• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God torsdag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Håper på strålende vær - skal ha lunsj på "nye" Ekebergrestauranten i dag - da er det jo hyggelig om også solen skinner. Ellers kan det vel komme et tilbud på ny bil i løpet av dagen også... Ha en bedre torsdag!!!

Gratulerer med dagen Chainly!!

glad torsdag - i morgen blir det A321 til CPH med Den Lille Prinsessen

God morgen fra Bislet! Blir det prinsessens første flytur CK? I såfall synes jeg du kunne valgt et skikkelig fly...:p

EDIT: Og selvfølgelig, grattis med dagen til Chainly!

Originally posted by LCH
God morgen fra Bislet! Blir det prinsessens første flytur CK?

Det blir første tur (utenfor magen til mamma), så vi må nok lese litt i Flyplass-boken i kveld...
:up:

Vi får håpe turen blir vellykket da, sånn at hun blir bitt av basillen hun også.;)

Tilbake fra Billund, og det kan bekreftes; det er forstsatt Dæilig å være Norsk i Danmark

Må også gi :up: til SUNSCAN og CIMBER , samt BLL

Originally posted by CK
Originally posted by LCH

Det blir første tur (utenfor magen til mamma), så vi må nok lese litt i Flyplass-boken i kveld...

CK !, husk å føre loggbok for henne da !

God morgen :)
Ganske overskyet her idag også, men det overlever vi vel...

Originally posted by P.A. VIKING

Loggføring ja! Tenk hvis noen hadde gjort det med meg også, så jeg hadde visst litt mer hvor og når jeg flydde(fløy?) før jeg ble flyinteressert også...

En god morgen her også, snakket akkuart med vernepliktsverket som nå har bestemt min militære skjebne. Og det var veldig oppløftene :) Ellers har jeg sett flere fly med BU-farger over her noe som tyder på greit vær!

Og russetida nærmer seg sakte men sikkert....:cheers:

Originally posted by P.A. VIKING
Originally posted by CK
Originally posted by LCH

javisst! Det må jeg gjøre! I løpet av sommeren skal hun jo fly til CPH, BGO, ACE og LHR (og kanskje AMS og LCY også....). Her snakker vi Future Frequent Flyer!!!

God morgen fra rett utenfor tigerstaden :)

Gudbedre å trøtt det går an å være NESTEN forsov meg idag. Men sånn skjer.

Var en liten tur på vollen igår kveld, se egen tråd. Var ingen problem å komme fram der, litt humpete,men det er jo normalt.

Reiser opp en tur etter jobb idag,med mindre jeg sovner på veien..

Pent overskyet vær i oslo idag

Bedre dag ønskes :thumbup

God morgen fra en strålende grå Drammen. 1 pluss til morningen, godt det ikke kom nedbør. :devot:

Ellers er det oppvåkning etter å ha svidd av en haug med penger i går, signerte kjøpekontrakt på en splitter ny Volvo V50, som kommer rundt månedsskiftet juni/juli. :smokin

God morgen fra Nærsnes også! Overskyet også her.Det blir oppstart av vårens hageinnsats.Det skal kalkes,det skal klippes og tynnes ut blant busker og trær,børstes og feies i oppkjørselen.

Og i kveld er det Shadows-konsert i Oslo Konserthus! Og jeg har bilett! Og den 24/4 er det en konsert til.Jeg har bilett til den også!:spin:

Var på konserten deres i Cambridge ifjor også! Shadows-fan? Jeg? You bet!!!:smokin

God formiddag også fra Beregn !
I dag skinner sola også her i Bergen ! Nesten vindstille og ca. 7 grader ute nå. Dette lover bra. skal visst være den første sommerdagen i dag. Blir det bra vær på denne dagen,- skal også sommeren bli slik ! :up:

Gratulerer med dagen herfra også ! :cheers:

God morgen i fra soer...Buenos Aires hvor det duskregner men er godt og varmt....kom "hjem" i fra Patagonia sent i gaar kveld...denne gangen med Austral 737-200....triprapport foleger naar jeg kan laste opp bilder......Patagonia kan anbefales paa det sterkeste.....

Her paa Bainbridge skinner solen naadeloest fra en blaa himmel og temperaturen er nesten ikke til aa holde ut (+6C). Nattens Tristar avgikk udramatisk og saa fort Lillegutten er paa skolebussen blir det noen timer paa oeyet for meg.

I ryggsekken akkurat naa: Da Vinci-koden ... passende pavedoedsfallslesning.

Back