• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God torsdag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Snart klar for en dag på bryggekontoret - nok av saker å ta tak i etter noen dager i nabolandet i sør. Ha en fin torsdag du også.

Mornings fra 20-bussen. Jobben kaller, men dagens dilemma blir hvilket triks jeg skal bruke for og ta en "houdini" i løpet av dagen. Ha en fin dag

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen fra OSL hvor vi er på vei til å parkere.

Ikke mye av interesse her bortsett fra å komme seg videre.

https://vimeo.com/181891775

En liten snutt fra landingen som gikk veldig fint, og på tid

Bergen next

Sent from my iPhone using Tapatalk

Nok en morgen med sol og blå himmel og ikke minst 14 grader i luften - dette kalles bra start 8.september. Det skal bli om lag 25 grader på Østlandet i dag - takk for fint høstvær.

Bare å besøke Østlandet folkens - flott spottervær også.

Jan

Hepp fra SK248 (fint rute nummer, 2*4=8 [emoji4]) retning OSLo. Tipper dette er flyet som Chriscross tar andre veien tidligere på dagen.

Blir noen kick-off greier med jobben i ettermiddag/kveld, samt mange snodige møter i morgen før returen til BGO og helg.

Blir heftig med Manchester-derby lørdagsformiddag!

God torsdag fra bøljan blå!

Her blåser det godt, mistenker at det kan bli noen bevegelse i skuta i løpet av helga. Lyspunktet er at man skal hjemom neste uke :)

Ha en finfin dag folkens! :)

Mornings fra gate 20 på BGO. Gaten er noe naken, men har mottatt forslag om å legge ut åte så kommer det nok fly. Ser frem til noen Mikkellere som kan hjelpe meg å slå ihjel tid på SK Y+. EWR venter på tidshorisonten.

Fly pent

Hepp fra SK248 (fint rute nummer, 2*4=8 [emoji4]) retning OSLo. Tipper dette er flyet som Chriscross tar andre veien tidligere på dagen.

Blir noen kick-off greier med jobben i ettermiddag/kveld, samt mange snodige møter i morgen før returen til BGO og helg.

Blir heftig med Manchester-derby lørdagsformiddag!

Mitt fly er vel 247 ja, så stemmer nok det. God lunsj fra svg for engangsskyld med finvær. Blir hjem i ettermiddag med et eller annet sas fly. 20 min mellom avgangene er akkurat passe frekvens[emoji6].

G'moorgen! Solen skinner og alle hygger seg.

Radio - check
Kaffe - check
Bikkje-under-pulten - check

Alt er mao. som det skal være. Ha en god arbeidsdag, alle på hjemme- eller bortekontor.

God ettermiddag fra bunker'n...

Her har jeg "muret meg inn" for å kladde sammen lanseringen av noe ganske nytt. Gårsdagen i form av å sitte med øl, kulepenn og papir på verandaen. Drikke og kladde frenetisk på en dullion lapper.
I dag og i morgen, i form av å tyde lappene som henger over alt og sketche ut tankene i finere form med InDesign og annet.

Sykt moro, men hodet føles som en murstein, så jeg må snart komme meg ut av pysjamasen (som har vært hjemmet mitt), barbere meg og myse rundt utenfor kåken.

Gruppearbeid er for pingler med bare en personlighet og ingen Fnat

Ha en fin en :)

God aften fra Stavanger. Her har endelig freden senket seg etter en hektisk dag. Fullt trykk på jobb og masse styr i heimen. Nytt rotteracet venter i morgen hvor en bla skal forklare en tullete major hvorfor han ikke får armlene, Navigasjonssystem, LED-lys og annet tull på en skarve varebil han skal skifte.
Nå er imidlertid øl funnet fram og godstolen inntatt. På TV'n ruller et reiseprogram og alt er vell.
God kveld :)

Nytt rotteracet venter i morgen hvor en bla skal forklare en tullete major hvorfor han ikke får armlene, Navigasjonssystem, LED-lys og annet tull på en skarve varebil han skal skifte.

Det er da bare å si at man må være oberst for å ha krav på slikt. :up:

Back