• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God torsdag morgen:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Klar for en treningsøkt og frokost med kunde nå klokken 06:00 før ferden går videre til Bryggekontoret. Stille og rolig ettermiddag/kveld. Ha en fin torsdag du også!

God morgen fra Scandic-frokost i vesterled. Møter på bortekontoret i dag, så hjem i kveld. Ha en fin dag med eller uten ferdig frokost.

God morgen fra Lech, eller Oberlech for å presisere. Frokost er alt inntatt, så får komme meg ut i løypa, som de aller første. Som vanlig mye god mat og drikke, så ikke noe problem med farten nedover. Litt morgentåke i dalen nede i "Unterlech" så får sette kursen oppover i terrenget. Fondue-kveld i kveld, med ost til forrett og kjøtt til hovedrett. Ha en fin dag

3919de0171a88052ac9b31ce83135d33.jpg

Mornings fra Østerås!
En nattvakt å pludre seg gjennom, så er det helg. Får vel legge meg nedpå litt. Bare et bittelite glass vin først :)
Ha en makelig torsdag

God morgen fra Lakkegata, snart togtur til Lillestrøm for messebesøk. Litt tung i hodet etter mange seidler med godt brygg på Den glade gris i går kveld. Og maten var også veldig bra. Ha en strålende torsdag[emoji3]

Sent from my iPad using Tapatalk

God ettermiddag fra CPH-gullstuen. Her er alt ved det vante. Purreløksuppe på menyen.

Retur til BGO om straks. Oslo i morgen og PEK til uken. Her går det unna. Men kopi av en avtale signert av en kunde kom i elektronisk rørpost nettopp, så dette er en god dag.

Fortsatt god torsdag

God ettermiddag fra Virgin Lounge i London!

Ja, London Euston er det, og jeg skal ta tog til Manchester...

Vært på messe et par dager, nå skal man til fotballbyen med kunder.

Kim

God dag fra Slemmestad. Hjem igjen i morgen, da det ble en ekstra jobbedag denne gangen. 4-5 uker til, så er vi nok ferdig her borte.

Slik går nu dagan!

God torsdag fra tiggerstaden. Dagen brukes til å gruble på ett av de store spørsmålene i livet: hvilken side av Atlanta Hilton bør man velge for utsikt når man er helt i toppen. Østover er det litt åpent og et tårn, men det er jo også en motorvei (eller hva de nå kaller det) og er det ikke egentlig bort fra sentrum? Vestover er det bare rot?

Ha en god en alle som som vet hva de ønsker se når de står opp.

Å få spektakulær utsikt fra et hotell i Atlanta sentrum er nok en utfordring ... Men mot øst ser du kanskje Stone Mountain på en god dag?

G'morgen fra en drøy time nordover. Trøtt i trynet etter et heidundrandes tordenvær i natt. Tor MH var virkelig i slaget. Nå skinner imidlertid solen, men det skal bli godt og kaldt det neste døgnet. Så skal det bli varmt igjen. Vinteren med de stoe variasjonene..

Å få spektakulær utsikt fra et hotell i Atlanta sentrum er nok en utfordring ... Men mot øst ser du kanskje Stone Mountain på en god dag?

G'morgen fra en drøy time nordover. Trøtt i trynet etter et heidundrandes tordenvær i natt. Tor MH var virkelig i slaget. Nå skinner imidlertid solen, men det skal bli godt og kaldt det neste døgnet. Så skal det bli varmt igjen. Vinteren med de stoe variasjonene..

Du for ofre litt brennevin(Mjød) så gudene blir blide :D

God kveld fra en stupfull SK ett eller annet fra AMS-CPH. Sliten som et dyr etter disse to messedagene. Fytti katta som jeg savner dagene man kunne sikre seg ledig midtsete på SK :(

Videre til OSL og det ser steike meg stupfult ut der også.

Ja ja. Ha en fjong en

Øst-nord-øst it is. Så blir det å se om varslet "10 miles" sikt holder til å se kanusen. Ser det er uforholdsmessig kronglete og vil ta halvannet time med kollektivtrafikk hver vei å komme seg til knausen så det spørs om jeg vil prioritere noe mer enn å se den på avstand.

Du gjør det vanskelig for deg selv å komme deg rundt noen ganger :p

Uber er smooth, brukte masse i Puerto Rico (også første gang jeg brukte Uber, ergo får jeg nå all mail fra de på spansk)

Kvelden frå flytoget (dei stillte opp med eiga privat vogn) . Måtte droppe avec og nach på Grand, etter eit interessant arrangement med stjernespekka dessert. I staden for ei natt til på hotell, vert det siste flyet heim. Gutungen skal innskrivast i skulen i morgon, får få med meg det.

Sent fra min MotoG3 via Tapatalk

Back