Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
God morgen igjen - blir antagelig en frokostkaffe i OSL-loungen i morgen tidlig. Dersom det er andre som skal slurpe litt kaffe der så døper vi det om til en Scanair-kaffe. STD 0740 fra non-Schengen.
En reise med SK 4002 og SK 4039 er bestillt for den nette sum av 3888kr.
Ah! Du skal dit jeg tror du skal??
I mangel av andre steder å gjøre av hvitvinen, endte det med at jeg tok den på styrten..Var heldigvis ikke så mange der som kunne se rart på meg ^_^
YeppLondon sentrum er på tilbud i helgene nå, det kryr av 4 og femstjerners overnatting til GBP 70-100.
Ja, det kryr ikke akkurat av Non-Schengen-avganger som gir adgang til den Loungen akkurat klokken 07:40, så den var ikke så vanskelig å gjette ^_^
Det blir en trip-report, håper jeg?
En reise med SK 4002 og SK 4039 er bestillt for den nette sum av 3888kr. Når tipper det over 4000kr for en tur retur billett SVG-OSL?
Ha en fin dag alle.
Kan kjøpes på wideroe.no for 3397 ...(dagens plugging)
Nå skinner sola i Mosjøen!
Må innrømme at tiden vanligvis ikke tillater for mye leting etter beste priser.
Det er vel det flyselskapene lever av og satser på vil jeg tro.![]()
De fleste bedrifter av en viss størrelse har vel et reisekontor? Man sparer fort inn kostnaden ved å ha det hvis man har en viss reiseaktivitet .. de ansatte plukker sjelden billigste alternativ hvis de sitter med styringen - og med det mener jeg ikke at de gjør det med hensikt, men at de booker det første og beste de finner.
Kan kjøpes på wideroe.no for 3397 ...(dagens plugging)
Nå skinner sola i Mosjøen!
Hos oss, som er en stor bedrift, har vi ikke reisekontor. Derimot har vi pålagt å bruke et bestemt reisebyrå uansett når vi bestiller flybilletter. Om det skaffer oss veldig mye billigere billetter.....tja, ikke så sikker på det, selv om vi får rabatt på full-fare
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.