God torsdag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Da var man hjemme igjen og man kan lure på om skyer og regn er en norsk oppfinnelse...men egentlig er det helt greit etter 12 dager med sol, knallblå himmel og høy tempratur. I dag blir det kanskje litt jobb - om ikke noe annet skulle dukke opp. Ferie har man i 1 1/2 uke til. Ha en flott torsdag!

God morgen fra Nydalen, trist å grått ute ennå. Bare å håpe det endrer seg..
Ha en fin dag alle sammen ! :)

God torsdag frå Trondheim!

Her starter dagen som den slutta i går, på jobb. Det blir siste innspurt før helga og ei veke fri trer i kraft i dag :)

Ha ein fin dag alle saman!

God morgen fra hovedstaden.

Siste arbeidsdag før man tar seg en fridag i morgen. Da settes kursen mot Tallinn som byr på spa, shopping og kjØLig drikke :cheers:

Ingen store planer for dagen bortsett fra å ta det som dukker opp på jobb, samtidig som man får med seg Tour de France ;)

Ha en fin torsdag!

God morgen fra Forus!

Aldri vært så nærme helg denne uka! :) Dagen går vell til diverse arbeid så ligger og venter og litt arbeid på en ekstern lokasjon i dag.

Ha en fin en. :)

God morgen fra Oslo. En liten forsovelse idag også, men hva gjør det når man har fleksitid. Etter jobb blir det å bytte bil for så å komme seg fotballtrening. Kanskje man også bør pakke ikveld? Ha en fin dag

God morgen fra Forus/Tananger,
Her "bøtter" det ned med regn i øyeblikket. Vår herre spyler asfalten på utsiden her ser det ut som.
Satser på at fronten passerer i løpet av dagen.
Hadde egentlig planlagt å hente inn solbær fra hagen etter arbeidstid idag.
Tiden vil vise om det lar seg gjøre.
Stille å fredelig på jobb i fellesferien gjør at det er mulig å skuffe unna en god del saker.
Ha en fin dag forumister.

God morgen fra Wergelandsveien. Tilløp til blå himmel over Slottsparken akkurat nå, så det tyder på bedre vær etterhvert, får vi håpe.

Dagen går med til ordinære aktiviteter, altså intet spesielt spennende ^_^

God morgen fra Smøla!
Her har faktisk været blitt akseptabelt bra og tempraturen er kommet opp i 18*!
Dagen skal brukes på jobben, før jeg senere i kveld skal på premiere av hele midt-norges nye storsatsning; Fru Grui av Edøy! :)

Ha en flott dag forumister!

God morgen ifra Vesterålen. Idag bærer det sørover til Maura etter ei drøy uke opp i Nord på sommerferie, og mandag er ferien over, og arbeid kaller.

Ha en fin Torsdag

Da var det blitt morgen også på Sørlandet!
Fin morgen kan jeg vel ikke si at det er. Overskyet og utrygt for regn. Det er ikke sånn vi vil ha det her om sommeren! Skal bli samme ulla i morgen. Men lørdag til mandag ser riktig bra ut, så da har jeg timet inn hyttetur i skjærgården! Skal bli deilig!!

Fikk landet mesteparten av Danmarksturen jeg planlegger i august. Båt bestilt og luxushytte reservert. Så da skal guttungene få besøke både Legoland og Fårup sommerland. Blir sikkert stas! Så kan heller far nyte kveldene i lag med kamerat Grønn Tuborg!;) Men det er jo en stund til da! Akk ja! Rart en drikker??

BF:cool2

God formiddag fra Sjursøya. Ukens siste arbeidsdag er godt i gang, og jeg har nå begynt å se frem til helgen. Har akkurat sjekket inn på OSL-ARN, og skal snart gjøre det samme på ARN-LHR. Det blir dermed Wembley Cup og publiv på meg denne helgen. Billetten er kjøpt på SK SE sitt nasjonaldagstilbud, og kostet 1100SEK T/R ARN-LHR i V-klasse. Fikk tilslutning for 1000NOK OSL-ARN T/R, så totalt sett blir det en helt grei pris ut av det. Dermed blir det to turer i Maddogs også, noe som ikke er å forrakte. Nødutgang er sikret T/R LHR, men ble valgt bort mot sete 5F til ARN.

