God torsdag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Trondheim. Ut på en treningsøkt før frokosten på Scandic Nidelven skal nytes. Hjem og sydover i ettermiddag. Ha en strålende torsdag:-)

God Morgen fra Tiggerstaden, tidlig oppe selvom det er feriedag, turen går til Riga for honningøl, Lido og Spa med rødnese-ekspressen utpå formiddagen. Have a good one!

Morgen fra forsinket SAS fly. Mye som tyder på de-ice også, så her snakker vi nok

Sent from my iPhone using Tapatalk

Morgen fra forsinket SAS fly. Mye som tyder på de-ice også, så her snakker vi nok nærmere en time selv om de foreløpig sier 15 min...

Som vel tidligere nevnt her inne er det slutt på Wasa knekkebrød uten at et annet sundt alternativ er på trappene ifølge de flyvende. Så det er vel tid for litt ramaskrik. Tidene har endret seg, for fem år siden stod slaget om Champis, nå er det knekkebrød det skal kjempes for...

Kald morgen i Nannestad. Flyr til Evenes på eftan og litt varmere der.
Savner palmer og sol i Florida, må nok tilbake dit, for tynn i blodet, huttetu.
Tvilsom frokost på dette hotellet, iskalde egg som var hardkokt dagen eller uka i forveien.
Det kan vel ikke være allverdens jobb for dem å frese opp noen speilegg til frokost:(
Får huske på det når det skal bestilles hotell ved Gardemoen neste gang.

God morgen fra Sandaker. Her tar jeg en økt hjemme med sykt barn før lunsj. Men klager ikke, nesten et år siden sist vi måtte det. I kvelds skal det spinnes litt på Sats før det vel blir sofaen. Ha en fin dag

God morgen fra EK761. Her er frokosten i ferd med å bli inntatt og vi nærmer oss JNB. Jeg lurer på hvordan jeg skal overleve å fly Economy hjem igjen om noen uker....[emoji37][emoji12]
9979a2cd3cf77aed5e6323add420088a.jpg

God morgen fra Bærums Verk :) Her er det plutselig blitt vinterland igjen. Det er kommet mengder med snø i løpet av natten.

I dag blir det første karate trening på endel år. Det blir spennende...

Ha en god torsdag!

Grynt fra Tananger

Her har vi en 4-5°C etter å hatt noen få blå grader i går. Synes det kan holde seg på en side av rød/blå grensa (helst rød-siden). Opphold akkurat nå, men det skal vist komme en dråpe eller 2 i løpet av dagen, håper bare det ikke blir da jeg skal gå hjem etter jobb...

Bookingfingeren klør, og man øyner et håp om tur til langt vekk i aug/sep. Kan sikkert bruke den fingeren til å booke hotell i LIS i påsken.

Ha en fin dag forumister :)

Det hilses super torsdag fra Sola :)
Full fres på kontoret i dag, befaringer utomhus i morgen.

Ha en fin fin dag:)

Grompf fra Gaustad.

Heldigvis har jeg en kanelbolle liggende.

Ha det bra

Yadda .. en dag nærmere hælja. Trøkket i brystkassa har begynt å lette i takt med økende hosting og gurgling fra den andre siden av ektesenga. Blir nok å barrikadere seg på kontoret for å begrense kontakten med monsteret.

Havregrøt til frokost i dag? Ja, tror det. Og kanskje en Siggi's jordbæryogurt.

God kveld fra Snillfjord! :)

En knall dag, den siste foreløpig da det i morgen kommer dryssende et eller annet fra oven. Her pakkes det fortløpende som vaskemaskinen er ferdig, i morgen er det Nord-Trøndelag frem til mandag som gjelder. Passer egentlig fint slik når skolens lærere skal utenlands på et eller annet kurs, mest av alt for å bruke opp penger som kommunen sikkert ikke har.

Uansett, det blir knall med litt familie-tid også. Har skriblet ned 63 noterte IC-ruter de siste 3 dagene, rundet av med dagens AY1991 til POP. Søndagen byr på pårørende-kaffe på sykehjemmet i Malm, og jeg er sammen med lillesøster satt av moderen til å hjelpe til....om vi ble spurt, det er annen sak. Det er uansett duket for litt...eh, mye kake!

Ha en fortreffelig aften! :)

God aften, lang dags ferd mot natt her, men alle som var involvert i transporten leverte så alt på rute. Få seg litt søvn og så kreke seg opp om ikke mange timene. I morgen blir det ikke flytur, men biltur.

Back