God torsdag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Dagen skal brukes til de siste forberedelsene til helgens kundearrangement. Litt som skal på plass før 80 kunder skal på tur. Ha en flott torsdag:-)

God morgen. Hvem har tåkelagt hovedstaden? På jobb, venter på at Dagsavisen skal tikke inn, slik at rapporter blir riktige. Skal bli godt å gå over i normal jobb i morgen og starte dagen 0815 i stedet for 0515. Med ønske om et tåkefri torsdag, spesielt for de som er avhengig av fravær av tåke!

God morgen. Gadd ikke transfer i dag, på tross av at det går litt raskere enn nonstop, så da blir det og sitte litt og halvsove på trikken. Ha en fin dag

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen fra Kristiansand!

Noterer 13 deilige grader her på morgenkvisten og pent vær.
Skal om en times tid kjøre broderen m/familie ut på Kjevik for deres Kinatur (Guangzhou, SAS til HKG). Kjenner det fristet veldig å bli med.. skulle vært rik. Dagen byr på begravelse, videomøte og oppgradering av pcen (Deler ligger på postkontoret).

Er jeg heldig kommer det besøk og da blir det filmkveld.

Ha en fin dag!

God morgen - tåken er her i dag også og 15 grader i luften kl 06:45 - det kjennes.

Turen går til Hellerudsletta og grafisk messe - bra for jobben.

Jan

God morgen fra Fornebu. Ryggen er ikke klar for t/r Bergen i dag og heller ikke sykkel til kontoret så blir bare litt småjobbing hjemmefra. Klarer ikke engang å gjøre trippeltrumfinnkjøp så dette er alvor.

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen fra Ruters grå. Ståplass. Deilig å drøye 1 kvarter ekstra. Ble jo tross alt litt øl og quiz i går kveld. En tom kalender i dag gjør vel at man kan få ting unna.

Sent fra min SM-G920F via Tapatalk

God morgen fra Lillestrøm. Her begir man seg straks inn mot kontoret, etter en lang utviklingspils i går. Det viktigste er jo å rekke lunch.

Så får vi se om hvor mange av ideene fra en medforumist som finner veien til neste års nyheter.

Kan tenkes det blir samtlige :)

Ha en fin en

God fr.. eh, torsdag. Har et fælt tilfelle av fredagsfølelse i dag. Håper det går over, så jeg ikke tror det er lørdag i morgen.

Straks jobb, og i dag har jeg også fått tak i ordentlig cola. Gratis ble den, til og med.

83048f0dd17a5ba82b2336182e39250d.jpg

Ha en god en :)

Joda, turen til Kjevik ble minnerik den. Flyet til broderen hadde truffet en fugl under landing og mekaniker må flys inn fra Oslo. Foreløpig booket fra krs-osl-arn-hkg til krs-osl-muc-hkg med 8 timers forsinkelse. Så da er jeg satt på saken for å prøve å booke om til noe bedre..

God morgen fra Lillestrøm. Her begir man seg straks inn mot kontoret, etter en lang utviklingspils i går. Det viktigste er jo å rekke lunch.

Så får vi se om hvor mange av ideene fra en medforumist som finner veien til neste års nyheter.

Kan tenkes det blir samtlige :)

Ha en fin en

...er det noen som kjøper lydanlegg uten skuff og minibar I 2016 ?

God ettermiddag fra Eidsvoll. Det var ikke mye å se ut av vinduene på bussen på vei til jobb. Og etter dagens økt har jeg følgende å si som eks-SK-ansatt: hvem trenger vel et dansk "faglig møte" når man kan få en fransk streik? :p

Back