Ha en fortsatt strålende sommerdag.

God formiddag fra Lysaker. Framleis grått og trist ute, og sommerstille på kontoret. Faktisk så stille at jeg måtte ta inn aviser, vekke kaffemaskinen og en del andre småting ihht. startup checklist. Nå er det lunsj og forum i ensom majestet før det blir mer akrobatikk i word utover ettermiddagen. Sannsynlig vis siste arbeidsdag før helgen. Han en fortsatt fin dag.

God morgen fra Sint Maarten

Etter å ha lest postene ovenfor så er jeg glad jeg er her :D 29 grader ifølge METARen, og den temperaturen vil nok holde seg der, eller høyere, store deler av dagen. Skal nok ikke fryse...

Idag skal visst KLM komme med MD-11, så jeg håper jeg får med meg den...

Ha en fin dag forumister :)

Ja, er vel god kveld nå nesten?
Fått pakket og sjekket inn og gått til innkjøp av diverse nødvendigheter for turen over dammen i morgen.

God ettermiddag fra Gøteborg

I går sa YR at det skulle bli stort sett opphold her i byen i dag. I dag endret de mening, og dagens varsel var nok det beste. For fyttirakkern hvor mye det regnet her i formiddag. Så en rimelig våt familie har nå vært til tørk på hotellrommet. Før det bærer ut på en liten shopping runde.

Det blir nok en liten tur innom Liseberg i morgen formiddag før kursen settes hjemover igjen.

Ønsker alle en trivelig dag

S

G'morgen fra Alpharetta! Her ser det ut som det blir litt ustabilt vær utover dagen. Men hva gjør vel det? Jeg bare sitter inne og jobber likevel.

Har bolledeig sittende til heving - familien har fått sans for norsk bakverk etter ferien - men er DE villige til å jobbe for det? Å nei da .. 'You're the Norwegian!' ...

Må bestemme meg for om jeg skal skifte til OnePass eller Mileage Plus også .. kan ikke kaste bort 15.000 DO-poeng på Eurobonus .. det er som å kaste dem i DO .... ;)
Er det noen US kredittkort som gir statuspoeng ved innmelding?

Er det noen US kredittkort som gir statuspoeng ved innmelding?

http://www.firstusa.com/cgi-bin/web...me=united_signature_3_30k&page=cont&mkid=644X

5K for å melde seg inn, 1 EQM for hver dollar du bruker via united.com opp til 5K EQM hvert år og 5K EQM etter du har brukt 35K på kortet. Kortet har mye snadder, men det koster 140 dollar i året, gratis for 1K.

Siden One Pass har den 50% regelen på billigbilletter som ikke kjøpes via continental.com, ville jeg valgt MP

Da er vi plutselig i Gøteborg. Ikke så mange mil å kjøre fra Odense, men har tatt det superrolig med mange stopp, litt sightseeing og litt utforsking av omgivelsene. Genialt med bobil, hvor alt er med hele tiden. Bare å svinge til siden og mat og kaffe kan inntas på null komma niks. I morgen blir det en heldag på Liseberg, før vi fanger fergen Strømstad-Sandefjord ( takk for hjelpen Bizflyer ! ) utpå kvelden en gang.

God ettermiddag fra Chicago.

Finværet forsvant, er på vei til å stikke fra kontoret nå.

For få minutter siden kom kortesjen til President Obama forbi på vei til AF1 på ORD. Lyn og torden akkurat nå, lurer på om rampen er stengt for han også ;-)

Litt av en kortesje med minst 50 biler. Og påfølgende kaos på motorveien

Back