? :D

PS: Rød tekst på blå bakgrunn er bare kjempefint, CK! :spin: ds.

Originally posted by Falcon

You don't like? Til ære for deg og andre designguruer har jeg også blandet flere fonter...:lol

Goood torsdag! Solen skinner, sommeren fortsetter og helgen er rett rundt hjørnet. Dette blir bra! :spin:

Originally posted by CK
Originally posted by Falcon

You don't like? Til ære for deg og andre designguruer har jeg også blandet flere fonter...:lol

:up: :biggrin

Og noen må også beklagligvis ha senvakt på en dag som denne! :sarc

Er i dette øyeblikk + 24.9° C utenfor vinduet... og undertegnende er straks på vei til OSL.. å fysj å fysj!

Bare EN senvakt igjen, så er det helg.. :up:

Også på Nærsnes skinner solen! Ingen tur i strandkanten,men et restaurantbesøk i kveld. Mats og Martin i Vollen eller Hvalstrand Bad.Decisions,decisions!:cheers:

Originally posted by FBU 4EVER
Også på Nærsnes skinner solen! Ingen tur i strandkanten,men et restaurantbesøk i kveld. Mats og Martin i Vollen eller Hvalstrand Bad.Decisions,decisions!:cheers:

jeg vil gjerne ha en Flight Test fra Mats & Martin. Vurderer å ta en tur.

Originally posted by CK
Originally posted by FBU 4EVER

jeg vil gjerne ha en Flight Test fra Mats & Martin. Vurderer å ta en tur.

TNX! Problem solved.Tar bussen innover 1730.
:cheers:

I dag snur solen

Ja, jeg må si jeg skjønte fint lite i dag tidlig da sola stod opp i vest!:p ;)

Ellers er det jo en fin dag på Nordmøre da, bare så synd at det er kveldsskift på gang fra 15:00. Hvorfor kan vi ikke få tatt en avgjørelse på å legge St. Hans-feiringen til nærmeste helg også her til lands??

M&M på Vollen har i allefall meget bra lunsj...så da kan jo det love godt for kvelden!!!

Originally posted by EB
M&M på Vollen har i allefall meget bra lunsj...så da kan jo det love godt for kvelden!!!

Men tror du folk holdt seg i strandkanten? Neida,neida,på M&M skulle de,alle sammen.Fullt.Og kun uteservering.
Det ble Pavarotti Marina Ristorante istedenfor.100% italiensk på menyen,litt mer variert i vinmenyen,110% norsk rorbu inne.Grei,men dyr,mat.Filletto Rossini 245.- kr. Rødvinen,Masis ripassovin holdt 25 grader,noe som er 8-10 grader for varmt.Jeg måtte be om en isbøtte faktisk! Det var "noe som manglet".Ikke ett italiensk ord fra crewet.Det gikk i latino americano i maskingeværtakt og litt gebrokkent norsk fra serveringsjentene som var av diverse asiatisk herkomst.Terningkast 4.
:)

Ber stort sett alltid om isbøtte når jeg drikker rødvin ute...

Back