God torsdag morgen:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris - her trenger man ingen arving eller vekkerklokke for å våkne... Nå er det klart for noen timer i OIIIIIIIO'n med destinasjon Malmø. Små miniferier er absolutt digg. Ha en like bra torsdag!

God morgen fra Lillestrøm. Her i deltabyen er man våken og klar for jobb. Torsdag betyr at helga nærmer seg med Stavanger tur.
Ha en fin en! 😀

Mornings fra fra Ruters gå. Nok en dag venter. Ellers noe småtteri som må ordnes etter jobb som feks å få pc på service. Den er rett og slett død og det er greit å ha en brukbar data i heimen. Ha en strålende torsdag. Nevnte jeg at det snart er helg?

Sent fra min SM-G920F via Tapatalk

Hoy fra Forus. Nest siste arbeidsdag før ferie er i gang. Det blir vel å holde mailboksen så godt som tom og sørge for jevnt inntak av koffeinholdig fludium.

God natt fra Caesar Palace, hvor jeg for engangs skyld har gamblet. Dette er tur nr 14 eller 15 til Vegas og jeg klinte til og satset 30 US i rulett sammen med Fungerende. Det rakk til en times spill.

Kjenner jeg blir litt matt når folk kommer og satser 1000 dollar på et spill som er helt random. Poker er en ting, men rullet... Really?

I morgen bærer det til LA.

Spørsmålet er om man skal kjøre småveiene via nasjonalparken eller Interstate. Hmmm

Ha en fin en.

God morgen fra Tjøme. Endel skyer, men Yr påstår det skal bli mer sol senere. Ut med noen venner i kveld, men ingen planer før det. Men det er ikke umulig andre har lagt planer på mine vegne. Ha en fin dag

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen fra Longyearbyen. Havet ligger blikkstille og er meldt over 15 grader i dag. Må vel ut å nyte dagen :-)

Attachments

• havblikk.jpg
    havblikk.jpg
    36 KB · Views: 164
Frokost inntatt - sola mangler her også - lett overskyet her på ferieøya Mallorca - temperaturen er helt passe og turen går til Palma i dag.

Ha en flott dag videre.

Jan

God morgen fra Snillfjord. :)

Skyet opphold og 14+. Er vi heldige slipper vi så alt for mye regn i dag. Nu, oppe og klar for nok en dag, og det er nok visse planer som skal i mål her også. 2 etasje trenger en runde med støvsugeren og utover kan jeg garantere at jeg finner noe annet også.

Lillesøster har vært på rideleir siden mandag og den avrundes i ettermiddag med en liten fremvisning/show for foreldre og søsken så da er det vel nærmest oppmøte-plikt. Etter det får jeg vel diske opp med middag tenker jeg.

Ha en fortreffelig en! :)

God dag fra gjemmekontor i Gamle Oslo. En snartur innom jobben før man har vendt nesen hjem for å vente på leveranse av nytt kombiskap. Blir kjekt å kunne få nyte mat rett ut av kjØLeskapet igjen.... Ellers ikke så mye å gjøre på gjemmekontoret, så blir nok en grei dag. Ha en like grei dag, enten du bygger landet eller later deg!

God dag fra SAS Loungen CPH.

I dag har alt gått galt. Morgen flyet på BGO CPH kom til rullebanen før det returnerte til gate. Der sto vi i ca 1,5 timer før de ville fly flyet til Oslo med pax, bytte fly, så videre til CPH.

Jeg hoppet av og ventet på neste ordinære avgang. Så tidlig opp i dag var tull. Nå er det 7 timer siden turen startet ved ankomst Flesland og jeg er kun komt til CPH hvor jeg må vente i 5 nye timer.

BGO RHO med charter hadde vel brukt 4,5 timer. I dag blir det 18 timer på meg. Mest venting.

Hurra for 17........eh...14 juli.

Jeg venter bare på neste problem skal komme .

Ha en fortsatt fin dag

G'mooorgen! Prosjekt Gjerde (ikke Bjartmar) nærmer seg slutten. Kun gjerdet rundt stallen og rundt porten som står igjen. Stallen tas i dag men porten må vente til portstolpen er skiftet ut etter 'uhellet' for et par uker siden. Blir over 35 grader i dag, så må passe på væskeinntaket.

I morgen kommer skitværet, så da blir det noen dagers ro.

God ettermiddag fra Kongens by. Dagens møte er over og nyter nå en sen lunch på Nyhavns Færgekro. Æg & rejer, roastbeef, øl & Rød Aalborg (fra Gjelleråsen[emoji3]) sitter som et skudd. Surre litt rundt i byen før det blir SK Go hjemover i kveld. Ha en aldeles strålende torsdag!

Back