God torsdag morgen!

FBU 4EVER

ScanFlyer Dusty
PEK melder skyfritt, knallsikt (til PEK aa vaere) og 15 grader.
Har vaert hos frisoeren. Ansiktsmassasje, hodemassasje, nakkemassasje, skuldermassasje, arm- og haandmassasje pluss haarvask og klipp: 30 Yuan, ca 24 NOK. Betal i kassen! Det tok en times tid.
Vi var foerste SAS Flight til aa ta i bruk den nye Terminal 3 i gaar. Imponerende byggverk! 2,7 km. lang, med en sentral jernbane som frakter pax fra den ene enden til den andre. Idag blir vi foerste SAS Flight ut hvis ikke 994 til ARN nslaar oss!
Ha en fin dag alle sammen!

Glad morgen... Nå bærer det rett til feiringen av en kollegas 40 års dag (selv skal jeg nyte 30 årene i noen måneder ekstra) før det blir ny tur til Bergen på formiddagen. I kveld blir det et større selskap i anledning av Lufthansas åpning av Bergen-Frankfurt nå på søndag. Ha en bedre torsdag...

Fint vær på Østlandet idag! Tar meg en flytur til Sverige og sjekker ut Bromma!

God morgen. Nesten skyfritt i Molde og det later til å bli en nydelig dag. Seinvakt i kveld og nå er det ikke lenge før turen går til SEA.:USA

Ha en strålende dag..:cool:

God torsdag! :)

Ein dag nærmare helg -og seriestart på Brann stadion på søndag. Oppvarming er starta. Har børsta støv av supportereffektane :-)

Ha ein nydelig dag alle! ;)

God morgen fra MJF, nok en dag badet i sol fra en blå himmel :)
Begynte på jobb kl 0500 i dag, og det var for mørkt til å bruke kun parklys/kurve-tåkelys. Rart hvordan en liten time utgjør den store forskjellen...

Jobb fram til 1445, hjem til pannekaker før jeg har 30 meter (minst) med lister som roper etter strøk #2 med maling... Oppussing er gøy!

E!

God morgen fra København. Strålende solskinn her idag og snart blir det å komme seg til Frederiksberg hvor en lesesal står å venter. Dagens mål er å være mer produktiv enn igår, noe som ikke er spesielt vanskelig. Ha en fin dag.

God morgen fra Lilleaker,
For en dag ! Nydelig vintervær , man blir lett til sins av slikt.
Travel dag på jobb før returen over fjellet i ettermiddag med SK4039 og rett i fødselsdag til min nest eldste datter.
Det ser ut til å bli en fin flytur i finværet.
Med så mange forumister som passerer Gardemoen nesten daglig kan vi snart arrangere Fly,Vin og Øl treff der oppe ?
Ha en fortreffelig dag alle forumister.
Husk "clockchange" natt til søndag!:)

God formiddag fra Oslo - i nydelig solskinn! Nå skal jeg bestille noen flybilletter hos SAS før jeg drar til Gardermoen, hvor Norwegian skal ta meg til Stavanger. Ha en fin dag!

I dag kreket jeg meg ut av senga kl 707, inntok frokost med barna kl 737 og satte meg i bilen kl 747.

Tok en kaffe på kontoret kl 1011 og regner med å forlate jobben kl 321.

Reiser til Madrid i morra og må bestille hotell i løpet av dagen. Gode forslag mottas. Det ble Madrid istedenfor Istanbul etter at DY endra returflighten. Får da satse på Istanbul senere og et selskap som bruker den sentale flyplassen og ikke en i gokk uten god kollektivtrafikk.

Roar

Hola compadres ..

Etter helgens snestorm, er naa sommeren tilbake .. prydblomstene er fortsatt sjokkskadd, men de kommer seg nok. +11 akkurat naa, ved halv seks-tiden - skal bli 24.

Full pakke med moeter og skit i dag - med andre ord, lite produktiv dag. Ikke bra.. Faar troeste meg med 'flyplassen' min ....

Attachments

• hylla.JPG
    hylla.JPG
    134.6 KB · Views: 157
LN-MOW, du får kjøpe deg noen ny modeller å legge til i samlingen når du skal ned til KUL.

Ellers består dagens store utfordring av å laste ned noen manualer fra intranett, det går t-r-e-i-g-t! Estimated time left: 5 hr 14 min!!!

I morgen blir det tur til DME, blir en ny flyplass for meg. Har fått beskjed om at vi desverre blir hentet på flyplassen, så ikke noen testing av flytog inn til MOW da desverre. Mitt reisefølge så uansett ikke det fine i å ta tog og metro på egen hånd til hotellet. Feiging.

Endelig tid til å sette seg ned! :)

Var en smule travelt i morges ja..... strømbrudd, og det vil si at det ikke er automatikk i at alt av maskineri fungerer smertefritt etterpå uten en del restarter, restarting av servicer etc etc....

Men nå skal de slappes av i 10 min før det blir action igjen.... :)

Ha en fin dag da folkens :)

LN-MOW, når jeg ser bildet av modellene dine husker jeg hvor forferdelig stygge det røde og blå SAS-flyet er. Hva var anledningen som gjorde at SAS lakkerte noen fly sånn? Noen som husker?

LN-MOW, når jeg ser bildet av modellene dine husker jeg hvor forferdelig stygge det røde og blå SAS-flyet er. Hva var anledningen som gjorde at SAS lakkerte noen fly sånn? Noen som husker?

Sjekk denne

http://forum.scanair.no/showthread.php?t=28278&highlight=LN-RMD

Var ikke det noe OL -94 greier med det røde og blå ?

Nope, de kom i 1996 og som det står i tråden jeg linker til, det var for å promotere "Nye Innenriksflyget"

Glad torsdag fra Drammen. Solen skinner og snøen smelter - heldigvis!

Ellers har den nye eieren overtatt Lagunaen i dag og Avis har sørget for at jeg har en skikkelig guttebil den neste måneden i påvente av Focusen: Isuzu D-Max! :cool:

Glad torsdag fra Drammen. Solen skinner og snøen smelter - heldigvis!

Ja, men hva hjelper det;

>>> ENGM (OSLO/GARDERMOEN) <<<

METAR 271340Z VRB02KT CAVOK 04/M10 Q1001 NOSIG

TAF (FC) 271100Z 271221 VRB05KT 9999 FEW040

TAF (FT) 271100Z 271818 18005KT 9999 SCT030 BECMG 0206 2000 -SN BR
VV006 BECMG 0912 19015KT

Ramp'en sender ut SN varsler på rekke å rad, dog har de justert seg ned fra SN til -SN.
Det blir arbeidshelg her i gården, 0530-1530 3 dager til ende før jeg tar "helgen" på Søndag.

Nå står en pasta/pølsegryte i ovnen å gratineres så middagen er nær!

Gu'day!

Og her i Chicago er våren satt på hold et par dager. Godværet stakk ned til Hotlanta.. Grått og kun et par plussgrader. Ikke noe særlig på programmet i dag...

Ha en fin dag

Thomas, for meg som ikke kan lese METAR og ikke skjønner de forskjellige forkortelsene, kunne du være så vennlig å oversette? ;)

Back