God torsdag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Snart klar for en dag på bryggekontoret. Ellers er det helt greit at det er siste dag i mars - nå er det med andre ord vår:-) Ha en flott torsdag.

God morgen fra Oslo nord - klar for start av sommer ruter på OSL - nye fly kanskje og litt mere spennende enn den vanlige trafikken om vinteren..

Ha

Grynt fra Tananger

Hadde veldig lyst å bare snu seg rundt og sove videre i morges, men klarte å dra kroppen ut av senga og komme meg på jobb. Problemet er at arbeidslysten er non existent. Det kommer til å bli en laaaaaang dag her :drunk:

Søsteeeeer.... teeeeeee!

Blæh....

Guten heute, Leute fra Lufthansa Business lounge i FRA.
Inspireret af de mange 'helgetursgalninge' på dette udmærkede forum,
er jeg nu på vej til en weekendtur til NYC på Lufthansa premium
economy. Den oprindelige A380 til JFK er i mellemtiden skrumpet
til en B744, hvilket jeg sagtens kan leve med, derimod er jeg ikke såååå
begejstret for det sæde, som LH har givet mig som 'erstatning'. Kan
desværre ikke gøre noget ved det, og jeg må bare være mild og god,
efter bedste evne!
God torsdag ønskes broderfolk og landsmænd :fly

God morgen fra toget. Gaustad-kontoret venter. Faktisk venter det i over en måned, med mindre jeg får raptus og finner på noe.

Bedre plass på morratoget NSB enn på SAS PLUS i går og jeg kan kjøre så mye jeg vil i 3 måneder og 5 dager for samme pengene.

Som LAN sier; "hvem som helst kan ta toget til Syden. Tok bare 60 timer"

Ha en fin en

God morgen fra Snillfjord. :)

Skyet opphold og 5+, lar seg høre på siste dag i mars måned det vel? Litt stiv i kroppen etter en treningsøkt i går kveld, og man kjenner at akkurat det ikke har vært et fast innslag de siste årene...for å si det mildt.

Dagens planer blir en date med støvsugeren, og mulig vaskebøtta vil være med på laget også. Ellers må man vel, tross litt stive bein, dra seg 150 meter avgårde for å hente inn post for naboen som har forvillet seg til Beitostølen på skirenn. Før noe som helst annet blir det litt TV og en bedre frokost.

Ha en fortreffelig dag rundt om i verden! :)

Morn fra Sola, her er det meste av folk ute av dørene så det blir lite mas.
Det blir en helt vanlig kontordag i dag uten møter, fin det.
Ha en glitrende dag :)

Morn frå Værnes. På veg til ARN for tre timar i lounge og så vidare for første gang i C av nyare modell, på veg til HKG. Og andre gang i C ever... Det blir bra, og er vel i helgetur-kategorien :)

Ha ein fin dag, folkens!

God torsdag fra tiggerstaden. Jobber hjemmefra idag da det kom el-kontroll idag. Regnet med at det skulle bli dyrt, men eneste pålegg var å feste skjema i sikringsskap med ny tape.

Idag er siste dag med status i Flying Blue og hos Hilton. Lurer på om det er noen sprell jeg kan ta idag for å utnytte dette.

Ha en god en alle som fortsatt har status et sted.

Gudagen fra Trondheim
Her jobbes det og intet mindre enn det er planlagt.

Ha en fortreffelig torsdag :D:D

Våknet, så at det snødde utenfor vinduet, snudde meg og sov videre!

Eneste på planen i dag er en frisørtime, i morgen London og kundeevent i helgen.

Rekker vel både en fotballkamp og Muse-konsert, samt en god mengde pints. Søndag skal man prøve Afternoon-tea på Sketch.

Nyt helgen verden rundt!

Kim

God torsdag fra Akersgata. I dag er jeg med på å arrangere øltesting på jobben, blir spennende å se hvilken PILS som kommer best ut i test. Vi skal også teste IPA. Har ordnet meg slik at jeg får testet selv også... Rapport følger, skål!

God formiddag fra Trondheim :)

Dagen begynte tidlig med takstmann og interiørkonsulent på besøk. Råtten flaks at naboen i sameiet har oppdaget fukt i taket rett før en skal selge.. Videre blir det å få unnagjort litt arbeid før et "nytt" selskap (adria airways) skal testes på strekningen TRD-SVG. Godt med langhelg :)

Ha en fin fin dag

God formiddag fra Trondheim :)

Dagen begynte tidlig med takstmann og interiørkonsulent på besøk. Råtten flaks at naboen i sameiet har oppdaget fukt i taket rett før en skal selge.. Videre blir det å få unnagjort litt arbeid før et "nytt" selskap (adria airways) skal testes på strekningen TRD-SVG. Godt med langhelg :)

Ha en fin fin dag

Takstmann ja... Grøss. Lykke til. Håpar du får ei ikkje for komplisert sak. Er nett kommen til ARN med CityJet alias Adria. Flyet hadde halv-nytt interiør, og ein av få fordelane med CRJ er at beinplassen er leveleg. Crewet eg hadde virka til å vere finske? Dei snakka i alle fall finsk-svensk slik eg tolka det. Det er den svensken som er lettast å skjøne, i alle fall. Hugs Bose eller liknande! :) God tur!

Bildet viser CityJet på sikkerheitsarket og Adria på reklamen.

Attachments

• 2016-03-31 11.51.17_lite.jpg
    2016-03-31 11.51.17_lite.jpg
    75.9 KB · Views: 180
God torsdag fra flyplassen på feil side av M8. Må en lite hyggelig tur hjem noen dager, slik er det av og til....

Ha en hyggelig torsdag

G'moorgen. Arbeidsuken fortsetter. Bikkjene sover i hvert sitt hjørne av kontoret mitt.

Heftig vær på vei inn. Forhåpendtligvis får vi vasket bort litt pollenskit ...

Søster! MEER KAFFE !!!!

Back