God torsdag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Tja, da går jeg all-in i og med at jeg nettopp kom fra Svolvær...

Ja, men har du noen gang connectet der?

Januar 2002, og unge, håpefulle Martin skulle til Sortland og mønstre på Kystvaktskpet Nordkapp. Forsvaret klarte så å bestille en genial billett: Oslo-Bodø-Svølvær-Stokmarknes. Flyet jeg hadde på siste leg'en, kom fra Bodø :rolleyes:.

Tja, etter at jeg begynte med miles og sånn, hadde jeg kanskje booket noe sånt frivillig i dag..

Tror ikke man kan connecte der lenger. Det går kun fly til LKN og BOO, og det er samme flyet som går begge plasser i så fall.

Når det gjelder miles, så har du nok aldri fått dette til Svolvær, ettersom det er en anbudsrute. De har så vidt meg bekjent alltid vært holdt unna bonuspoeng.

Når det gjelder miles, så har du nok aldri fått dette til Svolvær, ettersom det er en anbudsrute. De har så vidt meg bekjent alltid vært holdt unna bonuspoeng.

Nei, jeg mente vel ikke akkurat til Svolvær, men mer generelt. Brydde meg uansett ikke om sånt dengang, og syntes hele ruta var teit. i dag hadde det bare vært moro :D. Fløy jo f.eks. via Førde til BGO i sommer..

God morran fra Chicago. Grått og trist, ca. 0C i dag.

Kontordag hele dagen -- igjen -- :rolleyes: Reisefoten begynner å bevege seg under pulten, glad man skal ha 6 flighter neste uke, to av dem på min favoritt JetBlue.

Så da er det bare å kjede seg her inntil mandagsmorran :P

Håvard, grattis med nytt hus!

Forsiktig Polaris... Dette er et forum fullt av gutter/menn med "god" fantasi....
-er det "kosegutten" vår? ;) hehe

HAHA!

Nei det er kanskje ikke alle som er klar over avstandene her... :lol:
-avstander? Det går jo fly både titt og ofte, ingen problem det :lol:

Håvard: Gratulerer :)
Håvard, grattis med nytt hus!
-Takker så mykje! Dette blir artig! :) -stort og romsleg ift no (37 kvm -> 153 kvm), men det må nok litt fiksing før det når dagens standard -så då får eg ta opp igjen elektrikertanga og skrujernet og "laga" litt lys.... ;)

Forsiktig Polaris... Dette er et forum fullt av gutter/menn med "god" fantasi...

Men jeg sier takk for den, nå kan jeg kalle meg selv forumets Don Juan ;) ;) :colgate:

Men nei, det er ikke din skyld.

Håvard: Gratulerer :)

PFFFFØYYYY!!!!! Og du som bor sammen med han derre Atle Jåhnny! ^_^

Endelig er torsdagen over. Bakvakt for å finne dokumentasjon skal ikke være så mye jobb.

"Rekvirere" er forresten et fint ord, men jeg lurer litt på hvor mye nattas og dagens rekvirering kom på til slutt.

Back